jullie zijn van harte welkom om Guido gezellig een keertje op te komen zoeken hoor! (doe maar over een week of 6/8, dan is ie goed zadelmak)
kun je checken of hij net zo lekker zit als je gedacht had

je zult er alleen een aardig stukje voor moeten rijden helaas, arme Guido moest 2,5 uur op de trailer voor zijn verhuizing, eventjes 211 km...
hij heeft inderdaad een heel lief karakter, hij is ook al echt mijn maatje aan het worden

hij is dol op aandacht, en geniet enorm van poetsen en tutten
hij mag alleen wel echt nog wat spek op zijn ribben krijgen, hopelijk komt dat vanzelf nu hij geruind is.
beetje lastig om in te schatten hoeveel voer hij nodig heeft, hij mag echt wel een aantal kilo aankomen, maar wil hem ook niet overvoeren.
hij krijgt dagelijks een portie lucerne, schep mais, en een handje brok voor het idee.
hij heeft buiten de beschikking over gras, al is het een redelijk kale wei.
hooi krijgt hij meer dan voldoende, liggen elke dag nog groene plukken in zijn stal, en niet omdat het geen goed spul is haha
ochtend: hooi, daarna 4/6 uurtjes buiten. middag hooi, vroeg avond hooi en voor de nacht hooi.
hij eet ook vrijwel geen stro op in zijn stal.
daarnaast scoort meneer regelmatig een appel of wortel. hij is dol op eten, en vind alles even lekker.
de smid deed hij trouwens super, net of hij heel zijn leven nooit anders gedaan had!
voetjes geven geen probleem, en bleef geduldig staan tijdens het bekappen.
hij is ondertussen ook ontwormd.
volgens mij heeft hij het wel naar zijn zin op zijn nieuwe stekje
leuk Dennis! ik hoop voor je dat je haar drachtig mee naar huis kunt nemen