1. Waar ben ik nu?

2. Fatoush vond haar wel een lekker ding

3. Marga was niet bij haar zussie weg te slaan

4.

5. Standfoto van de logee

6.

De volgende ochtend was Andrea er om 10.15. Koppie thee, oranje tom pouce, onze paardjes bekijken en hup in de auto naar Annemarie, even snel baby kijken. Dat moest allemaal even snel tussendoor, want we moesten op tijd eten. Bij ons huis aangekomen had JW de tafel gedekt, we konden zo aanschuiven. Inmiddels was Tamara ook gearriveerd. Karev op de trailer en hup naar Anderen, waar we een buitenrit gingen maken bij Nijend. Tamara ging op Karev, Andrea en ik huurden een fjord, net als Heleen (waar Marloes van was) en nog een vriendin van me, uit Duitsland, Karin. Claudia kwam te voet met Caylinn en reed de rit ook mee. Er gingen ook nog wat mensen van de manege mee, die kenden we verder niet. Natuurlijk moesten we even met Hermansen op de foto. Wat een schat, lekker ding.
7.

8.

9.

10. Hij is echt leuk en lief

11. Knapperd

12.

13. Opzadelen, Andrea en Karin

14. Tuthola

15. Claudia filmde ons tijdens de rit

16. Heleen

17. Lijkt een beetje vreemd, maar dat komt omdat ik ook op paard zit

18. Andrea en Karin en daarachter Tamara

19. Heleen lijkt zo wel erg lang op deze fjord

20. Mijn uitzicht, ik zat op een gra, Puck genaamd

21. Claudia op Caylinn

22. Volgens Andrea werd dit niks, we draafden. Maar de foto valt me niet tegen

23. Heleen met de papa van haar Ivar

24. Nog even maf doen bij Hemansen. We hadden met gemak beide een pruikje kunnen halen uit zijn mega kuif

Na de rit weer elk een kant op. Ik bracht samen met Andrea Tamara en Karev naar huis. Toet stond al op Karev te wachten, die was de hele nacht en dag alleen geweest.

De vriend van Tamara had patat gehaald, zodat we meteen konden eten, want we hadden haast. Na het eten weer naar mijn huis met Andrea, waar die in de auto stapte om de lange reis naar Zeeland weer te ondernemen. Was een drukke, maar gezellig dag! Helaas veel regen tijdens de rit