Shettenpret en minipraat deel 2!
Re: Shettenpret en minipraat deel 2!
Ja Misty is drachtig van Boran en zal als alles goed gaat als eerste bevallen.
http://www.fjorkahoeve.nl
Rumex ( Kalypso)Muis (Briggen) Uzziel (Arin) Urjan (Briggen)Wieke ( Arin) Bjorna (Reitze) Freek(Briggen) Indre ( Hermansen) Oline (Tempo) Kjellwin ( Manus) Philos ( Tempo )Marlando ( Hermansen)Odalein ( Brijol)
Rumex ( Kalypso)Muis (Briggen) Uzziel (Arin) Urjan (Briggen)Wieke ( Arin) Bjorna (Reitze) Freek(Briggen) Indre ( Hermansen) Oline (Tempo) Kjellwin ( Manus) Philos ( Tempo )Marlando ( Hermansen)Odalein ( Brijol)
- Nathalie1985
- Contacteer:
Mijn opknapwerkje nog eens even op de foto gezet. Sorry Annabel ik had je verzoek van een tijdje geleden zelfs nog niet gelezen. Moet dringend terug wat meer actief worden op FW ...
Wat ik wel al eventjes vermoede word nu wel duidelijk Ootje zal waarschijnlijk al drachtig zijn. Aangezien ze uit een kudde van een handelaar komt hebben wij geen idee van wat of voor wanneer zij uitgerekend is! Wordt dus een hele verassing maar toch ook bang afwachten ! Je weet totaal niet hoe groot of hoe klein de hengst is waarvan ze gedekt is ... Hopelijk gaat alles vlot gaan en geeft het geen problemen!

Sorry voor de hoeveelheid foto's maar ik vond ze allemaal zo lief en mooi! ben zo benieuwd naar haar zomerkleurtje en het toekomstig veulentje ook natuurlijk !

Wat ik wel al eventjes vermoede word nu wel duidelijk Ootje zal waarschijnlijk al drachtig zijn. Aangezien ze uit een kudde van een handelaar komt hebben wij geen idee van wat of voor wanneer zij uitgerekend is! Wordt dus een hele verassing maar toch ook bang afwachten ! Je weet totaal niet hoe groot of hoe klein de hengst is waarvan ze gedekt is ... Hopelijk gaat alles vlot gaan en geeft het geen problemen!

Sorry voor de hoeveelheid foto's maar ik vond ze allemaal zo lief en mooi! ben zo benieuwd naar haar zomerkleurtje en het toekomstig veulentje ook natuurlijk !
A Fjord Will Take You Anywhere 

Die staat lekker te genieten van het gras en het zonnetje!
Ze is ook wel heel schattig!
Nu dus maar afwachten wanneer het veulen komt en ook wat voor veulen!!
Ik lijk op de uitzonderingen in de Duitse grammatica
Gewoon niet te begrijpen
'Loesje..'
Gewoon niet te begrijpen
'Loesje..'
Ze ziet er al goed uit Nathalie en leuk, ook al was het ongepland, een kleine puck er bij!
Geluk is de vrucht van intens werk
- Nathalie1985
- Contacteer:
Ja idd wat voor een veulenEsther schreef:Die staat lekker te genieten van het gras en het zonnetje!

A Fjord Will Take You Anywhere