Dat hoort natuurlijk niet te kunnen. Gisteren kon ik bij de dorpsgarage ermee terecht en die heeft ontdekt dat de trekhaak volledig verkeerd gemonteerd zit en dat eronderdelen (steunen) missen. Ik heb deze auto halverwege 2013 gekocht (2e hands) in Druten bij een suzukigarage, dus die heb ik gebeld en zij kunnen er volgende week vrijdag naar kijken. Alleen jammer dat Druten hier bijna 1,5 uur vandaan is..zucht.. Maar ik denk/hoop dat ze dit netjes oplossen, ik zie het als verborgen gebrek, dus ik ga er vanuit dat het op hun kosten is (dat heb ik ook tegen ze gezegd).
Ik ben benieuwd, op zich zijn mijn ervaringen met die garage vrij positief, dus ik hoop dat het naar tevredenheid wordt gemaakt.
Mijn dorpsgarageman vertelde dat het echt levensgevaarlijk is, en dat ik er van hem nog geeneens een fietsendrager meer op zou mogen zetten. Volgens hem heb ik alle geluk van de wereld gehad dat er geen ongelukken mee zijn gebeurd. Hij zegt dat als ik er nu een trailer mee zou gaan trekken dat de kans bestaat dat mn halve auto achterblijft. Ik denk dat ik maar braaf naar hem luister

Ik ben met deze combi naar de eper 4daagse geweest, naar de keuring, naar het fjordenweekend in Laag Soeren, naar de Brabantrit, tig keer hooi mee wezen halen enz.. Ik moet er echt niet aan denken wat er had kunnen gebeuren.
Nou wordt vervolgd dus.. Ik heb er eigenlijk echt geen zin in en tijd voor om een halve dag kwijt te zijn om heen en weer naar die garage te gaan. Ik koop nooit meer een auto zo ver weg..pff. En nu afwachten hoe de service zal zijn..
Gelukkig heeft mijn pensionklant de beschikking over auto met trekhaak, want ik moet morgen hooi halen en dat doe ik ltijd met de trailer.