snel nienke uit bed gehaald en door gesjeesd naar stal (wat een eind dan!) hij had het al best lang niet meer gehad, dus schrok wel merkte wel dat die erg traag en braaf was, maar dacht van de warmte , verkeerd gedacht dus.
Eenmaal daar stond die best ehm, nja slaperig maar wakker in zij stalletje, zweten had die snachts enorm gedaan, ik dacht mwah valt wel mee, tot die ging liggen, toen was ik weer even alert uit stal getrokken en zag zijn achterbenen en staart zeik en zeiknat van de stond ,...veearts kwam en heeft hem behandeld (45 minuten) pff temp was 39.7 en zijn pols was ook nie goed, maar ok , dagje stal

De dagen erna was die nog super mak, nienke kon er los op ..

daarna toch weer schrik gehad toen die dus weer languit in de wei lag... pff maar hij was aan het zonnen?
het weekend weer eens gekeken hoeveel zin die had ....nou hij is weer de oude kan weer rennen bokken vliegen en spoken zoeken

nog ff lekker zweet eraf rollen van het ritje

ook nienke was weer blij dat haar grote vriend weer in orde was

Hij word dit jaar 17, en we zijn dan ook dit jaar al 17 jaar samen, kan me niks voorstellen in een leven zonder hem , en wil er ook totaal nog niet aan denken, want hij word pas 17;) hoop nog vele jaren met hem door te mogen brengen en dat nienke er ook nog vele jaren plezier van mag hebben, maar hij heeft de laatste tijd weer iets meer kwaaltjes, en dat maakt soms best angstig..