Hoe paarden afscheid nemen en verdriet hebben
- Reinou
- Beheerder
- Contacteer:
Re: Hoe paarden afscheid nemen en verdriet hebben
Wat een bijzondere foto's Ivonne...gek hoor, Apollo die er niet meer is. Maar wat heeft hij een prachtig leven gehad 

- rocky&moby
Volgens mij vertelde je pas nog over hem met een foto erbij, toen dacht ik
nog wat ziet hij erg goed en blij uit voor zo senior.
Mooi hoe de paarden ieder p hun manier afscheid nemen.
Heel veel sterkte met het verlies!
nog wat ziet hij erg goed en blij uit voor zo senior.
Mooi hoe de paarden ieder p hun manier afscheid nemen.
Heel veel sterkte met het verlies!
Heel naar, maar ook mooi om te zien hoe de paarden er mee omgaan. Marga die hem 'begraaft' en Fatoush die het niet wil accepteren en 'zegt'; kom op, opstaan. Sterkte nog!
Morris, mijn superfjord!
Wat een bijzondere foto's, zo zie je maar dat ieder dier op zijn eigen manier afscheid neemt. Ik vind het ook altijd heel belangrijk dat ze hier afscheid kunnen nemen en dus kunnen zien dat hun vriendje er niet meer is, zowel bij de paarden als bij de honden als bij de katten.
Heel veel sterkte nog, ondanks de mooie leeftijd zal het nooit makkelijk zijn!!
Heel veel sterkte nog, ondanks de mooie leeftijd zal het nooit makkelijk zijn!!
Ulrich De ster 04-05-1999 06-09-2009
Heino Het spook B+12 L1+11 L2+14 Ster en prestatie
Guus Onze bink
Heino Het spook B+12 L1+11 L2+14 Ster en prestatie
Guus Onze bink
Wat mooi om te zien hoe ze allemaal hun eigen wijze hebben, denk toch dat het wel echt goed is voor paarden die altijd in hetzelfde groepsverband leven. Een stukje natuur wat er ook bij hoort vindt ik.
Het is vreselijk je afscheid hebt moeten nemen van je Apollo, maar wat heeft hij een prachtige leeftijd bereikt en hij en Fatoush hebben zeker genoten van zijn pensioen!
Het is vreselijk je afscheid hebt moeten nemen van je Apollo, maar wat heeft hij een prachtige leeftijd bereikt en hij en Fatoush hebben zeker genoten van zijn pensioen!
Giel
(Timor x Yanneke v. Sverre)
Norvyn
(Timor x Gentle v. Drafur)
(Timor x Yanneke v. Sverre)
Norvyn
(Timor x Gentle v. Drafur)
heel veel sterkte met je verlies!! maar wel heel mooi gedaan met de afscheid zodat de andere allemaal op hun manier afscheid konden nemen.
de knapste fjorden heb ik dadelijk op stal
hou super veel van mijn knapperds! love them 4-ever

Heel veel sterkte Ivonne. Goed dat je andere paaden de kans hebt gegeven om afscheid te neme van Apollo
Sterkte met je verlies. Moeilijk ook dat het toch zo onverwacht was, gezien hij nog zo vitaal was zoals je schreef..
Heel mooi dat je zo de paarden ook op hun eigen manier afscheid hebt laten nemen. Ik denk dat dat vaker nog wel eens vergeten wordt, en ik denk ook dat afscheid nemen voor paarden ook belangrijk is. De foto's spreken voor zich en ik vind het erg indrukwekkend om te zien.
Heel mooi dat je zo de paarden ook op hun eigen manier afscheid hebt laten nemen. Ik denk dat dat vaker nog wel eens vergeten wordt, en ik denk ook dat afscheid nemen voor paarden ook belangrijk is. De foto's spreken voor zich en ik vind het erg indrukwekkend om te zien.
♥ Hanne (v. Anton) & Hinde (v. Timor), Preben (v. Tempo), Lysne (Hanne x Gio), Ølvy (Hinde x Gio), Oryza (v. Jelte), Phine (Lysne x Rudsmo Rune) en Perle (Preben x Rudsmo Rune
Ondanks dat het ontzettend sneu is wel een hele mooie serie Ivonne! De interacties van de paarden met Apollo spat nog van het beeldscherm af. Bij de eerste foto waar Fatoush Apollo met zijn lip in beweging hoopt te krijgen zegt al zoveel, de reactie met de hoef was daarop niet meer dan logisch...weer een levensles rijker. Zo mooi, ondanks dat het zo sneu is. Maar voor Apollo rust. Eigenlijk ook heel mooi, in de bloei van zijn bejaardheid er tussenuit geknepen. Beter dan een langdurige aftakeling...Sterkte met het wennen aan het 'gat' dat hij nu achterlaat.
Geluk is de vrucht van intens werk
Wat bijzonder om te zien ivonne. Heel veel sterkte!
Nanneborg is een fotomodel!
"alleen maar JA en AMEN"
"alleen maar JA en AMEN"
Heel veel sterkte Ivonne met het verlies van Apollo
En wat zijn het mooie foto's van het afscheid.

En wat zijn het mooie foto's van het afscheid.
http://www.fjordukie.nl Unieke frontriemen, sieraden, sleutelhangers met paardenhaar en meer leuke spulletjes
https://www.facebook.com/#!/ukiefrontriemen
https://www.facebook.com/#!/ukiefrontriemen
Veel sterkte met het verlies Ivonne! Hij heeft een respectabele leeftijd behaald.
Wat bijzonder om te zien he. Herkenbare foto's voor mij. Mijn paard deed ongeveer hetzelfde toen zijn maatje ingeslapen moest worden. Helaas ook door de gevolgen van koliek.
Wat een rotziekte is het ook.
Fijn dat ze afscheid hebben kunnen nemen!
Wat bijzonder om te zien he. Herkenbare foto's voor mij. Mijn paard deed ongeveer hetzelfde toen zijn maatje ingeslapen moest worden. Helaas ook door de gevolgen van koliek.
Wat een rotziekte is het ook.
Fijn dat ze afscheid hebben kunnen nemen!
Laatst gewijzigd door S_imonee op wo 12 mar 2014, 14:17, 1 keer totaal gewijzigd.
Ziggy ♥ (v. Lenngard) 24-06-2003
sinds 21-01-12 ♥
sinds 21-01-12 ♥
poeh jeetje heftige foto's maar zo mooi!
vroeger heb ik dit ook meegemaakt, 2,5 jarige polly overleed, en zijn moeder en broertje namen afscheid,
hartverscheurend.. maar o zo mooi toch ook, om te zien hoe ze het beleven en voelen ,
heftig sterkte!
ben blij dat sparky de kholiek vorige week overleefd heeft, hij bleef er best nog een paar dagen in hangen,
vroeger heb ik dit ook meegemaakt, 2,5 jarige polly overleed, en zijn moeder en broertje namen afscheid,
hartverscheurend.. maar o zo mooi toch ook, om te zien hoe ze het beleven en voelen ,
heftig sterkte!
ben blij dat sparky de kholiek vorige week overleefd heeft, hij bleef er best nog een paar dagen in hangen,
nienke geboren met 26 weken3dgn woog 540gram maar ze groeit goed een dapper prinsesje
Ach die ouwe trouwe Ap.. mooi dat de anderen afscheid hebben kunnen nemen.
Ik denk dat je Apollo een erg mooie oude dag gegeven hebt.
sterkte voor jullie en voor de eigenaar.
Ik denk dat je Apollo een erg mooie oude dag gegeven hebt.
sterkte voor jullie en voor de eigenaar.
Castor
(v Topas) en Enzo de pret-terrorshet
the art of riding is to keep the horse between you and the ground.

the art of riding is to keep the horse between you and the ground.

Sterkte....
Afscheid nemen is altijd moeilijk, maar top dat je paarden elkaar nog vaarwel hebben kunnen zeggen.
Afscheid nemen is altijd moeilijk, maar top dat je paarden elkaar nog vaarwel hebben kunnen zeggen.
Hepsie, dochter van Sjolvir (Brus x Drag) x Zortin, *14 april 2011
Sjolvir (Brusvein x Drageset) *1997, mijn ster op aarde! en aan de hemel sinds november 2016
Tobago aus der schützenden Hand, Knabstrupper *2005 Soms net een fjord!
Sjolvir (Brusvein x Drageset) *1997, mijn ster op aarde! en aan de hemel sinds november 2016
Tobago aus der schützenden Hand, Knabstrupper *2005 Soms net een fjord!
Dat had ik niet gedacht toen ik een paar weken geleden bij je was dat dat de laatste keer zou zijn dat ik Apollo zag. Zo plotseling kan het afscheid zijn door bijv. zo'n akelige koliek. Mooi dat je het afscheid van de paarden van hem hebt vastgelegd op beeld. Aangrijpend om te zien maar wel heel erg mooi dat je ze die kans hebt geboden.
Sterkte met het verlies van Ap.
Sterkte met het verlies van Ap.
Meline (Havstad) moeder/oma van:
Djambo, Ferro, Gino, Hindra, Indre, Jilco, Mirko, Leneke, Mara, Marinde, Nivar, Nolan
Kayo (van Ivonne)
┼Celony en Luco

Djambo, Ferro, Gino, Hindra, Indre, Jilco, Mirko, Leneke, Mara, Marinde, Nivar, Nolan
Kayo (van Ivonne)
┼Celony en Luco

- Anne&Wendie
- Contacteer:
Wat een mooi afscheid is het voor allemaal geweest 

Trees
Hinte
Gipsy
Meis
Mini fjorden power
Bas en Wilco voor altijd in ons hart