na weer eens een lange tijd foto's van mijn gele monster

Plaats hier ál je (fjorden)foto's! Ook filmpjes horen hier thuis.
Plaats reactie
nobbygaard

na weer eens een lange tijd foto's van mijn gele monster

Bericht door nobbygaard » di 11 mar 2014, 16:49

Ik maak op zich nog weleens foto's van Crystal, maar niet zo heel veel. Rij foto's van mijzelf zijn er niet omdat ik bijna nooit een fotograaf bij me heb en ikzelf nooit zo graag op de foto wil. Gras foto's of foto's op stal genoeg, maar die vind ik niet spectaculair genoeg om steeds hier te gaan plaatsen. Actie foto's in de bak of in de wei zijn niet te krijgen bij crystal want dat doet ze gewoon nooit. Maar sinds onze dochter Emma toch wel vaker op Crystal wil rijden (uitstappen) maak ik daar wel regelmatig wat foto's van. Maar het plaatsen ervan is gewoon nog niet bij mij opgekomen. Maar hier dus even een foto's van een trotse moeder zowel op kind als paard.
Mocht er iemand trouwens de bult in de nek bij Crystal opvallen. Dat klopt. Dat was een allergische reactie na de enting. Dit krijgt zij na haar jacobskruidvergifting regelmatig omdat haar lever wat is aangetast en haar lichaam niet alles zomaar meer verdraagt. Maar na een week was hij weer weg getrokken, dus is er gelukkig weer geen reden voor paniek geweest.

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding
Ivonne

Re: na weer eens een lange tijd foto's van mijn gele monster

Bericht door Ivonne » di 11 mar 2014, 18:17

Wat een braverd
Baranna 13-5-2006
Kayo v. Anton m. Meline 11-4-2014

Right from the start you were a thief, you stole my heart.....
In loving memory Fatoush 26-5-2009 - 19-8-2014
Marga v. Sebastian m. Ingmar 3-5-1992 - 11-11-2015
Mijn (t)rots in de branding....
Esther

Bericht door Esther » di 11 mar 2014, 19:19

Wat is ze eigenlijk donker van kleur, was me nooit zo opgevallen!
Leuk om haar weer eens te zien!
Ik lijk op de uitzonderingen in de Duitse grammatica
Gewoon niet te begrijpen
'Loesje..'
Love_Jordy

Bericht door Love_Jordy » di 11 mar 2014, 19:24

Wat n leuke schattige foto's!
En zo braaf :)
♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥

Jordy mijn Toppertje! 19/03/1997 - V. Barstad.
B + 11.
L1+11. ★★★★★★★★★★★

L2 Startgerechtigd!

♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥
Freek

Bericht door Freek » di 11 mar 2014, 20:54

wat een braverik zeg! en leuke foto's :)
de knapste fjorden heb ik dadelijk op stal :P hou super veel van mijn knapperds! love them 4-ever :L)
foss

Bericht door foss » wo 12 mar 2014, 04:25

Blijft een mooi dier en braaf zo te zien.
http://www.fjorkahoeve.nl
Rumex ( Kalypso)Muis (Briggen) Uzziel (Arin) Urjan (Briggen)Wieke ( Arin) Bjorna (Reitze) Freek(Briggen) Indre ( Hermansen) Oline (Tempo) Kjellwin ( Manus) Philos ( Tempo )Marlando ( Hermansen)Odalein ( Brijol)
fjordido

Bericht door fjordido » wo 12 mar 2014, 12:46

leuk! wat wordt Emma toch al groot en lang, jeeee. en kijk dr eens trots zitten. En Chrystal staat er zo braaf bij, mooi lief dier is het toch <3
Ootje

Bericht door Ootje » wo 12 mar 2014, 15:47

Wat een braaf paard!
Leuke foto's!
Odette&Fenna
nobbygaard

Bericht door nobbygaard » wo 12 mar 2014, 19:18

Ze is echt ontzettend braaf geworden, maar haar met mijn dochter los te laten lopen durf ik niet aan hoor. Stilstaan heeft ze wel geleerd en dat gaat goed, maar met rijden wil ze nog weleens heel erg uit proberen en ineens net doen of er iets engs is en dan wegspringen en weg rennen. Dat durf ik met mijn dochter toch echt niet aan, dus met uitstappen houden we haar echt wel vast. Maar dat ze zo lief zou worden had ik 2 jaar geleden niet durven hopen. Toen was het gewoon nog echt een etter paardje om het maar echt zo te noemen. Ik was er toen ook niet echt gelukkig mee. Op de manege waar we stonden was bijna iedereen bang voor haar. Ze was op stal onvriendelijk, stond altijd met haar oren naar achteren. Zodra de stal open ging draaide ze zich om en probeerde met 2 benen uit te slaan. Aan de hand ging ze er regelmatig vandoor omdat ze niet te houden was, beet je regelmatig en met rijden pakte ze regelmatig het bit beet en ging dan met me aan de haal in de bak. Sinds ik haar moeder heb weg gedaan en haar veel meer aandacht kan geven en haar langer en vaker ging berijden was het al verbeterd, maar ze was nog steeds niet te vertrouwen en zeker niet met kinderen. Na haar 2 maanden verblijf in de kliniek merkte we al dat ze makkelijker was geworden. Het leek wel of ze ons gewoon dankbaar was voor de gevechten die we aan gegaan waren om haar weer beter te krijgen. Maar na haar verhuizing na een nieuwe stal waar ze elke dag uren buiten komt en ze overdag regelmatig van een aantal meiden aandacht krijgt is het helemaal goed gekomen. Nu is ze net zo super braaf als haar moeder was en heb ik een klik met haar. Al moet ik met bijten en haar achterbenen wel op blijven letten, want als madam een slechte bui heeft dan probeert ze die toch echt nog wel te gebruiken om haar zin te krijgen.
sparky10

Bericht door sparky10 » do 13 mar 2014, 11:49

wauw daar zit ze hoor!! haha geweldig!
en wat is ze donker trouwens? haha had ik in epe helemaal niet zo gezien eigenlijk
of is ze van de zomer lichter ?
fijn dat ze een stuk makkelijker in omgang is, wijsheid komt met de jaren haha
ben benieuwd naar dr in epe:)
nienke geboren met 26 weken3dgn woog 540gram maar ze groeit goed een dapper prinsesje
Bella
Contacteer:

Bericht door Bella » do 13 mar 2014, 11:59

Valt mij ook gelijk op hoe donker ze is nu :D haha, bijna bruin. En wat lief met Emma (die overigens ook al weer groot wordt!).
Geluk is de vrucht van intens werk
nobbygaard

Bericht door nobbygaard » do 13 mar 2014, 14:25

sparky10 schreef:wauw daar zit ze hoor!! haha geweldig!
en wat is ze donker trouwens? haha had ik in epe helemaal niet zo gezien eigenlijk
of is ze van de zomer lichter ?
fijn dat ze een stuk makkelijker in omgang is, wijsheid komt met de jaren haha
ben benieuwd naar dr in epe:)
Sinds Emma een paar weken terug staples op een manegepaard heeft gehad is ze verkocht en wil ze vaker op Crystal. Ze krijgt nu 1x in de 2 maanden op de manege staples en als ze met mij mee naar Crystal gaat mag ze uitstappen wat ze nu leuk vind.
Crystal is zomers wel wat lichter dan ze nu is, maar ze is altijd wel wat donker van kleur. Heeft ze gelukkig van haar papa geërfd. Ook heeft ze aan beide kanten van haar schoft een kleine wildvlek wat ze van haar papa heeft meegekregen. Maar dat zie je helaas nu niet door het zadel.
Jilly

Bericht door Jilly » do 13 mar 2014, 19:13

Geel monster noem je haar? Zeg maar gerust bruin ja! Wat is ze donker zeg!

Fijn dat het nu goed gaat met haar. En helemaal dat je dochter ook zo gek is van paarden :D
A friend told me that I was delusional. I almost fell off my unicorn.
Plaats reactie