shetland chip
shetland chip
Toet heeft een chip blijkt. Uit die chip komt een levensnr. Kun je aan de hand van dat levensnr net als bij fjorden, het geboortejaar achterhalen?
En rare is ze heeft een chip maar verder vind ik er niets over..
En rare is ze heeft een chip maar verder vind ik er niets over..
als het glas halfvol is, dan spuug je d'r maar in!
Re: shetland chip
Nee, waarschijnlijk is ze gechipt en nooit geregistreerd dan is het niet meer te achter halen.
http://www.fjorkahoeve.nl
Rumex ( Kalypso)Muis (Briggen) Uzziel (Arin) Urjan (Briggen)Wieke ( Arin) Bjorna (Reitze) Freek(Briggen) Indre ( Hermansen) Oline (Tempo) Kjellwin ( Manus) Philos ( Tempo )Marlando ( Hermansen)Odalein ( Brijol)
Rumex ( Kalypso)Muis (Briggen) Uzziel (Arin) Urjan (Briggen)Wieke ( Arin) Bjorna (Reitze) Freek(Briggen) Indre ( Hermansen) Oline (Tempo) Kjellwin ( Manus) Philos ( Tempo )Marlando ( Hermansen)Odalein ( Brijol)
Chip gaat gepaard met een paspoortaanvraag, die een DA wel invult (óf afgeeft aan een stamboek), als het goed is moet het dan wel érgens geregistreerd zijn welk 'geboortejaar' er bij hoort. Vraag is dan alleen of ze werkelijk als veulen gechipt is of dat het later pas gebeurd is. Wat is haar chipnr?
Geluk is de vrucht van intens werk
Hoeft niet de dierenarts vult het in maar je moet het zelf nog verder invullen en dan opsturen naar een stamboek.
Vandaar dat veel mensen chippen en nooit een paspoort aanvragen om zo de kosten te drukken.
Vandaar dat veel mensen chippen en nooit een paspoort aanvragen om zo de kosten te drukken.
http://www.fjorkahoeve.nl
Ben dr via bokt achter. Chip geeft aan dat het Charlotte van stal Flowerplace is. 8-6-2009
Dus dan klopt de uitspraak van de tandarts wel.
het koppie en de tanden zien dr niet uit als 5 jarige
Dus dan klopt de uitspraak van de tandarts wel.
het koppie en de tanden zien dr niet uit als 5 jarige
En een papier, is dat er nog bij te krijgen, duplicaat o.i.d?
Neem aan dat het originele papier er niet bij zat..
Wat geinig zeg, zo ineens een afstamming en al erbij!
Nog een chique naam ook!!
Neem aan dat het originele papier er niet bij zat..

Wat geinig zeg, zo ineens een afstamming en al erbij!
Nog een chique naam ook!!
Ik lijk op de uitzonderingen in de Duitse grammatica
Gewoon niet te begrijpen
'Loesje..'
Gewoon niet te begrijpen
'Loesje..'
Zat niks bij idd..ja wormen en luis haha
duplicaat kost 130 euro..maar vind het eerst wel even best
duplicaat kost 130 euro..maar vind het eerst wel even best

Ook nog luis?
Baranna 13-5-2006
Kayo v. Anton m. Meline 11-4-2014
Right from the start you were a thief, you stole my heart.....
In loving memory Fatoush 26-5-2009 - 19-8-2014
Marga v. Sebastian m. Ingmar 3-5-1992 - 11-11-2015
Mijn (t)rots in de branding....
Kayo v. Anton m. Meline 11-4-2014
Right from the start you were a thief, you stole my heart.....
In loving memory Fatoush 26-5-2009 - 19-8-2014
Marga v. Sebastian m. Ingmar 3-5-1992 - 11-11-2015
Mijn (t)rots in de branding....
Neten wel ja..maar voor nu even niks aan gedaan. Moest er nog meer gif op. Voor gezonde dieren geen besmettingsgevaar.. zolang ze niet schuurt even zo laten
Hihi, dan had ik er toch liever papier bij..
Ach, maakt ook niet uit dat papier, maar wel leuk om te weten dat het er eventueel nog bij kan komen.
Ach, maakt ook niet uit dat papier, maar wel leuk om te weten dat het er eventueel nog bij kan komen.
Ik lijk op de uitzonderingen in de Duitse grammatica
Gewoon niet te begrijpen
'Loesje..'
Gewoon niet te begrijpen
'Loesje..'