Niks....
Re: Niks....
Gezellig hier....
Meiden stop aub met deze eindeloze discussie. Jullie hebben je zegje gedaan klaar. Punt.
Dit kun je niet proberen uit te gaan vechten op een forum.
Meiden stop aub met deze eindeloze discussie. Jullie hebben je zegje gedaan klaar. Punt.
Castor
(v Topas) en Enzo de pret-terrorshet
the art of riding is to keep the horse between you and the ground.

klopt wat je zegt iloon, discussie was overigens ook totaal niet de insteek...Ilona schreef:Gezellig hier....
hoop op een goed huisje voor de merrie , en rust voor mieke.
nienke geboren met 26 weken3dgn woog 540gram maar ze groeit goed een dapper prinsesje
Wat ben je toch heerlijk verstandig Joyce 

Castor

haha sarcast! dat weet jij dat weet ik dat eh nja whatever haha ga koken jijIlona schreef:Wat ben je toch heerlijk verstandig Joyce
nienke geboren met 26 weken3dgn woog 540gram maar ze groeit goed een dapper prinsesje
Nou ik hoop dat het mieke toch een beetje aan het denken heeft gezet.
Dat is zeker te hopen ja!
Castor

- Thessa Keizer
Joyce alsjeblieft ga jezelf niet lopen verdedigen tegenover haar!!! Er is er hier maar eentje die zich eens flink achter de oren mag krabben waar ze toch helemaal mee bezig is!! Altijd is er weer een of andere reden om een paard weg te doen maar iedereen hier weet ondertussen wel beter! Ik hoop ook oprecht dat ze nu eens heel goed bij zichzelf te raden gaat, borderline of geen borderline!!!
Ook ik hoop weer dat ook dit paardje een fijn, blijvend huis vind!
Ook ik hoop weer dat ook dit paardje een fijn, blijvend huis vind!
Mijn enige echte grote liefde in mijn leven, AIKE!!!!!
en Blaze mijn pennypony paardje!!
en ook Elegant, alias Schimpie, mijn knappe schimmel ruin
Ennnnnn, Joost!!
Ennnnnn, Joost!!
Ik vind het ronduit belachelijk dat jullie haar hier zo aanvallen. En ja, je bent wel aan het rellen Joyce. Waarom moet je hier zo nodig een openbaar, aanvallend, bericht tegen Mieke plaatsen terwijl ze hier zelf al tijden niet meer gepost heeft. Wat is het nut dat iedereen nu weet dat ze weer een paard te koop zet? Dit gebeurt dagelijks/wekelijks in de handel, omdat het nu om 1 persoon gaat is het ineens een vreselijke misstap?
Het zou jullie allemaal sieren als je hier niet op in zou gaan. Niemand weet hoe het er bij iemand thuis aan toe gaat en ieder huisje heeft zn kruisje. Niemand is perfect in wat hij of zij doet, laat elkaar gewoon lekker in jullie waarde.
Ik begrijp Mieke goed dat ze er zo hard tegen in gaat, ze voelt zich enorm aangevallen voor een keuze die ze zelf maakt. Dat jullie het niet eens zijn met haar keuze geeft jullie nog niet het recht om dat zo hard uit te spreken (althans dat is mijn mening)
Mijn inziens is dit gewoon zinloos rellen, niemand schiet hier wat mee op en het boeit maar weinig mensen überhaupt iets. Neem aan dat er anders aardig wat meer gereageerd zou worden. Ik denk dat de moderaters er goed aan doen om dit zinloze gerel op slot te zetten. Hier is FW niet voor bedoeld lijkt me.
Het zou jullie allemaal sieren als je hier niet op in zou gaan. Niemand weet hoe het er bij iemand thuis aan toe gaat en ieder huisje heeft zn kruisje. Niemand is perfect in wat hij of zij doet, laat elkaar gewoon lekker in jullie waarde.
Ik begrijp Mieke goed dat ze er zo hard tegen in gaat, ze voelt zich enorm aangevallen voor een keuze die ze zelf maakt. Dat jullie het niet eens zijn met haar keuze geeft jullie nog niet het recht om dat zo hard uit te spreken (althans dat is mijn mening)
Mijn inziens is dit gewoon zinloos rellen, niemand schiet hier wat mee op en het boeit maar weinig mensen überhaupt iets. Neem aan dat er anders aardig wat meer gereageerd zou worden. Ik denk dat de moderaters er goed aan doen om dit zinloze gerel op slot te zetten. Hier is FW niet voor bedoeld lijkt me.
Ctje 

Vrede op aarde mensen.. Haha
Joyce, jij hoeft je niet te verdedigen, mensen die jou echt kennen, weten hoe het zit en weten wat voor best mens jij bent.
Mieke, denk er gewoon nog eens over na, een dier is geen jojo. Een paard houdt er echt niet van om heen en weer geslingerd te worden.
Andere mieke: een forum is openbaar, dus als Mieke geen reacties had willen hebben, dan had ze eea niet op een forum moeten zetten.
Joyce, jij hoeft je niet te verdedigen, mensen die jou echt kennen, weten hoe het zit en weten wat voor best mens jij bent.
Mieke, denk er gewoon nog eens over na, een dier is geen jojo. Een paard houdt er echt niet van om heen en weer geslingerd te worden.
Andere mieke: een forum is openbaar, dus als Mieke geen reacties had willen hebben, dan had ze eea niet op een forum moeten zetten.
Tuurlijk is het openbaar, maar ze heeft het nergens op dit forum neergezet, dus waarom er zo keihard op in gaan..
Ctje 

Ik vind het eerlijk gezegd een beetje te om iemand zo te bespreken in een topic wat al ouder is en helemaal niet hierover gaat? Het wordt nu gewoon een persoonlijke vete.
Lijkt me eigenlijk hoog tijd voor een slotje.
Ik snap de gevoelens van mensen wel maar het is nog altijd haar zaak, zou er gewoon niet meer op reageren als je het niet oke vindt (was ik ook van plan) en het verder lekker laten toch?
Ik snap de gevoelens van mensen wel maar het is nog altijd haar zaak, zou er gewoon niet meer op reageren als je het niet oke vindt (was ik ook van plan) en het verder lekker laten toch?
Yuur topfjord: 2003,2005,2006,2007 kampioen ruinen.
Trotse mama van Tara! Geboren 9-7-2011
Trotse mama van Tara! Geboren 9-7-2011
- Thessa Keizer
Als niemand er wat van zegt en iedereen laat het maar dan zal er denk ik niets veranderen! En om Mieke met een handelaar te vergelijken vind ik wat ver gezocht, een handelaar koopt bewust paarden op om ze ook weer bewust te verkopen! Daar is bij Mieke geen sprake van, zij lijkt juist erg onbewust met paarden om te gaan en daar zou ze eens goed over na moeten denken. Hoeft misschien niet openbaar op een forum maar het lijkt erop dat ze in haar naaste omgeving hier geen goede respons op krijgt.
Ik zal er nu ook niet meer op reageren, heb mijn zegje gedaan en hoop voor nu dat ook deze pony dus een fijn blijvend huisje vind en dat Mieke heel goed bij zichzelf te rade gaat wat betreft het nemen van paarden!
Ik zal er nu ook niet meer op reageren, heb mijn zegje gedaan en hoop voor nu dat ook deze pony dus een fijn blijvend huisje vind en dat Mieke heel goed bij zichzelf te rade gaat wat betreft het nemen van paarden!
Mijn enige echte grote liefde in mijn leven, AIKE!!!!!
Ennnnnn, Joost!!
Ennnnnn, Joost!!
Hier ben ik het helemaal mee eens!lientje schreef:Ik vind het eerlijk gezegd een beetje te om iemand zo te bespreken in een topic wat al ouder is en helemaal niet hierover gaat? Het wordt nu gewoon een persoonlijke vete.
Beetje apart om hier een ruzie uit te gaan vechten.
Odette&Fenna
- Mieke_Cunna
- Contacteer:
Dankjewel!Mieke schreef:Ik vind het ronduit belachelijk dat jullie haar hier zo aanvallen. En ja, je bent wel aan het rellen Joyce. Waarom moet je hier zo nodig een openbaar, aanvallend, bericht tegen Mieke plaatsen terwijl ze hier zelf al tijden niet meer gepost heeft. Wat is het nut dat iedereen nu weet dat ze weer een paard te koop zet? Dit gebeurt dagelijks/wekelijks in de handel, omdat het nu om 1 persoon gaat is het ineens een vreselijke misstap?

En zet dit topic alsjeblieft op slot! Ik wil rust!!!!
- Dreeke
- Moderator
- Contacteer:
Slotje op verzoek.
† I'ts better to have loved and lost them...
than to never have loved and enjoyed them at all.
Rust Zacht lieve Vinga en Dakota †
Vinga * 24-05-2000 - † 13-05-2008
Dakota * -05-05-2007 - † 22-04-2013
than to never have loved and enjoyed them at all.
Rust Zacht lieve Vinga en Dakota †
Vinga * 24-05-2000 - † 13-05-2008
Dakota * -05-05-2007 - † 22-04-2013