Het is toch nooit precies in vieren, lijkt me?
Als het wel zo werkt is het natuurlijk een superoplossing!
Lastig, dat met die kiezen. Ik heb er ook geen ervaring mee. Je zou inderdaad wellicht een aantal dierenarts/tandartsen kunnen bellen voor advies? Veel plezier alvast op je vakantie

Antine, ai... beterschap met je rug zeg! Hoop dat het gauw beter gaat.
Racen houd ik ook echt niet van. Ik rijd eigenlijk nooit met racende mensen... gecontroleerd hard is prima, maar echt losgaan... nee, daar houd ik niet van.
En gaaf, Parelliweekend op de planning!! Zoiets zou ik ook wel erg graag willen! Ik hoop dat er iets op rij-afstand gedaan wordt of ik misschien een keer vervoer kan regelen. En super zeg, zo fanatiek aan't lessen!
Hier gaat alles nu weer goed. Ben zelf onwijs druk, heel veel opdrachten, dus wat minder forumtijd

Met de paardjes gaat het goed.
Bailey ging even iets minder lekker, hij had zich verstapt in de les en zat daarna vast in z'n rug, dus een week lang gemasseerd en oefeningen gedaan tot hij zij zich zo verveelde en zó sjagrijnig was... haha, zet hem maar aan het werk hoor, daar is het veel meer een paard voor! Nu weer fijn aan het rijden, dat is heerlijk!
Wente doet het super! Ze was vandaag voor het eerst niet bang van de hoefsmid en was écht heel liefjes de hele
tijd. Gisteren hebben we gereden, daarbij was ze wel wat gespannen en schoot ook een keer weg, maar verder wel weer
heel braaf, ze kon ook weer fijn ontspannen daarna, dus dan is het prima.