Wat snoept je fjord?
-
Wat snoept je fjord?
Lajke doe je echt een plezier met watermeloen.... Zijn er meer fjordjes die "rare" dingen eten?
Je kunt haar een hele watermeloen in een emmer geven en daar geniet ze samen met Mette echt van.
Uiteraard vindt ze ijsbergsla, komkommer, droog brood (met stroop), appels, peren, paardensnoepjes, pepermuntjes etc ook lekker. Tomaten vindt ze niet lekker.
Je kunt haar een hele watermeloen in een emmer geven en daar geniet ze samen met Mette echt van.
Uiteraard vindt ze ijsbergsla, komkommer, droog brood (met stroop), appels, peren, paardensnoepjes, pepermuntjes etc ook lekker. Tomaten vindt ze niet lekker.
Ik mag zorgen voor
Lajke (L-86, Bjorgard x Tunar) en
Mette (Haukaren x Heia Gutt)
Lajke (L-86, Bjorgard x Tunar) en
Mette (Haukaren x Heia Gutt)
Re: Wat snoept je fjord?
Bramen, daar doen ze hier een moord voor.
Het is leukste is dan bij Fim, want die krijgt er van die leuke rode lipjes van.
Het is leukste is dan bij Fim, want die krijgt er van die leuke rode lipjes van.

♥Udo 08-03-1999
♥James 08-05-2010
♥Fimke 24-04-2011
♥Een goed paard heeft geen kleur, maar een aalstreep
heeft de ene de vorm en de andere de kleur, zijn ze samen een gewone fjord( Fimke en James)
♥James 08-05-2010
♥Fimke 24-04-2011
♥Een goed paard heeft geen kleur, maar een aalstreep
heeft de ene de vorm en de andere de kleur, zijn ze samen een gewone fjord( Fimke en James)
Niks die krijgt gewoon zn normale eten.
- XxDiandraxX
Die van mij krijgt eigenlijk heel weinig buiten haar gewone eten om. Als lekkers na het rijden een pepermunt kussentje en je maakt haar helemaal blij met paprika chips maar dat krijgt ze eigenlijk nooit.. 

Pablo doet niks, dus krijgt ook niks...
Van Pablo de fjord naar Bernadette het tuigpaard.
Misschien 1x per maand een paardensnoepje. Verder voer ik bewust niks extra naast zijn gewone voer.
Bjørn: Orsta x Havstad x Barstad
Kampioen ruinen Beekbergen 2012
Reserve kampioen ruinen Vorden 2011
www.fitenvitaaldier.nl
Kampioen ruinen Beekbergen 2012
Reserve kampioen ruinen Vorden 2011
www.fitenvitaaldier.nl
Hier krijgen ze ook wel mandarijn en banaan. En van die invrieswaterijsjes met warm weer.
Blue Shadow (IncoxYerxes)
D-Gaefur (DrafurxInco)
D-Gaefur (DrafurxInco)
Goh, een pepermuntje gaat er wel in.
En een banaan ook (maar moeten ze zin in hebben, anders ben je eraan voor de moeite).
Verder krijgen ze gemiddeld 1 keer per maand een paardensnoepje.
Ze moeten het doen met hun gras, het nodige onkruid ertussen en hun brok en of hooi.
En een banaan ook (maar moeten ze zin in hebben, anders ben je eraan voor de moeite).
Verder krijgen ze gemiddeld 1 keer per maand een paardensnoepje.
Ze moeten het doen met hun gras, het nodige onkruid ertussen en hun brok en of hooi.
- Love_Jordy
Jordy schijnt vroeger hamburgers gegeten te hebben van de Macdonalds toen hij nog van zn vorige eigenaresse was . Maar ik zou het zelf echt nooit geven hoor hahaha! Zijn 'snoepje' is een handje Care for live .
♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥
Jordy mijn Toppertje! 19/03/1997 - V. Barstad.
B + 11.
L1+11. ★★★★★★★★★★★
L2 Startgerechtigd!
Jordy mijn Toppertje! 19/03/1997 - V. Barstad.
B + 11.
L1+11. ★★★★★★★★★★★
L2 Startgerechtigd!
Hier ook heel saai een boterham of een appel, verder niets vreemds.
Heb Tea ooit een stukje banaan voorgehouden, maar dat hoefde ze echt niet!!
Heb Tea ooit een stukje banaan voorgehouden, maar dat hoefde ze echt niet!!
Ik lijk op de uitzonderingen in de Duitse grammatica
Gewoon niet te begrijpen
'Loesje..'
Gewoon niet te begrijpen
'Loesje..'
Paardensnoepjes heb ik altijd, verder de 'gewone'dingen als appels, brood, wortels.
En onderweg eet ie soms met mij mee, dus pepermunt, zwart-wit snoepjes, snickers.
En onderweg eet ie soms met mij mee, dus pepermunt, zwart-wit snoepjes, snickers.
Morris, mijn superfjord!
Die van mij krijgen heel saai alleen maar gras op het moment
Grete 09-06-1986 * 27-12-2012
Norka 21-05-1993 * 15-02-2012
Ulrieke 06-06-1999 * 25-04-2015
Geke 13-05-2010 * 23-04-2015
Norka 21-05-1993 * 15-02-2012
Ulrieke 06-06-1999 * 25-04-2015
Geke 13-05-2010 * 23-04-2015
Helemaal niks onze paarden krijgen hun normale voer, in het jaargetijde wortels erbij en soms een appeltje.
Ik heb sowieso een hekel aan voeren uit de hand je krijgt er schooiers van. Alles wat ze te eten krijgen krijgen ze in hun voerbak.
Ik heb sowieso een hekel aan voeren uit de hand je krijgt er schooiers van. Alles wat ze te eten krijgen krijgen ze in hun voerbak.
Ozar mijn trouwe vriend voor altijd in mijn hart
Amaretto v. Tolando mijn toppertje ZZL
Amaretto v. Tolando mijn toppertje ZZL

Die van mij alleen brood appels en wortels snoepjes niet als ze die teveel krijgen worden ze er zo happerig van en daar hou ik niet van.
http://www.fjorkahoeve.nl
Rumex ( Kalypso)Muis (Briggen) Uzziel (Arin) Urjan (Briggen)Wieke ( Arin) Bjorna (Reitze) Freek(Briggen) Indre ( Hermansen) Oline (Tempo) Kjellwin ( Manus) Philos ( Tempo )Marlando ( Hermansen)Odalein ( Brijol)
Rumex ( Kalypso)Muis (Briggen) Uzziel (Arin) Urjan (Briggen)Wieke ( Arin) Bjorna (Reitze) Freek(Briggen) Indre ( Hermansen) Oline (Tempo) Kjellwin ( Manus) Philos ( Tempo )Marlando ( Hermansen)Odalein ( Brijol)
Caija krijgt ook niks extra omdat ze het eigenlijk niet kan hebben qua gewicht, haha! Heel af en toe een appel of brood. Maar geen snoepjes of andere dikmakers :-P schooiende paarden hou ik ook niet van.
Gunnar Manus x Juliana
Caija Timor x Reykjagaard
Jeroentje B pony Welsh Shamrock Social Security
Wabash D pony Welsh
Enzo Utopia Johnson x Glendale
Fiësta Utopia Johnson x Glendale
Odette krijgt naast muesli altijd een paardensnoepje als ik haar bit in doe, verder krijgt ze brood, af en toe een wortel en appels in de oogsttijd (dat is het voordeel als je op een fruitteeltbedrijf staat
)
Fenna krijgt alleen haar gewone voer.

Fenna krijgt alleen haar gewone voer.
Odette&Fenna
Ik deel mn eten (ontbijtkoek, appel, koekje) met Dani als ik op stal eet. Maar dat komt maar heel weinig voor gelukkig. Ze moet mooi in shape blijven (en ik ook).
Met grondwerk heb ik meestal wat biks of wortel, zodat ze wat gemotiveerder is en om haar de trailer in te krijgen geef ik haar slobber of Triple P muesli. Dat laatste krijgt ze overigens ook de dagen voor en tijdens wedstrijden, maar zie ik wel als een extraatje. Powerrrr!
Met grondwerk heb ik meestal wat biks of wortel, zodat ze wat gemotiveerder is en om haar de trailer in te krijgen geef ik haar slobber of Triple P muesli. Dat laatste krijgt ze overigens ook de dagen voor en tijdens wedstrijden, maar zie ik wel als een extraatje. Powerrrr!
Paardentaxi | Grondwerk & Klassieke dressuur | Fotografie
#fulltimedreamchaser + M2+6
#fulltimedreamchaser + M2+6
- Thessa Keizer
Aike is een muts met eten, iets wat ie niet kent, eet hij ook niet. Eer hij appels en wortels at was ik een jaar verder, dus als snoep gewoon een lekkere wortel of appel, boterhammetje af en toe maar verder eigenlijk niet veel bijzonders.
Mijn enige echte grote liefde in mijn leven, AIKE!!!!!
en Blaze mijn pennypony paardje!!
en ook Elegant, alias Schimpie, mijn knappe schimmel ruin
Ennnnnn, Joost!!
en Blaze mijn pennypony paardje!!
en ook Elegant, alias Schimpie, mijn knappe schimmel ruin
Ennnnnn, Joost!!
Ik geef af en toe een paardensnoepje of pepermuntje. Soms een appel.
Ik voer altijd als ik gereden heeft, dan vind het onzin om ook nog altijd iets van "snoep" erbij te geven.
De eigenaren: Bananen met schil (vind ze heerlijk) en heel veel paardensnoepjes
Ik voer altijd als ik gereden heeft, dan vind het onzin om ook nog altijd iets van "snoep" erbij te geven.
De eigenaren: Bananen met schil (vind ze heerlijk) en heel veel paardensnoepjes