Eindelijk mijn gra merrie gevonden
Re: Eindelijk mijn gra merrie gevonden
Hihi die kudde van jou blijft groeien! gefeliciteerd met je nieuwe aanwinst!!
Grete 09-06-1986 * 27-12-2012
Norka 21-05-1993 * 15-02-2012
Ulrieke 06-06-1999 * 25-04-2015
Geke 13-05-2010 * 23-04-2015
Norka 21-05-1993 * 15-02-2012
Ulrieke 06-06-1999 * 25-04-2015
Geke 13-05-2010 * 23-04-2015
Zeker weten ik heb geduld moeten hebben maar nu heb ik wel precies wat ik hebben wilBella schreef:Gefeliciteerd KarinHeel benieuwd hoe ze uitgroeit....was even een zoektocht, maar je gra'tje toch gevonden! Waar facebook wel niet weer bij helpt!

http://www.fjorkahoeve.nl
Rumex ( Kalypso)Muis (Briggen) Uzziel (Arin) Urjan (Briggen)Wieke ( Arin) Bjorna (Reitze) Freek(Briggen) Indre ( Hermansen) Oline (Tempo) Kjellwin ( Manus) Philos ( Tempo )Marlando ( Hermansen)Odalein ( Brijol)
Rumex ( Kalypso)Muis (Briggen) Uzziel (Arin) Urjan (Briggen)Wieke ( Arin) Bjorna (Reitze) Freek(Briggen) Indre ( Hermansen) Oline (Tempo) Kjellwin ( Manus) Philos ( Tempo )Marlando ( Hermansen)Odalein ( Brijol)
Nu niet meer Dennis ik wilde gaan minderen en dat is met de minies gedeeltelijk gelukt alleen de grotere nietDennis schreef:Hihi die kudde van jou blijft groeien! gefeliciteerd met je nieuwe aanwinst!!

Totaal is het aantal wel een stuk minder geworden.
Gefeliciteerd met je mooie gra!
Heb tegen nanc gezegd dat ik dat ook altijd nog wel is zou willen
Heb tegen nanc gezegd dat ik dat ook altijd nog wel is zou willen

Elvis:Jeskim(zidar)XTimor
Te kort op deze aarde,maar van onschatbare waarde..
Ik zal je missen mam,je blijft voor altijd in me hart

Te kort op deze aarde,maar van onschatbare waarde..
Ik zal je missen mam,je blijft voor altijd in me hart

Je verdient het hoor, om eindelijk eens leuke dingen op je pad te krijgen.foss schreef:Dank je wel allemaal.
Na alle ellende afgelopen half jaar komt er nou zoveel goeds op mijn pad en daar geniet ik enorm van.
♥Udo 08-03-1999
♥James 08-05-2010
♥Fimke 24-04-2011
♥Een goed paard heeft geen kleur, maar een aalstreep
heeft de ene de vorm en de andere de kleur, zijn ze samen een gewone fjord( Fimke en James)
♥James 08-05-2010
♥Fimke 24-04-2011
♥Een goed paard heeft geen kleur, maar een aalstreep
heeft de ene de vorm en de andere de kleur, zijn ze samen een gewone fjord( Fimke en James)
Wat een schatje
Nogmaals gefeliciteerd! Fijn dat je eindelijk je droom(gra) merrie gevonden hebt!!
Hoe was je eigenlijk bij haar uitgekomen?
Heeft ze dan trouwens gewoon belgisch papier of hoe zit dat (heb er zelf niet echt verstand van namelijk hoe dat werkt met een nedxbelg haha! Maar gezien ze in Belgie gefokt is met Tempo dus)

Nogmaals gefeliciteerd! Fijn dat je eindelijk je droom(gra) merrie gevonden hebt!!

Heeft ze dan trouwens gewoon belgisch papier of hoe zit dat (heb er zelf niet echt verstand van namelijk hoe dat werkt met een nedxbelg haha! Maar gezien ze in Belgie gefokt is met Tempo dus)
♥ Hanne (v. Anton) & Hinde (v. Timor), Preben (v. Tempo), Lysne (Hanne x Gio), Ølvy (Hinde x Gio), Oryza (v. Jelte), Phine (Lysne x Rudsmo Rune) en Perle (Preben x Rudsmo Rune
Jaaaa Oline
Daar ga je vast een heel erg leuk en lief paard aan hebben. En ontzettend knap met die 2 ouders van d'r.
Was leuk je gister even gezien te hebben.

Was leuk je gister even gezien te hebben.
Mama van Gwen
(7-2-15)

Marissa schreef:Wat een schatje![]()
Nogmaals gefeliciteerd! Fijn dat je eindelijk je droom(gra) merrie gevonden hebt!!![]()
Ja via Facebook kwam ik haar tegen.
Ze krijgt een Belgische papier en dat wil ik voorlopig ook zo houden want als ze oud genoeg is om naar de hengst te gaan gaat ze naar Brijol.
Wat een leukerd! Mooie grote ogen heeft ze
Baranna 13-5-2006
Kayo v. Anton m. Meline 11-4-2014
Right from the start you were a thief, you stole my heart.....
In loving memory Fatoush 26-5-2009 - 19-8-2014
Marga v. Sebastian m. Ingmar 3-5-1992 - 11-11-2015
Mijn (t)rots in de branding....
Kayo v. Anton m. Meline 11-4-2014
Right from the start you were a thief, you stole my heart.....
In loving memory Fatoush 26-5-2009 - 19-8-2014
Marga v. Sebastian m. Ingmar 3-5-1992 - 11-11-2015
Mijn (t)rots in de branding....
Karin. heel veel plezier met de kleine, het is een schatje! 

Hilda & Vera & Floyd
Wil je een regenboog, dan zul je de regen voor lief moeten nemen

Wil je een regenboog, dan zul je de regen voor lief moeten nemen
Gefeliciteerd!! Ze is leuk!
05-05-'95 Paula Brusvein x Astrix
11-04-'12 Ingmar Topas x Brusvein
11-04-'12 Ingmar Topas x Brusvein
- Yfke-lover
Karin wat een ontzettend leuk veulen en wat een afstammeling twee van mijn favoriete hengsten daar ga je veel plezier mee beleven gefeliciteerd
Super trots Anouk en onze toppertje Sven. M1 + 2
Miloh onze super springer en zo lief !!!!!!!!!!!!!!!
Onze shet is super super eigenwijs maar wel leuk..Lilly
UIt het oog voor altijd in mijn hart
Yfke
Sigur (gio)
Zorba
Miloh onze super springer en zo lief !!!!!!!!!!!!!!!
Onze shet is super super eigenwijs maar wel leuk..Lilly
UIt het oog voor altijd in mijn hart
Yfke
Sigur (gio)
Zorba
Nog gefeliciteerd! Zag haar al op FB voorbij komen. Ze is mooi hoor!
Grappig die 3 kruinen, dat heeft Dorinn nl. ook
Zou dit bij gra-fjordjes vaker voorkomen?
Grappig die 3 kruinen, dat heeft Dorinn nl. ook

Zero: Orsta x Tunar Dorinn: Ismo x Orsta
Haugeblakken 1979 - 2007
Zigrun v.Fordin 1979 - 2007
Reya v.Knud 1972 - 1998
Haugeblakken 1979 - 2007
Zigrun v.Fordin 1979 - 2007
Reya v.Knud 1972 - 1998
gefeliciteerd wat een leukerd! 

een Tempo X Manus ???? Maak me gek!!!!! 
Gefeliciteerd met deze mooie meid, ben heel nieuwsgierig hoe ze gaat uitgroeien (maar voorlopig natuurlijk nog lekker genieten van het baby zijn!)

Gefeliciteerd met deze mooie meid, ben heel nieuwsgierig hoe ze gaat uitgroeien (maar voorlopig natuurlijk nog lekker genieten van het baby zijn!)
Ilona schreef:skjede is piemel, maar dan vrouwelijk. Skjede wordt ook gebruikt als iets... Eeh 'skjede' is..
Ik heb nog een gra met 2 kruinen 3 is wel erg veel maar wel leuk, ik denk dat de kruinen niks met de kleur te maken heeft.Megan schreef:Nog gefeliciteerd! Zag haar al op FB voorbij komen. Ze is mooi hoor!
Grappig die 3 kruinen, dat heeft Dorinn nl. ook![]()
Heb haar net nog even gekriebelt haha. Je krijgt haar in ieder geval super mak!!
Mama van Gwen
(7-2-15)

Dank je wel ja ik krijg haar zeker mak al vond ik haar al best mak.
Gefeliciteerd met je grijze dame !
Een geslaagde zoektocht dus.
Een geslaagde zoektocht dus.
Do, mijn eerste eigen paard! ♥