Nu dachten we fjorden zijn eigenwijs, maar serieus Caija dat is me d'r een! Haha
Wij noemen haar de penny pony van stal: Rond, gezond en vooral veel diva gedrag!
Ze staat gezellig naast de heren Nelis en Cural en van de drie is zij met stipt de grootste vreetzak en smeerkees! Haha
We zijn haar nu al een behoorlijke tijd aan t trainen maar met de kilo's schiet t nog niet op helaas...
We hadden haar al een eind op weg maar toen de wei begon te groeien deed Caija mee!
Dus bootcamp Bri en Sas moet nog harder aan de bak!
Daarnaast rijd Jannet er ook nog lekker op dus wij hebben er alle vertrouwen in dat het goed komt!
Ik ben van het springen, Bri van de dressuur.
Super tof mag ik iedere maandag met Caija in de springles!
We zijn nu drie keer geweest en dat heeft al heel wat voeten in aarde gehad!
De eerste ging ging subliem, ze sprong alles!
De tweede keer stonden er nog meer hindernissen en was dat toch wel iets too Much...
Overal weigeren, langs rennen maar uiteindelijk wel alles gesprongen incl. Drie sprong!
( lees 40 cm ofzo hoor hihi)
Gisteren was ook weer te hilarisch met d'r!
We gingen lijntjes oefenen vanuit de galop, nog niet haar sterkste gang!
Mevrouw snapte t niet zo goed dus alvorens ik t voor elkaar had was het bit vastpakken en de scheurmonster stand erop!
We waren er al vier keer langs gevlogen waaronder eenmaal over de poepschep heen en eenmaal bijna over de instructeur!
Hij zegt, ze loopt gewoon dwars over me heen! Ik zeg euh ja penny pony he? Haha
Moesten er beiden wel om lachen!
Na een behoorlijke uitputtingsslag was het me eindelijk gelukt netjes over de hindernissen in galop!

Kortom, Caija maakt het goed! Erg goed!
Ik denk binnenkort maar eens een cross lesje

Haha gein, eerst maar eens naar de ABOP !
We zullen binnenkort ook eens foto's plaatsen!