Frequentie inenten
Re: Frequentie inenten
Ze is nu alleen tegen influenza geënt, tetanus is wel 1 keer per jaar.
Paardentaxi | Grondwerk & Klassieke dressuur | Fotografie
#fulltimedreamchaser + M2+6
Da's toch een cocktail die ze krijgen? Influenza en tetanus. Maar waarom willen ze die 2 keer per jaar gaan geven? Of willen ze rhino er bij gaan geven?
Liefde is..Alies Dragan Jouke
Standaard wordt de cocktail gegeven inderdaad, maar je kan ze ook apart laten inenten als je dat wenst 

A friend told me that I was delusional. I almost fell off my unicorn.
Als het goed is, was deze enting apart. Maar moet t stickertje nog krijgen. Dani liep er iig niet lekker van, ondanks dat dat niet zou moeten.
Heb nog een argument. Als je 2 keer per jaar gaat enten dan is je paspoort zo vol.
Joram schreef:Heb nog een argument. Als je 2 keer per jaar gaat enten dan is je paspoort zo vol.

Ik zou gewoon de cocktail laten enten. Scheelt je 1 enting en een keer voorrijkosten en een fit paard.
Liefde is..Alies Dragan Jouke
Charret, het is niet de bedoeling om tetanus en influenza apart te laten zetten op in een korte tijdspanne.
Tetanus hoeft in principe niet ieder jaar. Geen idee hoe lang het bij paarden werkt, maar bij mensen hoeft het maar om de 10 jaar.
Je kan dus bv. het ene jaar enkel influenza doen en het jaar daarna de cocktail, enz...
Tetanus hoeft in principe niet ieder jaar. Geen idee hoe lang het bij paarden werkt, maar bij mensen hoeft het maar om de 10 jaar.
Je kan dus bv. het ene jaar enkel influenza doen en het jaar daarna de cocktail, enz...
A friend told me that I was delusional. I almost fell off my unicorn.
tetanus 2/3jaar
ik ent karev ook niet meer. die word er steeds zieker van. wel tetanus
ik ent karev ook niet meer. die word er steeds zieker van. wel tetanus
als het glas halfvol is, dan spuug je d'r maar in!
Ik heb geen keuze helaas.Charret schreef:Ik zou gewoon de cocktail laten enten. Scheelt je 1 enting en een keer voorrijkosten en een fit paard.