Fotoshoot Cas (TimorxReinar)!!!
Re: Fotoshoot Cas (TimorxReinar)!!!
Op sommige fotos zie ik echt elvis lopen
mooie schoot hoor!

Elvis:Jeskim(zidar)XTimor
Te kort op deze aarde,maar van onschatbare waarde..
Ik zal je missen mam,je blijft voor altijd in me hart

Te kort op deze aarde,maar van onschatbare waarde..
Ik zal je missen mam,je blijft voor altijd in me hart

Ik heb ook het idee dat hij het op deze stal meer naar zijn zin heeft dan op de vorige. Het probleem is dat hij voornamelijk omhoog gaat en niet naar voor wilt. Als ik dat wel vraag dmv been of zweep volgt er veel protest. Het is vrijwel onmogelijk om op je kont te blijven zitten hoe het nu gaat :-P dit is begonnen toen het zadel niet meer goed bleek te liggen.Bella schreef:Hij is echt een knappe heer, oogt goed in zijn vel te zitten en doet het zo te zien ook nog eens érg leuk onder het zadel.
Bij het zien van de galopfoto's dacht ik 'op je kont blijven zitten en hem het werk laten doen', maar dat is dus een probleem. Het oogt wel goed qua beweging. Wat is precies 'het probleem' omschreven?
De linkergalop ging hij altijd wel wat meer omhoog dan naar voor, maar was gewoon goed te galopperen en te zitten. Galoppeer nu ook even niet meer onder het zadel totdat ik weet of en wat het probleem is. Aan de longeerlijn galoppeert hij nu linksom beter dan rechtsom maar het is niet wat het geweest is
Deze foto's is ie ook makkelijker in de aanleuning of niet?
En hoe reageert hij op stem qua voorwaarts drijven?
Geluk is de vrucht van intens werk
- pjotr_nientje
- Contacteer:
Wat een kanp paard is dat geworden zeg 

Cindy....soms is het niet erg iets moois te verliezen,het is nog altijd beter dan het nooit te hebben gehad
http://www.petnanny.simpsite.nl
http://www.petnanny.simpsite.nl
- Reinou
- Beheerder
- Contacteer:
Ooooooohhhhhhh zwijmel
wat een gaaf beest is Cas toch 
Ik hoop dat Fin een beetje op haar grote broer gaat lijken

Ik hoop dat Fin een beetje op haar grote broer gaat lijken

De aanleuning in de galop is bij deze foto's veel beter ja, maar dat hoef ik nu al helemaal niet te proberen want dan gaat hij zeker weten niet vooruitBella schreef:Deze foto's is ie ook makkelijker in de aanleuning of niet?

Verder is de aanleuning in zowel stap als draf super en met weinig druk.
Op stem reageert hij goed, maar dat helpt nu ook niet bij de galop helaas...
Wauwie, hij is echt ontzettend knap geworden zeg
Echt vervelend, jullie galopprobleem... Ik hoop dat je gauw een oorzaak en oplossing hebt!

Echt vervelend, jullie galopprobleem... Ik hoop dat je gauw een oorzaak en oplossing hebt!
A friend told me that I was delusional. I almost fell off my unicorn.
Knap paardje heb je!
En wat een BEER haha...
Met de galop kan ik je aanraden heel veel longeren zodat hij leert op eigen benen te lopen maar als hij beter gegallopeert heeft als hij nu doet dan zou ik hem eens na laten kijken door een osteopaat. Dat heeft bij Cural heel erg geholpen en nog steeds wordt hij ongeveer eens in het half jaar behandeld.
En wat een BEER haha...
Met de galop kan ik je aanraden heel veel longeren zodat hij leert op eigen benen te lopen maar als hij beter gegallopeert heeft als hij nu doet dan zou ik hem eens na laten kijken door een osteopaat. Dat heeft bij Cural heel erg geholpen en nog steeds wordt hij ongeveer eens in het half jaar behandeld.
Cural: Mn lieve gele vriend!
V. Sven
M. Ura
B Fjordsport
KNHS B+11, L1+10, L2+10, M1+3
RUINENKAMPIOEN 2011 VORDEN 37 PUNTEN!!!
B zadelproef dussssss MODELRUIN!!!
V. Sven
M. Ura
B Fjordsport
KNHS B+11, L1+10, L2+10, M1+3
RUINENKAMPIOEN 2011 VORDEN 37 PUNTEN!!!
B zadelproef dussssss MODELRUIN!!!
Dank je, ja hij is beetje uit de kluiten gewassenbrigit83 schreef:Knap paardje heb je!
En wat een BEER haha...

Longeren doe ik al regelmatig maar ook daar gaat de galop nu moeizamer, voornamelijk rechtsom (onder het zadel linksom).
Hij heeft beter gegaloppeerd ja, osteo is er al eens bij geweest en behandeld. Ik ga eerst de scan afwachten en vanuit daar weer verder

Was hij altijd alJilly schreef:Wauwie, hij is echt ontzettend knap geworden zeg![]()

Dank je, ik hoop het ook!!
Natuurlijk was hij dat altijd al 
Maar ik vind hem wel heel mooi ontwikkeld door de jaren heen, en nog meer die X-factor. Echt een paard waar je bij de eerste oogopslag verliefd op kan worden.

Maar ik vind hem wel heel mooi ontwikkeld door de jaren heen, en nog meer die X-factor. Echt een paard waar je bij de eerste oogopslag verliefd op kan worden.
A friend told me that I was delusional. I almost fell off my unicorn.
Nou, als jaarling was hij niet meteen een plaatje, hihi.. Met zijn dopogen!! Ook niet heel lelijk hoor..
Ik lijk op de uitzonderingen in de Duitse grammatica
Gewoon niet te begrijpen
'Loesje..'
Gewoon niet te begrijpen
'Loesje..'
Whaha die dopogen heeft hij nog steeds alleen misschien is nu alles meer in verhouding :-DEsther schreef:Nou, als jaarling was hij niet meteen een plaatje, hihi.. Met zijn dopogen!! Ook niet heel lelijk hoor..
Ik was ook in 1 oogopslag verliefd ;-)
Hij is er aardig in gegroeid als ik deze foto's bekijk!! We hebben hier ook nog een jonge ruin die dat wel had als veulen, maar nu is hij twee en hij houdt iets aparts, maar toch zijn de dopogen weg!
Ik lijk op de uitzonderingen in de Duitse grammatica
Gewoon niet te begrijpen
'Loesje..'
Gewoon niet te begrijpen
'Loesje..'
Wauw, wat een vent is die Cas! Leuk hoor.
Wat je galop betreft, probeer stil te zitten, niet hem willen helpen, want dan haal je hem juist uit balans.
Stil zitten, drijven met je benen indien nodig, want op die andere foto's kan je het ook!
Wat je galop betreft, probeer stil te zitten, niet hem willen helpen, want dan haal je hem juist uit balans.
Stil zitten, drijven met je benen indien nodig, want op die andere foto's kan je het ook!
Hepsie, dochter van Sjolvir (Brus x Drag) x Zortin, *14 april 2011
Sjolvir (Brusvein x Drageset) *1997, mijn ster op aarde! en aan de hemel sinds november 2016
Tobago aus der schützenden Hand, Knabstrupper *2005 Soms net een fjord!
Sjolvir (Brusvein x Drageset) *1997, mijn ster op aarde! en aan de hemel sinds november 2016
Tobago aus der schützenden Hand, Knabstrupper *2005 Soms net een fjord!