Zijn de G'tjes dit jaar aan de beurt?
Afgelopen zaterdag voor het eerst een ritje op Gastor gemaakt

Zonder gekheid, was denk de eerste keer dit jaar dat ik er weer op zat?
Hij liep goed! Hij loopt al een tijdje weer lekker, fijn!
We hebben maar een heel klein ritje gedaan. Afgelopen dagen ook geen reactie erop gezien bij hem

Vandaag liep hij nog door de wei te stieren en zag vooral een blij paard wat heerlijk liep

Aangezien het er nu eindelijk toch naar uit gaat zien dat het gras gaat groeien, vandaag de wei flink verkleind. Dat was even een tegenvaller voor ze haha. Maar ze hebben nu nog en joekel van een wei.
Jammer altijd als ze van het grote stuk af moeten.
Hopelijk kan Castor straks weer een beetje beweging aan! Hij loopt nu al met een wat harde manenkam... Pff zo slecht (te dik) heb ik hem nog niet eerder de winter uit zien komen. Houd mijn hart vast voor komend seizoen.
Heb al hele plannen hoe ik de wei (weer ander stuk) in wil gaan delen voor voorjaar en zomer. Hopelijk gaat dit systeem goed werken voor Castor en Enzo (het paddock paradise idee).
Vorig jaar al met kleine weitjes gewerkt, maar omweiden was dan vaak alsnog geen doen omdat in het nieuwe weitje dan alweer teveel weten stond.
Dit jaar ook maar proberen deels te maaien (klepelen) denk ik. Ik ben nu zelf ook wat mobieler dan vorig jaar met baby in buik en later 'aan de voet'

Zo. Weer voor een tijdje genoeg verteld denk ik