Yfke-lover schreef:Die hond helemaal links op de foto de oudste heb ik begrepen wat een kanjer je ziet hem elke foto zijn eigen plan trekken die mooie kop van hem geweldig je ziet hem haast denken jullie doen maar hoor ik wacht geduldig tot je klaar bent schitterend
Dat klopt, dat is mijn allessie, mijn beste vriend! Heerlijke hond, maakt zich niet druk, is altijd vriendelijk en correct, echt een wereldhond!!
Ik zeg altijd hij is mijn Daddy (van Cesar Milan)
Zijn echt allemaal persoonlijkheden op zich:
Santo: De dominante maar zeer correcte reu, altijd de rustigheid zelve, hartstikke trouw, lief naar alles wat leeft. Hij is de stabiele factor in mijn roedel en in mijn leven
Diabo: Ik zeg altijd mijn baby, wat onzekere hond, kan van daaruit soms onvriendelijk zijn richting vreemde honden maar wordt daar dan weer in gecorrigeerd door Santo. Verder is het de liefste hond die er bestaat richting mensen, die zal echt nooit iets doen, grote kroelkont en de laagste in rang binnen mijn roedel.
Chico (chuhuahua): Ach daar heb je gewoon nooit last van, doet zijn ding, leeft zijn leven en gelooft het allemaal wel. Absoluut geen tasjeshond en geen hond die graag opgetild wordt. Kroelt wel graag en komt dan graag bij je liggen, is gek van mijn moeder en staat zijn mannetje t.o.v. de grote lobbessen, hij laat letterlijk het kaas niet van zijn brood eten en de rest heeft dan ook diep respect voor hem.
Zora: Mijn enige teef, en een echte teef, kan lekker fel zijn en wint het van de heren. Haar heb ik vorig jaar uit het asiel gehad en geen dag spijt van gehad. Helemaal mijn hond en super trouw. Zij is wel erg waaks en heeft het niet op vreemde mannen, dan moet je haar wel in de gaten houden. Verder kan ze soms uit het niets nog ineens helemaal maf reageren als ze de andere boerderijdieren ziet, slaat nergens op maar vind ze gewoon leuk volgens mij! Zij is de hond waar ik ellenlange wandelingen mee maak, heerlijk dier!
Kayn: Onze 8 maanden oude pup en onze lompe mafkees. Een echte waakhond en voor ons super lief, ontzettend lomp en onbehouwen en nog heerlijk speels. Hij gaat graag met ons mee en luisterd heel erg goed, is erg baasgericht. Pikt alles van het aanrecht en tafel waar hij bij kan en schone kleren moet je niet schoon willen houden met hem in de buurt, modderpoten zitten er zo op of een lekkere kwijlveeg van zijn bek komt eraan