Gebruik jij wel eens verzorgingsmiddelen van je paard ...
Gebruik jij wel eens verzorgingsmiddelen van je paard ...
... voor jezelf?
Dat vroeg ik me vanavond af nadat ik genoodzaakt was om antiklit gel (van rapide) in mijn haar te smeren omdat mijn creme spoeling op was (kom er anders echt niet door).
Ook heb ik al acederm gebruikt bij gebrek aan pleisters.
Coolgel bij gebrek aan geduld om mijn voet te koelen (wilde heel graag naar de koffie).
Wie nog meer?
Dat vroeg ik me vanavond af nadat ik genoodzaakt was om antiklit gel (van rapide) in mijn haar te smeren omdat mijn creme spoeling op was (kom er anders echt niet door).
Ook heb ik al acederm gebruikt bij gebrek aan pleisters.
Coolgel bij gebrek aan geduld om mijn voet te koelen (wilde heel graag naar de koffie).
Wie nog meer?
Bjørn: Orsta x Havstad x Barstad
Kampioen ruinen Beekbergen 2012
Reserve kampioen ruinen Vorden 2011
www.fitenvitaaldier.nl
www.fitenvitaaldier.nl
- rocky&moby
Re: Gebruik jij wel eens verzorgingsmiddelen van je paard ..
Al die producten zijn er ook voor mensen maar vaak vele malen
goedkoper dus ik gebruik ze niet van me paard. Mijn paard eerder
van mij..
Zo heeft de action een ant klit serum wat het zelfde als het tien
euro duurdere flesje van de ruitersport werkt.
goedkoper dus ik gebruik ze niet van me paard. Mijn paard eerder
van mij..
Zo heeft de action een ant klit serum wat het zelfde als het tien
euro duurdere flesje van de ruitersport werkt.
Nee nooit, haha
Hoe kom je erop om acederm op jezelf te spuiten

Ozar mijn trouwe vriend voor altijd in mijn hart
Amaretto v. Tolando mijn toppertje ZZL
Amaretto v. Tolando mijn toppertje ZZL

haha nee ik eigenlijk ook nooit
Nanneborg is een fotomodel!
"alleen maar JA en AMEN"
"alleen maar JA en AMEN"
Nee, nooit! (al eet is soms wel een appeltje als ik wat appels bij Olaf heb neergelegd).
Wordt je haar niet heel erg vies en vettig van paarden antiklit?
Wordt je haar niet heel erg vies en vettig van paarden antiklit?
- nancy imka
Nee bij ons is het ook eerder andersom dat ik spullen van me zelf bij de paarden gebruik. Ik heb van me zelf al vettig haar dus hoef echt geen cowboymagic in mn haar te smeren hihi. Acederm vind ik vreselijk stinken dus dat gebruik ik ook echt niet op me zelf... En coolingsgel heb ik niet, ik heb bij Imka altijd mijn coldpack gebruikt met de peesblessure's die ze toen der tijd had.
Ik gebruik wel voor mn paardjes hondenshampoo van de action vind dat heerlijk ruiken en is heel goedkoop. Denk dat dat ook beter is voor en paardenhuid als babyshampoo en daar was ik wel eens mijn handen mee bij de paardjes
Ik gebruik wel voor mn paardjes hondenshampoo van de action vind dat heerlijk ruiken en is heel goedkoop. Denk dat dat ook beter is voor en paardenhuid als babyshampoo en daar was ik wel eens mijn handen mee bij de paardjes

Cowboy Magic is prima voor in het haar en spiermassage balsem voor vervelende spieren.
Verder meer andersom heb niet zoveel 'speciale' paarden dingetjes die ik gebruik, meeste spul is juist voor mensen: vaseline, betadine oplossing, dettol heb ik bij Raya wel eens gebruikt.
Verder meer andersom heb niet zoveel 'speciale' paarden dingetjes die ik gebruik, meeste spul is juist voor mensen: vaseline, betadine oplossing, dettol heb ik bij Raya wel eens gebruikt.
Giel
(Timor x Yanneke v. Sverre)
Norvyn
(Timor x Gentle v. Drafur)
(Timor x Yanneke v. Sverre)
Norvyn
(Timor x Gentle v. Drafur)
Ja hier ook de acederm en coolinggel. Antiklitgel heb ik wel over gedacht maar niet geprobeerd. Hoe vond je het resultaat?
Zortin Z1 + 10 alweer!
Mindy Z2+15 en met pensioen
Flicka M1 + 11 en AA abop!!!
Jamie preferent, keur, prestatie en model !

Flicka M1 + 11 en AA abop!!!
Jamie preferent, keur, prestatie en model !

heel soms betadine, erg verdund.
Idd wel andersom, dat serum van de action gebruik ik ook ipv cowboy magic, ruikt heerlijk, werkt goed
Idd wel andersom, dat serum van de action gebruik ik ook ipv cowboy magic, ruikt heerlijk, werkt goed
Baranna 13-5-2006
Kayo v. Anton m. Meline 11-4-2014
Right from the start you were a thief, you stole my heart.....
In loving memory Fatoush 26-5-2009 - 19-8-2014
Marga v. Sebastian m. Ingmar 3-5-1992 - 11-11-2015
Mijn (t)rots in de branding....
Kayo v. Anton m. Meline 11-4-2014
Right from the start you were a thief, you stole my heart.....
In loving memory Fatoush 26-5-2009 - 19-8-2014
Marga v. Sebastian m. Ingmar 3-5-1992 - 11-11-2015
Mijn (t)rots in de branding....
Familie van mijn zuster
Hier ooit eens verwarmende spiergel gehaald van Stubben, voor het paard....paard heeft er welgeteld 1x wat van gevoeld en verder gebruik ik het zelf vooral, ideaal! De humane balsems zijn me te snel te warm en dit van stubben werkte ideaal!
Verder Cowboy Magic wel eens...niet teveel gebruiken en snel er doorheen, werkt het super. Eigenlijk precies hetzelfde als de beschermende olie die ik van de kapster meekrijg. (is op de toegevoegde geur per merk na ook volgens mij precies hetzelfde)
Enn..eh..de ontsmettingsmiddelen (betadine/jodium/vaseline/uiercreme) ook wel ja, maar dat zijn universele producten.

Verder Cowboy Magic wel eens...niet teveel gebruiken en snel er doorheen, werkt het super. Eigenlijk precies hetzelfde als de beschermende olie die ik van de kapster meekrijg. (is op de toegevoegde geur per merk na ook volgens mij precies hetzelfde)
Enn..eh..de ontsmettingsmiddelen (betadine/jodium/vaseline/uiercreme) ook wel ja, maar dat zijn universele producten.
Geluk is de vrucht van intens werk
-
Bij mij is het ook vaker andersom, dat ik 'normale' mensendingen voor de paarden gebruik.
Ik gebruik wel babyshampoo, omdat ik meen dat dat de huidvet niet afbreekt, antiklit van de Action, lederdoekjes van de Action, schoenpoets, baby-olie, Midalgan, trekzalf, vaseline, paracetamol, hoestdrank.
Ik gebruik wel babyshampoo, omdat ik meen dat dat de huidvet niet afbreekt, antiklit van de Action, lederdoekjes van de Action, schoenpoets, baby-olie, Midalgan, trekzalf, vaseline, paracetamol, hoestdrank.
Evita : Tsjerk x Anca (v. Manus)
HilgoHenro x Hikari (v. Hanibal)
Fello : Ismo x Anca (v. Manus)
Hikari v. Hannibal x Anca (v.Manus)
TinkerxWelsh kruising Liva: ouders onbekend
en Wild coulours Ultimo oftewel Mo ouders onbekend
haha ook dat wel ja. Shampoo voor grijs haar (blauwe) en babybillendoekjes. Verder natuurlijk ook de schaar niet te vergeten.
Paracetamol, waar gebruik je die voor Suzanne?
Paracetamol, waar gebruik je die voor Suzanne?
Geluk is de vrucht van intens werk
-
Als Jasmijn wat last van d'r voetjes heeft (is ooit bevangen geweest en soms lijkt het die kant op te gaan), krijgt ze van mij paracetamol als pijnstiller, ipv Metacam. Maar dat doe ik als ik zie, dat ze wat moeilijker loopt, ze is niet meer bevangen geweest. Op dat moment gaat ze weer op het zand met 2x dgs 1 of 2 paracetamolletjes.
Evita : Tsjerk x Anca (v. Manus)
Die antiklitgel werkt fantastisch! Je hebt maar een theelepeltje nodig. Geen raar luchtje aan mijn haar. En nog steeds makkelijk doorkambaar. Nou is het zo dat ik psoriasis heb en ook op mijn hoofdhuid, had gewassen met medicinale shampoo en dan wordt mijn haar net touw. Door de psoriasis heb ik dus ook veel jeuk op mijn hoofd en krab je hoe dan ook, vooral 's nachts. En nog steeds vliegt de borstel door mijn haar zonder knopen. Wat wel een nadeel is, de elastiekjes zakken eerder naar benedenJeempie schreef:Ja hier ook de acederm en coolinggel. Antiklitgel heb ik wel over gedacht maar niet geprobeerd. Hoe vond je het resultaat?

Verder gebruik ik ook betadine, uierzalf e.d. . De paracetamol heb ik vroeger ook gebruikt om dezelfde reden als Suus.
www.fitenvitaaldier.nl
www.fitenvitaaldier.nl
Bij gebrek aan pleistersKrista schreef:Nee nooit, haha

Kan het nog erger vertellen, heb me 1,5 terug vies lelijk in de vinger gesneden met een afbreekmes op het werk. Wond wilde maar niet dicht, maar was niet diep genoeg om te hechten. Bleef bloeden en doen, thuis helemaal uitgespoelt en toen....tube pattex secondelijm

www.fitenvitaaldier.nl
www.fitenvitaaldier.nl
Ja!
Voor Do gebruikt ik allerlei mensen dingen (Betadine, uiercreme, vaseline, babyshampoo, babydoekjes)
En ik gebruik paarden dingen (Cowboy magic detangler & shine, Puur calendula zalf, spierbalsem)
Voor Do gebruikt ik allerlei mensen dingen (Betadine, uiercreme, vaseline, babyshampoo, babydoekjes)
En ik gebruik paarden dingen (Cowboy magic detangler & shine, Puur calendula zalf, spierbalsem)
Do, mijn eerste eigen paard! ♥