Vroeger ben ik actief geweest op FW, maar daarna nooit meer wat mee gedaan. Een tijdje terug leek het mij weer leuk om actief te worden op FW

Mijn naam is Tatjana, ben 22 jaar en ben wonende in Groningen. Ben sinds mijn 7e met paarden bezig. Heb het grotendeels van de tijd op manege de Bongerd gereden, nog enkele jaren bij de Onner'sch.
Sinds 2004 had ik een leasfjord genaamd Nathilie. Hier heb ik erg veel van geleerd en heb genoten van haar. Helaas klikte het niet meer met de eigenaar en heb ik in december 2006 er een punt achter gezet. Met Nathilie heb ik eens een FW rit in Balloo meegereden. Aan mijn ouders gevraagd of ik een eigen pony mocht en warmepel, het mocht! De zoektocht was begonnen naar een Fjord.
Kort daarna heb ik mijn nieuwe Fjord gevonden, Ylonja (Ohlsen Jr.). Met Ylonja ben ik lekker veelzijdig bezig - dressuur, springen, grondwerk, longeren en buitenrijden. Tevens heb ik met haar Fjordensport gereden in het B en L1, helaas was het springen afgelast. In 2011 is Ylonja gedekt door Hermansen. Op dinsdag heb ik nog een buitenrit gemaakt van 2 uur en Ylon lekker haar gang laten gaan qua tempo (en dat ging soms hard). Donderdag vroeg in de ochtend lag er een merrieveulen in de stal. Deze dame draagt de naam Isadore. Zij staat nu in de opfok bij mijn instructrice en kan lekker baby zijn. Het is qua karakter een kopie van moeders, geïnteresseerd, sensible, grappig en erg lief.
Groetjes,
Tatjana