telefoon provider
telefoon provider
Binnenkort moet ik een nieuw abbonement.
Nu heb je natuurlijk best veel keuze aan providers.
Zelf altijd tevredeb met Hi, maar de goedkopere abbonementen zijn met andere providers. Waar hebben.jullie ervaring mee? goed bereik en service? ook in het buitenland?
gaat me vooral om:
-hollandse nieuwe (vodafone)
-telfort
-t mobile
Nu heb je natuurlijk best veel keuze aan providers.
Zelf altijd tevredeb met Hi, maar de goedkopere abbonementen zijn met andere providers. Waar hebben.jullie ervaring mee? goed bereik en service? ook in het buitenland?
gaat me vooral om:
-hollandse nieuwe (vodafone)
-telfort
-t mobile
Vera toch nog beetje ''mijn'' topper!
Alinde mijn ster!!
26 mei 2009 geboren: Finn een (reinar/anton)!!!!
5 mei 2011 geboren: Hjala!!
Alinde... bedankt voor alles meissie!
Alinde mijn ster!!
Re: telefoon provider
Telfort schijnt wel goed en goedkoop te zijn. Heb zelf ooit telfort gehad, maar dat is heel lang geleden en had prepaid.
Heb nu ook Hi, ben er tevreden over en vind het ook niet heel duur..
Heb nu ook Hi, ben er tevreden over en vind het ook niet heel duur..
Ziggy ♥ (v. Lenngard) 24-06-2003
sinds 21-01-12 ♥
sinds 21-01-12 ♥
ik heb tmobile, ben tevreden hoor. Nooit een dikke rekening gehad en goed bereik overal.
Ctje 

De beste zijn volgens mij kpn en vodafone.
Er zijn profiders die op hun netwerken zit zoals telfort dus die zijn dan ook goed.
T mobile was bij ons slecht had op mijn werk en thuis geen ontvangst.
Er zijn profiders die op hun netwerken zit zoals telfort dus die zijn dan ook goed.
T mobile was bij ons slecht had op mijn werk en thuis geen ontvangst.
http://www.fjorkahoeve.nl
Rumex ( Kalypso)Muis (Briggen) Uzziel (Arin) Urjan (Briggen)Wieke ( Arin) Bjorna (Reitze) Freek(Briggen) Indre ( Hermansen) Oline (Tempo) Kjellwin ( Manus) Philos ( Tempo )Marlando ( Hermansen)Odalein ( Brijol)
Rumex ( Kalypso)Muis (Briggen) Uzziel (Arin) Urjan (Briggen)Wieke ( Arin) Bjorna (Reitze) Freek(Briggen) Indre ( Hermansen) Oline (Tempo) Kjellwin ( Manus) Philos ( Tempo )Marlando ( Hermansen)Odalein ( Brijol)
ik heb al jaren tmobile en moet wel zeggen dat de ontvangst het laatste jaar pas echt goed is, daarvoor idd oo sommige plekken geen ontvangst.
kpn en Vodafone zijn ook het duurste. Wil je er ook een telefoon bij Lisa? of alleen los abbo? met telefoon is hi of kpn helemaal niet meer te doen aangezien die alleen nog maar toestellease hebben, duur en je moet na 2 jr de telefoon weer inleveren.
kpn en Vodafone zijn ook het duurste. Wil je er ook een telefoon bij Lisa? of alleen los abbo? met telefoon is hi of kpn helemaal niet meer te doen aangezien die alleen nog maar toestellease hebben, duur en je moet na 2 jr de telefoon weer inleveren.
Ctje 

Nou ik ben idd nu wel een keer toe aan echt een nieuw toestel, maar zelfs sim only aanbieding en dan los een toestel kopen is zelfs goedkoper als abbonement met toestel.
Vera toch nog beetje ''mijn'' topper!
Alinde mijn ster!!
Alinde mijn ster!!
- kristelhans
Ik heb een SIM only abo bij Ben, jahaa, die bestaan nog maar alleen online. Zit er nu een paar jaar bij en ben zeer tevreden! Overal bereik en duidelijke, simpele site en service. Geen rare addertjes enzo. Ik heb ook een los toestel, ben je in een keer klaar!
www.ben.nl

Staat niet in je lijstje, maar Tele2 zou je ook eens bij kunnen kijken.
Ik heb ook sim only gedaan (los toestel elders geshopt) en beetje rondgekeken waar een leuke aanbieding was.
Tele2 had leuke aanbieding voor mobiel internet. Dat bij je abonnement maakt het vaak zo duur.
Hi (en misschien andere providers ook?) werken tegenwoordig veel met lease telefoons. Even goed nakijken als je gaat shoppen!
Ik heb ook sim only gedaan (los toestel elders geshopt) en beetje rondgekeken waar een leuke aanbieding was.
Tele2 had leuke aanbieding voor mobiel internet. Dat bij je abonnement maakt het vaak zo duur.
Hi (en misschien andere providers ook?) werken tegenwoordig veel met lease telefoons. Even goed nakijken als je gaat shoppen!
Castor
(v Topas) en Enzo de pret-terrorshet
the art of riding is to keep the horse between you and the ground.

the art of riding is to keep the horse between you and the ground.

Ik ben tevreden over telfort!
Ik lijk op de uitzonderingen in de Duitse grammatica
Gewoon niet te begrijpen
'Loesje..'
Gewoon niet te begrijpen
'Loesje..'
Zou prima kunnen Mieke was ookal heel wat jaartjes terug.Mieke schreef:ik heb al jaren tmobile en moet wel zeggen dat de ontvangst het laatste jaar pas echt goed is, daarvoor idd oo sommige plekken geen ontvangst.
Telfort is ook van kpn dat is prima en betaalbaar.
http://www.fjorkahoeve.nl
kijk eens op www.studentmobiel.nl lisa, we hebben het vorig jaar uit zitten rekenen, ligt er een beetje aan wat voor toestel en abbo je wil, maar met een smartphone kon het voor mij niet uit om het apart te doen. Op studentmobiel kun je alles met elkaar vergelijken en staat het simpel uitgelegd.
Ctje 

Ik zweer bij BEN (=via T-mobile netwerk) Superbereik en prima service en goedkoop. Ik betaal 7 euro voor 275 min/sms Kan goedkoper als je het 2 jaar vast zet (mijne is per maand opzegbaar.)
Life is wonderful, coffee, two sugar and my little fjordhorse Totibull
<-speciale editie van mijn onderschrift 

Ik was altijd KBN fan maar heb nu sinds een jaar T mobile en ik ben erg tevreden. Zelfs in de duinen bereik.
Alco, voor altijd in mijn hart!!(18 juli 2011)
Zortin Z1 KNHS.
Guuske , uber puber!!!
Obilix 8-6-2014.
Zortin Z1 KNHS.
Guuske , uber puber!!!
Obilix 8-6-2014.
- rocky&moby
Ik heb hi (KPN) en mijn vriend Vodafone. Ik heb in onze regio
veel beter bereik maar dat moet je dus per regio bekijken plus wat
voor toestel neem je, bel of internet je veel?
Online kan je makkelijk vergelijken.
veel beter bereik maar dat moet je dus per regio bekijken plus wat
voor toestel neem je, bel of internet je veel?
Online kan je makkelijk vergelijken.
Ik heb vodafone, maar in mijn woonplaats amper bereik! Vodafone vind ik verder fijn, maar ga hem opzeggen omdat zelfs zij kunnen zien dat wij gewoon bijna nooit bereik hebben.
Mijn vader heeft hollandse nieuwe, erg goedkoop maar is Vodafone, dus bij ons nooit bereik.
Mijn vader heeft hollandse nieuwe, erg goedkoop maar is Vodafone, dus bij ons nooit bereik.
:¨·.·¨:
`·. Yessie & Sylvy
Geboren op 9-7-2013 Jella!
`·. Yessie & Sylvy
Geboren op 9-7-2013 Jella!
- nancy imka
Ik heb telfort gehad hiervoor en had nooit ontvangst. Het werd al wel iets beter als ik een goeie nokia telefoon nam want die hebben de beste ontvangst (toen dan) Nu heb ik al jaren vodafoon. De eerste jaren ook niet zo'n beste ontvangst en altijd nokia gehad. Nu weer een samsung en ook prima ontvangst. Ondaks ik veel goedkoper kan heb ik geen zin om dat allemaal uit te zoeken en blijf ik eigenlijk steeds hangen bij mn abbo bij vodafoon 

Ik heb sinds een jaar simpel (tmobile), bevalt prima! Enige wat werkt is tmobile en vodafone bij ons.
Bjørn: Orsta x Havstad x Barstad
Kampioen ruinen Beekbergen 2012
Reserve kampioen ruinen Vorden 2011
www.fitenvitaaldier.nl
Kampioen ruinen Beekbergen 2012
Reserve kampioen ruinen Vorden 2011
www.fitenvitaaldier.nl
dan krijg je korting he want de normale prijs is 10,- voor 250 min/smsDeeDee schreef:Ik zweer bij BEN (=via T-mobile netwerk) Superbereik en prima service en goedkoop. Ik betaal 7 euro voor 275 min/sms Kan goedkoper als je het 2 jaar vast zet (mijne is per maand opzegbaar.)
Ik heb ook deze van Ben Maar krijg het nu idd weer voor 7, - tijdelijk.
Ik heb overigens nog op tijd de onbeperkt internetbundel besteld destijds a 10,- per maand
Van dat twee jaar vast zetten heb ik nog niet gehoord. Ga eens kijken.
Nanneborg is een fotomodel!
"alleen maar JA en AMEN"
"alleen maar JA en AMEN"
Geen idee heb dat abo al een jaartje of 3 inmiddels en krijg gewoon iedere keer een mailtje dat het dit tarief blijft. Ik vind het best 
Hier staan de tarieven voor opzegbaar http://www.ben.nl/abonnementen Als je de tarieven voor 2 jaar vast wil even op de linker button klikken.

Hier staan de tarieven voor opzegbaar http://www.ben.nl/abonnementen Als je de tarieven voor 2 jaar vast wil even op de linker button klikken.
Life is wonderful, coffee, two sugar and my little fjordhorse Totibull
<-speciale editie van mijn onderschrift 

BEN bevalt ij al 7 jaar super. Net weer bericht gekregen dat ik weer een jaartje korting krijg. Bereik is super, service is super (heb ze nooit nodig hahaha) en kost weinig.
T-mobile heeft Andy alleen maar gezeur mee qua bereik, valt steeds weg, veel echo op de lijn enz enz.
T-mobile heeft Andy alleen maar gezeur mee qua bereik, valt steeds weg, veel echo op de lijn enz enz.