Vakantieadres met paard
Vakantieadres met paard
Hoi Allen,
Samen met mijn vriend wil ik graag van 9 t/m 14 juli een aantal daagjes weg met 1 of 2 paarden.
Weten jullie een leuk adres in Nederland? Mag van alles zijn, als er maar leuk met de wagen en onder het zadel gereden kan worden.
Groetjes,
Willeke
Samen met mijn vriend wil ik graag van 9 t/m 14 juli een aantal daagjes weg met 1 of 2 paarden.
Weten jullie een leuk adres in Nederland? Mag van alles zijn, als er maar leuk met de wagen en onder het zadel gereden kan worden.
Groetjes,
Willeke
Faira (Orsta X Manus)
Mennen Dressuur B+7 L+14 M+9 Vaardigheid L+10 M+1 Districtskampioen indoor Dressuur klasse L 2014
Yoep (KWPN)
Mennen Dressuur L+4 Vaardigheid +1 SGMW klasse 1 +9

Mennen Dressuur B+7 L+14 M+9 Vaardigheid L+10 M+1 Districtskampioen indoor Dressuur klasse L 2014
Yoep (KWPN)
- Thessa Keizer
Re: Vakantieadres met paard
De Peelhoven is heel erg leuk
Helaas zitten die wel snel vol, maar je kunt even googlen op de Peelhoven.

Helaas zitten die wel snel vol, maar je kunt even googlen op de Peelhoven.
Mijn enige echte grote liefde in mijn leven, AIKE!!!!!
en Blaze mijn pennypony paardje!!
en ook Elegant, alias Schimpie, mijn knappe schimmel ruin
Ennnnnn, Joost!!
en Blaze mijn pennypony paardje!!
en ook Elegant, alias Schimpie, mijn knappe schimmel ruin
Ennnnnn, Joost!!
Een bed&breakfast in udenhout. Erg mooie omgeving.
Alco, voor altijd in mijn hart!!(18 juli 2011)
Zortin Z1 KNHS.
Guuske , uber puber!!!
Obilix 8-6-2014.
Zortin Z1 KNHS.
Guuske , uber puber!!!
Obilix 8-6-2014.
Onder de Kastanje in Kootwijkerbroek. Prachtige omgeving, je kan er uren rijden over de veluwe en is ook goed geschikt voor menners.
Ozar mijn trouwe vriend voor altijd in mijn hart
Amaretto v. Tolando mijn toppertje ZZL
Amaretto v. Tolando mijn toppertje ZZL

- nobbygaard
Camping de Bult in Midlaren. Vanaf het terrein rijd je zo de bossen in. Mogelijkheid voor tent, caravan en huren van huisjes.
- nadinefjorden
Camping Weideblik in Helvoirt! Direct tegen de Loonse en Drunense Duinen aan!
Ohja, en die B&B waar Claudia het over heeft!
Ohja, en die B&B waar Claudia het over heeft!
All that we see
All that we seem
Is but a shadow of a shadow
Of a dream within a dream.
All that we seem
Is but a shadow of a shadow
Of a dream within a dream.
- kristelhans
De Alberthoeve in Drenthe! Ben ik met een vriendin en onze paarden geweest en onze vriendjes kwamen ook nog een paar daagjes en konden zicht daar ook prima vermaken! 

De fjordenhof in Heemserveen. Dat is een minicamping in de buurt van Hardenberg (dus wel een eigen tent meenemen) of het Amerveld in Amen. Minicamping (heeft ook stacaravans en trekkershutten) ligt naast de boswachterij van grolloo. Je kan er uren rijden en het is er erg gezellig.
De Mallejan in Vierhouten heb ik ook wel goede berichten over gehoord.
Daar kan je ook prachtig rijden. De Kleine Pol in Otterlo is ook leuk, vlakbij bos en de Ginkelse hei. Daarnaast camping Boszicht (hebben ook een boerderij en houten huisjes die je kunt huren), hele aardige eigenaren en je kan er prachtig rijden over de Posbank/ Laag Soeren. Moet eerlijk zeggen dat ik daar met een enkelspan niet zou gauw meer naar toe zou gaan. Ik ben er met wagen geweest maar de mooie paden vond ik veel te zwaar en ik heb dus het meest onder de man gereden.
Onder de Kastanje die Krista noemt is inderdaad ook een mooi locatie vlakbij het Kootwijkerzand en aardige eigenaren.
Daar kan je ook prachtig rijden. De Kleine Pol in Otterlo is ook leuk, vlakbij bos en de Ginkelse hei. Daarnaast camping Boszicht (hebben ook een boerderij en houten huisjes die je kunt huren), hele aardige eigenaren en je kan er prachtig rijden over de Posbank/ Laag Soeren. Moet eerlijk zeggen dat ik daar met een enkelspan niet zou gauw meer naar toe zou gaan. Ik ben er met wagen geweest maar de mooie paden vond ik veel te zwaar en ik heb dus het meest onder de man gereden.
Onder de Kastanje die Krista noemt is inderdaad ook een mooi locatie vlakbij het Kootwijkerzand en aardige eigenaren.
Morgan!! 
----------------------------------------
Rosco --> *3 april 1996 / +29 juni 2010
Cratos --> *18 mei 2004 / +9 maart 2010

----------------------------------------
Rosco --> *3 april 1996 / +29 juni 2010
Cratos --> *18 mei 2004 / +9 maart 2010
Stal Olthuis natuurlijk in Nijverdal. Lekker crossen over de Noetselerberg. Ze rijden daar zelf ook aangespannen en hebben een mega buitenbak voor het mennen enz enz http://www.stal-olthuis.nl/
Genoeg overnachtingsplekken in de buurt, moeder van Johan had dacht ik nog steeds dr B&B.
Genoeg overnachtingsplekken in de buurt, moeder van Johan had dacht ik nog steeds dr B&B.
Wateren-Zorgvlied is inderdaad ook een mooi gebied met diverse accommodaties.kristelhans schreef:De Alberthoeve in Drenthe! Ben ik met een vriendin en onze paarden geweest en onze vriendjes kwamen ook nog een paar daagjes en konden zicht daar ook prima vermaken!
Maar zou zeggen, kijk eens hier: http://www.paardenspul.nl/digitale-editie --> vakantiespecial deze maand

Geluk is de vrucht van intens werk
https://www.facebook.com/pages/Recreati ... 0262705130 ik ben hier geweest met Wammes.
Was heel leuk en goed verzorgd en de mensen zijn heel gastvrij

Was heel leuk en goed verzorgd en de mensen zijn heel gastvrij

* Paardrijden is Beleving, emotie, Vriendschap en Vrijheid.*
www.ronverhaartimmerwerk.nl Ook voor stallenbouw!
www.ronverhaartimmerwerk.nl Ook voor stallenbouw!
- kristelhans
Ik kan uit ervaring zeggen dat de tip van Viv ook heerlijk is! Ik rijd regelmatig in dat gebied en ben daar ook wel eens met Beer te gast geweest..supermooi en je paard wordt er ook tiptop verzorgd!
De Schutteshof in Epe.
Onder de kastanje, daar hoop ik dit jaar ook weer te logeren!
De Kronkel in Laag Soeren.
Onder de kastanje, daar hoop ik dit jaar ook weer te logeren!
De Kronkel in Laag Soeren.
Morris, mijn superfjord!
Wat leuk al die reacties van jullie, volgens mij moet ik er zo wel eens uitkomen. Vanavond toevallig op paardentoerisme.nl gekeken, staat veel op.
Camping boszicht stond daar ook bij. Maar als ik het zo lees is het menpad daar dus erg zwaar.. en dat willen wij toch voornamelijk doen. We nemen denk ik twee paarden mee, zodat we ook onder de man kunnen gaan en Faira laat ik liever niet elke dag lopen, dus dan hebben we voor de andere dag Youp lekker bij.
Ik ga eens rondneuzen met jullie tips, super!
Camping boszicht stond daar ook bij. Maar als ik het zo lees is het menpad daar dus erg zwaar.. en dat willen wij toch voornamelijk doen. We nemen denk ik twee paarden mee, zodat we ook onder de man kunnen gaan en Faira laat ik liever niet elke dag lopen, dus dan hebben we voor de andere dag Youp lekker bij.
Ik ga eens rondneuzen met jullie tips, super!
Faira (Orsta X Manus)
Yoep (KWPN)

Yoep (KWPN)
http://www.recreatieoordhippique.nl
Is dezelfde als die van Mariël, bij mij in de buurt.
http://www.hoevetwed.nl/menvakantie-men ... in-drenthe
Hier gaat/ ging een kennis van mij al jaren heen met zijn paard.
Is dezelfde als die van Mariël, bij mij in de buurt.
http://www.hoevetwed.nl/menvakantie-men ... in-drenthe
Hier gaat/ ging een kennis van mij al jaren heen met zijn paard.
Bjørn: Orsta x Havstad x Barstad
Kampioen ruinen Beekbergen 2012
Reserve kampioen ruinen Vorden 2011
www.fitenvitaaldier.nl
Kampioen ruinen Beekbergen 2012
Reserve kampioen ruinen Vorden 2011
www.fitenvitaaldier.nl