Hengstenshow B van der Berg
Re: Hengstenshow B van der Berg
Ik kom dan ook! Wat een leuk idee!
:¨·.·¨:
`·. Yessie & Sylvy
Geboren op 9-7-2013 Jella!
`·. Yessie & Sylvy
Geboren op 9-7-2013 Jella!
Gaaf Annabel! Ben zeker van de partij.
Meline (Havstad) moeder/oma van:
Djambo, Ferro, Gino, Hindra, Indre, Jilco, Mirko, Leneke, Mara, Marinde, Nivar, Nolan
Kayo (van Ivonne)
┼Celony en Luco

Djambo, Ferro, Gino, Hindra, Indre, Jilco, Mirko, Leneke, Mara, Marinde, Nivar, Nolan
Kayo (van Ivonne)
┼Celony en Luco

Ik ben ook van de partij! Knipcursus ben ik in geinteresseerd aangezien dat mijn "werk"is bij die van ons! En ik rij wel met Nikky (Erpel) mee achter de bips van Anton. Verder gewoon leuk om met mensen te kletsen die ik hier op fjordenwereld tegenkom! 

Hilda & Vera & Floyd
Wil je een regenboog, dan zul je de regen voor lief moeten nemen

Wil je een regenboog, dan zul je de regen voor lief moeten nemen
Nou als ik kan kom ik zeker rijden gaat niet lukken maar mennen wel.
http://www.fjorkahoeve.nl
Rumex ( Kalypso)Muis (Briggen) Uzziel (Arin) Urjan (Briggen)Wieke ( Arin) Bjorna (Reitze) Freek(Briggen) Indre ( Hermansen) Oline (Tempo) Kjellwin ( Manus) Philos ( Tempo )Marlando ( Hermansen)Odalein ( Brijol)
Rumex ( Kalypso)Muis (Briggen) Uzziel (Arin) Urjan (Briggen)Wieke ( Arin) Bjorna (Reitze) Freek(Briggen) Indre ( Hermansen) Oline (Tempo) Kjellwin ( Manus) Philos ( Tempo )Marlando ( Hermansen)Odalein ( Brijol)
-
Oh leuk..
Enne.... Leo wil wel tips geven wb het voorbrengen, heb ik hem net gevraagd. Dus laat maar weten wanneer het zou zijn. Dan hoop ik dat we kunnen komen. Mogen onze 2 dametjes dan ook mee, of wordt het een latertje
? Dan moet ik even oppas regelen.
Enne.... Leo wil wel tips geven wb het voorbrengen, heb ik hem net gevraagd. Dus laat maar weten wanneer het zou zijn. Dan hoop ik dat we kunnen komen. Mogen onze 2 dametjes dan ook mee, of wordt het een latertje

Evita : Tsjerk x Anca (v. Manus)
HilgoHenro x Hikari (v. Hanibal)
Fello : Ismo x Anca (v. Manus)
Hikari v. Hannibal x Anca (v.Manus)
TinkerxWelsh kruising Liva: ouders onbekend
en Wild coulours Ultimo oftewel Mo ouders onbekend
HilgoHenro x Hikari (v. Hanibal)
Fello : Ismo x Anca (v. Manus)
Hikari v. Hannibal x Anca (v.Manus)
TinkerxWelsh kruising Liva: ouders onbekend
en Wild coulours Ultimo oftewel Mo ouders onbekend
ik ben ook van de partij! ook als er eventueel wat voorbereidingen gedaan moeten worden.
ik denk dat we maar de derde zaterdag(20ste) in april moeten doen. dan is het a;tijd mooi weer.. net als andere jaren!
ik denk dat we maar de derde zaterdag(20ste) in april moeten doen. dan is het a;tijd mooi weer.. net als andere jaren!

Er is geen grens aan wat we een paard kunnen leren, Er is alleen een grens aan onze intelligentie om het hem uit te leggen.
ik ben ook van de partij! ook als er eventueel wat voorbereidingen gedaan moeten worden.

Er is geen grens aan wat we een paard kunnen leren, Er is alleen een grens aan onze intelligentie om het hem uit te leggen.
Ik kom ook en hoef alleen maar even met Tim♡r knuffelen 

Baranna 13-5-2006
Kayo v. Anton m. Meline 11-4-2014
Right from the start you were a thief, you stole my heart.....
In loving memory Fatoush 26-5-2009 - 19-8-2014
Marga v. Sebastian m. Ingmar 3-5-1992 - 11-11-2015
Mijn (t)rots in de branding....
Haha..dit jaar geen show bij bart maar zo komt het aardig in de buurt van wel.een show
als het glas halfvol is, dan spuug je d'r maar in!
Dit wordt gewoon de doe-het-zelf-show, goed? hahaha
@Suzanne: Leuk idee en wat mij betreft, neem de meiden maar mee (heb desnoods nog wel wat tutpony's in hun formaat beschikbaar). Hier ook desnoods wel wat te regelen als het te laat wordt qua bedtijd.
@Nicole: haha meestal wel mooi weer ja, alleen valt het vaak wel met heel veel andere shows samen. Misschien paar weken later (voor of na de fjordendag)??!
@Suzanne: Leuk idee en wat mij betreft, neem de meiden maar mee (heb desnoods nog wel wat tutpony's in hun formaat beschikbaar). Hier ook desnoods wel wat te regelen als het te laat wordt qua bedtijd.
@Nicole: haha meestal wel mooi weer ja, alleen valt het vaak wel met heel veel andere shows samen. Misschien paar weken later (voor of na de fjordendag)??!
Geluk is de vrucht van intens werk
Leuk plan: count me in! 
Qua voorbereiding en opruimen ben ik ook beschikbaar, geen probleem.
Een logeerplek kan ik hellaas niet aanbieden, daar is het huisje een beetje te klein voor

Qua voorbereiding en opruimen ben ik ook beschikbaar, geen probleem.
Een logeerplek kan ik hellaas niet aanbieden, daar is het huisje een beetje te klein voor

Do, mijn eerste eigen paard! ♥
Wat lijkt mij dat leuk..mensen van fjordenwereld ontmoeten, rondje mee mennen en aan de knipcursus wil ik wel meedoen-dit vind ik nog steeds moeilijk
. Ik kom uit Heerhugowaard; wellicht wil iemand mee rijden voor de dag hier uit de omgeving die ook zin heeft om te gaan 

- nancy imka
lijkt mij ook wel erg leuk!
Ik ben ook van de partij mocht de datum schikken
Gezellig!!

Elvis:Jeskim(zidar)XTimor
Te kort op deze aarde,maar van onschatbare waarde..
Ik zal je missen mam,je blijft voor altijd in me hart

Te kort op deze aarde,maar van onschatbare waarde..
Ik zal je missen mam,je blijft voor altijd in me hart

O dat lijkt me wel erg leuk!! Als ik alleen moet is een slaapplekje wel fijn iig!
Nanneborg is een fotomodel!
"alleen maar JA en AMEN"
"alleen maar JA en AMEN"
Samen carravannenJoyceNan schreef:O dat lijkt me wel erg leuk!! Als ik alleen moet is een slaapplekje wel fijn iig!

En ik vind het ook een super leuk idee

Ik heb vorig jaar erg genoten van de heren.
En tea ook natuurlijk... heerlijke dame

Huisje, Beestjes, paardjes 
Linda v. Sverre Vjenna v. Jars Dyvana v. Anton Gemma v. Ansgar. Hjordis v. Cikaro & Gussdi v. Myklemann
Iniminies: Kaida, Nevada& Anzalique <3
.
Trotse mamma van; Jerôme& Jente

Linda v. Sverre Vjenna v. Jars Dyvana v. Anton Gemma v. Ansgar. Hjordis v. Cikaro & Gussdi v. Myklemann
Iniminies: Kaida, Nevada& Anzalique <3
.
Trotse mamma van; Jerôme& Jente

Nou animo genoeg ik zou zeggen prikken die datum.
misschien combineren met de jaarlijkse bbq van het Noorden?
Of rekenen jullie jezelf niet bij het Noorden? 

Baranna 13-5-2006
Ja ik wel woon in noord holland
Lijkt mij helemaal goed.

Lijkt mij helemaal goed.