Reading fayah 20-02-2013

Vertel hier wat je vandaag met je fjord hebt gedaan.
Plaats reactie
nadinefjorden

Reading fayah 20-02-2013

Bericht door nadinefjorden » vr 22 feb 2013, 12:26

Omdat het niet zo goed gaat met de blessure van fayah en ik heen en weer geslingerd word door verstand en gevoel wilde ik een reading van fayah, ik doe dit regelematig maar was de laatste 2 jaar vooral gefocust op yara.
Het heeft lang geduurd voordat ik het verlies van yara een plekje kon geven en fayah heeft sinds kort pas echt mijn hart gestolen :+:
Mijn gevoel zei dat fayah nog niet klaar was en mijn verstand wilde toch ook wel een keer duidelijkheid over onze toekomst.
Bij de reading heb ik alleen de vraag gesteld "wat moet ik doen" verder geen enkele informatie gegeven.
Alles wat moniek zei klopte met mijn eigen gevoel en daar ben ik erg blij om ik heb ook besloten om het rustig aan te gaan doen en ik heb zojuist steffi van de laarse gemaild of zei ons misschien kan helpen.

Hier de reading

Fayah, 20 februari 2013

Het eerste wat binnenkomt is onzekerheid, gevoel van op een kruispunt staan en niet goed weten welke kant op te moeten gaan > Nadine.

Ik voel bij de foto van Fayah direct heel veel.
Energie is heftig en onrustig.
Energetisch gezien heeft ze ruimte nodig. Teveel op de nek gezeten.
Begin automatisch met healing. Veel gapen (loslaten), schoonmaken, zodat de rust kan terugkeren.
Geen balans.
Ik stel Fayah gerust, het is oké, je hoeft je niet schuldig te voelen.
Fayah voelt ook moe aan, alsof ze lange tijd op haar tenen heeft gelopen.
Nu zakt ze weer meer in haar lijf.
Ze is een stukje vertrouwen kwijt (in zichzelf).
Zal even tijd nodig hebben om haar dit weer te geven. Vertrouwen in haar eigen lijf.
Is ook een wisselwerking met Nadine.

Nadine, heb je je veel zorgen gemaakt over Fayah?
En haar daardoor beperkt?
Als het ware meer controle houden uit angst dat het niet goed zou gaan met haar?
Wat heeft dit alles met jou gedaan?
Kon je nog met plezier met Fayah bezig zijn?
Voelde je je ook moe door het vasthouden van de controle?
Misschien ook wel in andere gebieden dan je paard.

Er wordt gezegd over Fayah: ze heeft een tijdje op hoogspanning gelopen.
Ze kan herstellen wordt er meerdere malen gezegd.
Ik voel hierbij mijn linkerhand, dus haar linker voorbeen.
Besef dat ze door de blessure in haar lijf is gaan compenseren, En ja daardoor kunnen er op andere plekken ook dingen naar voren gaan komen.
Voelt alsof de stop eruit getrokken is tijdens de healing, waardoor er veel “dritt” kan wegstromen.
Ze heeft afgelopen periode veel opgepikt en vastgehouden.

Lichaam en geest is met elkaar verbonden.
Fayah pikt op wat jij heel graag wil.
Vertrouwen heeft een duw gehad, maar ook bij Nadine.

Lichamelijk niet helemaal goed, maar ook niet slecht.
In het koppie speelt meer.

Nu nodig: energetisch rust.
Geen getrek, beperkingen, getuttel.
Ze is daar best een beetje verdrietig in.

Hoe weer in balans? Ik zie jullie samen wandelen, bij elkaar zijn.
Zonder dat er iets moet, iets mis is of wat dan ook.
Nadine heeft heel erg geprobeerd de antwoorden van Fayah te krijgen toen ze het één en ander oppikte.
Maar het lijkt wel of de focus er teveel op is komen te liggen.
Nadine mag vertrouwen op haar gevoel.
Ze wist het allang en hoeft niet te twijfelen.
Dan gaat haar mind/verstand er mee aan de haal.
En komen er emoties bij die het beeld vertroebelen en je nog meer twijfelt.
Schrijf je gevoel op. Het eerste dat in je opkomt.
Dat is het en zo kan je voorkomen dat je er in je hoofd mee aan de haal gaat.
Dan word je er als het ware gek van.
Dit heeft invloed op Fayah.

Fayah heeft leiding nodig en iemand die tegen haar zegt dat ze het goed doet en dat ze het kan.
Zo kan haar vertrouwen groeien.
Maar als de leider zelf twijfelt (en dat is menselijk), zal dat haar op bepaalde momenten uit balans kunnen trekken.
Geloof in haar en in jouw kracht.
Het wordt natuurlijk anders als je in je hart niet met haar verder wil.
En daar is Fayah wel een beetje bang voor.

Het plezier tussen jullie twee lijkt op dit moment regelmatig te ontbreken.
Terwijl Fayah wel van het plezier en speelse is.
Nadine ook wel, maar ze heeft er de rust voor nodig

Afbeelding
Misschien een andere toekomst dan ik in mijn hoofd had maar voor nu gaan we even niks meer moeten maar gewoon van elkaar genieten, zodra de wei open gaat mag ze even lekker paard zijn deze zomer :D
Esther

Re: Reading fayah 20-02-2013

Bericht door Esther » vr 22 feb 2013, 12:45

Ik heb weinig met readings, maar je eigen woorden lijken me heel goed. Lekker samen wandelen en dan lekker een poos de wei op met maatjes!
Ik lijk op de uitzonderingen in de Duitse grammatica
Gewoon niet te begrijpen
'Loesje..'
foss

Bericht door foss » vr 22 feb 2013, 13:54

Ja erg mooi een reading had ik al gezegd de wei op dat is goed voor een jong dier.
Succes hoop dat het haar goed doet.
http://www.fjorkahoeve.nl
Rumex ( Kalypso)Muis (Briggen) Uzziel (Arin) Urjan (Briggen)Wieke ( Arin) Bjorna (Reitze) Freek(Briggen) Indre ( Hermansen) Oline (Tempo) Kjellwin ( Manus) Philos ( Tempo )Marlando ( Hermansen)Odalein ( Brijol)
nadinefjorden

Bericht door nadinefjorden » vr 22 feb 2013, 14:08

Met de wei bedoel ik wel gewoon bij ons op stal en dus snachts op stal
en alleen met pallie
Bella
Contacteer:

Bericht door Bella » vr 22 feb 2013, 19:27

Reading zegt zo te zien eigenlijk wat een aantal hier ook al aangehaald hadden ;) Lekker even ontspannen genieten van elkaar zoals je bent en niet teveel naar mogelijke minpuntjes blijven zoeken en aan vast blijven hangen.
Dus daarom heel toepasselijk: Veel plezier gewenst :D!
Geluk is de vrucht van intens werk
foss

Bericht door foss » za 23 feb 2013, 07:33

Ja het is ook nog best een jong dier ookal wordt ze 4 Fjellko is ook echt nog een pup in zijn hoofd.
Rumex ( Kalypso)Muis (Briggen) Uzziel (Arin) Urjan (Briggen)Wieke ( Arin) Bjorna (Reitze) Freek(Briggen) Indre ( Hermansen) Oline (Tempo) Kjellwin ( Manus) Philos ( Tempo )Marlando ( Hermansen)Odalein ( Brijol)
foss

Bericht door foss » za 23 feb 2013, 07:33

Ja het is ook nog best een jong dier ookal wordt ze 4 Fjellko is ook echt nog een pup in zijn hoofd.
nadinefjorden

Bericht door nadinefjorden » za 23 feb 2013, 08:30

Fayah begint langzaam wel paard te worden, vorig jaar was ze echt
nog een guppie
fijn paard om mee te werken ze is enorm leergierig en looplustig en heeeeeeele geote knuffel op stal zegt iedereen het dat ze zo een grote knuffel is
en wat zal ze de wei heerlijk vinden lekker met haar grote vriend pallie op de wei :)
Dennis

Bericht door Dennis » za 23 feb 2013, 08:44

Ik heb niets met dit soort Reading, maar ik lees dat Fayah's gevoel voor een deel voortkomt uit jouw handelingen en gevoelens en onzekerheden richting haar. Doe je daar ook nog iets mee? Ik las in de topic in de ziekenboeg dat er zelfs een optie is om haar in te laten slapen als scans geen verbetering geven. Ik hoop voor je dat ze beter gaat worden maar denk dat wanneer dat niet het geval is en er weer een ander paard in je leven komt, je tegen dezelfde dingen aanloopt.
Grete 09-06-1986 * 27-12-2012
Norka 21-05-1993 * 15-02-2012
Ulrieke 06-06-1999 * 25-04-2015
Geke 13-05-2010 * 23-04-2015
nadinefjorden

Bericht door nadinefjorden » za 23 feb 2013, 09:47

tegen welke dingen zou ik dan weer aanlopen dennis? ik geloof dat ik niet helemaal begrijp wat je bedoelt

Ik heb de reading uit laten voeren omdat ik bij yara zag dat het genoeg was maar bij fayah zie ik dit niet het enige wat ik zie is dat haar lichaam tegenwerkt.
Omdat ik bij yara heel veel verdriet achteraf gehad heb wil ik zo een keuze niet zomaar maken en mijn gevoel bij fayah was dus juist (mijn verstand zoals ik in het ziekenboeg topic schrijf zegt inderdaad iets anders en dat is volgens mij menselijk ik had liever gewoon een gezond paard gehad daar ben ik eerlijk in)
Door de reading ben ik er anders tegenaan gaan kijken en ik wil heel erg graag voor dit paard vechten kan niet helemaal uitleggen waarom dat gevoel er is maar door de reading besef ik dat ik haar niet zomaar kan laten gaan en ik wil nog even verder proberen door middel van in laten spuiten en nog wat andere dingen.
fayah word onzeker door mij dat klopt en dat komt omdat ik onzeker ben over de toekomst want mijn verstand zegt nu wil ik ook weleens echt plezier hebben na al die ellende maar mijn gevoel zegt dat ik door moet vechten en dat het de moeite waard zal zijn en dat is weleens moeilijk.
Thuis kan ik van alles bedenken maar als ik naar stal rij voel ik me daar schuldig over en rij ik met tranen in mijn ogen naar haar toe omdat ik haar niet kwijt wil maar ik ook niet weet wat ik moet doen om haar beter te maken dus een wirwar aan emoties en gevoelens en dat moet voor haar ook verwarrend zijn.
Hetgeen wat ik gedaan heb is door de reading te laten uitvoeren nu kan ik met veel meer rust verder en ga ik geen tijdslimieten meer stellen het is zoals het is en het komt zoals het komt maar dit jaar gebruik ik om nog andere opties te gebruiken of misschien de alternatieve geneeskunde in combinatie met de zomer op de wei om even lekker de rust te vinden en paard te kunnen zijn zonder dat we iets moeten.
Ik voel me ook wel schuldig erover dat het allemaal zo verwarrend is maar door de reading kan ik alles beter plaatsen en ik denk dat de rust nu al een heel groot stuk terug is omdat ik niets meer moet en hoe ik geen doel heb over hoe de scan eruit ziet dat maakt me niet zoveel uit want we gaan gewoon nog verder.
Dennis

Bericht door Dennis » za 23 feb 2013, 15:15

Ik doel dan op het vertrouwen dat ze kwijt is, wat een wisselwerking met jou is. Het leiderschap dat niet duidelijk is, continu controle willen hebben. Ik denk dat je die dingen voor jezelf op een rijtje moet hebben want anders komt dat telkens weer terug
Grete 09-06-1986 * 27-12-2012
Norka 21-05-1993 * 15-02-2012
Ulrieke 06-06-1999 * 25-04-2015
Geke 13-05-2010 * 23-04-2015
Viv

Bericht door Viv » za 23 feb 2013, 18:12

Hoezo andere toekomst, dit is toch hartstikke positief? Jullie hebben gewoon allebei even rust nodig in jullie hoofdjes en daar is niks mis mee.
Ik rij Cadiz nu ook pas sinds afgelopen najaar intensiever ohz, en die wordt nu 7. Dus meis je hebt nog een hele wereld voor je open liggen, alleen gaat het wellicht wat minder snel dan je zelf zou willen, maar joh weet je, daar wen je vanzelf aan als je dat accepteert.
Ik ben eruit, ik heb gewoon 2 superpoownies :D Tjody STERmerrie, Cadiz STERruin!!
Cadiz Ruinenkampioen 2008 + reserve ruinenkampioen 2009, 2012, 2014 :L :L
Afbeelding
nadinefjorden

Bericht door nadinefjorden » wo 27 feb 2013, 08:12

Dennis schreef:Ik doel dan op het vertrouwen dat ze kwijt is, wat een wisselwerking met jou is. Het leiderschap dat niet duidelijk is, continu controle willen hebben. Ik denk dat je die dingen voor jezelf op een rijtje moet hebben want anders komt dat telkens weer terug

De controle komt voort uit mijn diabetes sinds ik dat heb is het controle over alles willen hebben heel sterk geworden en controle van je suikers en wat je eet en doet is ook zeer van belang dus dat zal niet veranderen
andere kant komt van de controle over haar beengebruik maar dat is niet iets wat ik bij elk paard heb, bij yara had ik hier helemaal geen last van
maar als je na het inslapen van een paard een paard hebtt een fikse blessure dan ga je vanzelf voorzichtig doen
deze reading is van toepassing
op fayah en klopt ook dat ik meer moet loslaten maar dat is niet altijd zzo geweest dat is langzaam voortgekomen door bepaalde situaties of gebeurtenissrn
ik kijk er nu ook anders tegenaan en kan het ‘moeten‘ weer loslaten dus voor mij is de reading wel goed geweest
nadinefjorden

Bericht door nadinefjorden » wo 27 feb 2013, 08:15

Viv schreef:Hoezo andere toekomst, dit is toch hartstikke positief? Jullie hebben gewoon allebei even rust nodig in jullie hoofdjes en daar is niks mis mee.
Ik rij Cadiz nu ook pas sinds afgelopen najaar intensiever ohz, en die wordt nu 7. Dus meis je hebt nog een hele wereld voor je open liggen, alleen gaat het wellicht wat minder snel dan je zelf zou willen, maar joh weet je, daar wen je vanzelf aan als je dat accepteert.
ik denk dat iedereen wel een soort doel of toekomst voor ogen heeft met zijn paard en als
dat niet meteen kan of later of helemaal niet zul je toch bij moeten schaven
en dat is wat ik gedaan heb mijn plannen waren wel anders en de toekomst is nu gewoon afwachten dus in die zin bedoel ik toekomst bijschaven
Plaats reactie