buitenrijden

Vertel hier wat je vandaag met je fjord hebt gedaan.
Plaats reactie
Freek

buitenrijden

Bericht door Freek » di 12 feb 2013, 16:40

ik ben vandaag voor het eerst met freek gaan buiten rijden. had met 2 andere mensen afgesproken en was bij hun pas op freek gestapt en ging super goed. hij liep meteen voorop en vondt het super leuk! was heel blij dat de andere er ook waren want op sommige momenten had freek echt nog ff steun nodig. we hebben ook gedraaft en hij heeft geen pas verkeerd gezet! ben super trots op mijn knapperd :L :L) heb helaas er geen foto's van kunnen maken wegens lege batterij van mijn tel :n zal de volgende keer foto's van ons samen laten maken.
de knapste fjorden heb ik dadelijk op stal :P hou super veel van mijn knapperds! love them 4-ever :L)
Jowien

Re: buitenrijden

Bericht door Jowien » di 12 feb 2013, 18:15

Wat fijn dat het zo goed ging. Dat er nog maar veel buitenritten mogen volgen!
Anke: we gaan nog veel samen beleven!
I.M. Orlinde: Fjordsport L-springen en LL-dressuur, landbouwproef A: Prestatiemerrie! En endurance klasse II (klasse 3 startgerechtigd), mennen FMD7 en FMV 5 en zoveel meer.
Freek

Bericht door Freek » di 12 feb 2013, 23:03

ja bedankt! en er zullen denk ik nog wel veel volgen :D
de knapste fjorden heb ik dadelijk op stal :P hou super veel van mijn knapperds! love them 4-ever :L)
Fran

Bericht door Fran » wo 13 feb 2013, 07:58

Leuk! Zijn de paden bij jullie niet bevroren en daardoor erg hobbelig?
Veel plezier nog op de komende ritten!
Olaf :L
http://www.facebook.com/fjordenshowteam >> nieuwe leden, altijd welkom :) <<
Freek

Bericht door Freek » wo 13 feb 2013, 09:38

nee het viel reuze mee sommige waren wel echt niet gangbaar maar die paden gingen wij niet over heen. en bedankt! ga veel genieten van het buitenrijden :))
DeeDee
Moderator

Bericht door DeeDee » do 14 feb 2013, 12:09

Niks zo leuk als heerlijk buitenrijden. Zoals ik het lees vindt Freek het ook geweldig. Dat er nog maar vele van deze leuke ritjes volgen mogen :)
Life is wonderful, coffee, two sugar and my little fjordhorse Totibull *o/* <-speciale editie van mijn onderschrift :P
Freek

Bericht door Freek » vr 15 feb 2013, 10:35

ben het helemaal mee eens dat niks zo leuk is als buitenrijden. en ik ga zondag voor het eerst met freek een bosrit rijden met vrienden en we moeten langs een kanaal en over een drukke brug heen dus ben benieuwd hoe hij daar op reageert. maar ik ga er zeker foto's van maken met mijn telefoon. *o/*
Plaats reactie