FW Fjord 2012 is geworden.......
- Nathalie1985
- Contacteer:
Re: FW Fjord 2012 is geworden.......
Nummers 1-2-3 gefeliciteerd!! Iedereen heel veel plezier en succes met hun eigen TOPPER in 2013! 
Hilda & Vera & Floyd
Wil je een regenboog, dan zul je de regen voor lief moeten nemen
Wil je een regenboog, dan zul je de regen voor lief moeten nemen
Wat een mooie top 3! Allemaal gefeliciteerd!
Morris, mijn superfjord!
Gefeliciteerd allemaal!
Ik wil de nummers 1, 2 en 3 graag een sleutelhanger aanbieden met haar van hun toppers!
Annalyn, Lisa en Amber, jullie mogen een sleutelhanger uitkiezen op: http://fjordukie.nl/ukie/sieraden/sleutelhangers/
Als jullie een mail willen sturen naar marloes@fjordukie.nl met jullie keuze dan stuur ik jullie mijn gegevens voor het opsturen van haar.
Ik wil de nummers 1, 2 en 3 graag een sleutelhanger aanbieden met haar van hun toppers!
Annalyn, Lisa en Amber, jullie mogen een sleutelhanger uitkiezen op: http://fjordukie.nl/ukie/sieraden/sleutelhangers/
Als jullie een mail willen sturen naar marloes@fjordukie.nl met jullie keuze dan stuur ik jullie mijn gegevens voor het opsturen van haar.
Laatst gewijzigd door Ukie op di 22 jan 2013, 19:23, 1 keer totaal gewijzigd.
Leuk idee Marloes! Maar ook weer een beetje dubbel, ik hoop dat er nog haar van Brass bewaard is!
:¨·.·¨:
`·. Yessie & Sylvy
Geboren op 9-7-2013 Jella!
`·. Yessie & Sylvy
Geboren op 9-7-2013 Jella!
Gefeliciteerd allemaal
ik ben ook heel benieuwd naar de illustratie. Wat een leuk idee van de sleutelhangers!
Wauw Mirjam en Marloes, ik vind dat echt super leuk! Bedankt!
Laatst gewijzigd door Amber_ op di 22 jan 2013, 21:57, 1 keer totaal gewijzigd.

Fjordy
B + 6 Springen Paarden !
L + 8 SGW Paarden
- Ilonka
Ohjee nu weet ik niet of ik Marloes of Mirjam moet zeggen (zie post Roosjuh en post Amber)...
In elk geval super lief deze aanbieding! Voor ik Brass liet inslapen heb ik haren uit haar staart geknipt. Geen idee wat ik er mee zou moeten maar ze hangen dus al bijna 3 maand in mijn keet op het land. Heel leuk om daar wat mee te doen eigenijk.
Ik zal je een mail sturen. Dank je wel!
In elk geval super lief deze aanbieding! Voor ik Brass liet inslapen heb ik haren uit haar staart geknipt. Geen idee wat ik er mee zou moeten maar ze hangen dus al bijna 3 maand in mijn keet op het land. Heel leuk om daar wat mee te doen eigenijk.
Ik zal je een mail sturen. Dank je wel!
Ilonka (v. Brusvein) en Belle (v. Sebastian) it's the speed that kills the horse, not the distance.
Amber_ schreef:Wauw Mirjam en Marloes, ik vind dat echt super leuk! Bedankt!
Haha, ik wist van niks, lees het hier ook pas.Ilonka schreef:Ohjee nu weet ik niet of ik Marloes of Mirjam moet zeggen (zie post Roosjuh en post Amber)...
Amber gaat Ukie sleutelhangers sparen
Maar zonder gein, we zullen er iets leuks van gaan maken.
http://www.fjordukie.nl Unieke frontriemen, sieraden, sleutelhangers met paardenhaar en meer leuke spulletjes
https://www.facebook.com/#!/ukiefrontriemen
https://www.facebook.com/#!/ukiefrontriemen
Gefeliciteerd! Wat een mooi eerbetoon aan Brass!
A friend told me that I was delusional. I almost fell off my unicorn.
Annalynn, gefeliciteerd, hoewel dat in dit opzicht allicht dom klinkt, want je krijgt er Brass niet mee terug.
Wel een eerbetoon aan een hele bijzondere fjord die iets heeft gedaan wat niet veel paarden, laat staan fjorden haar na
kunnen doen.
Hoop dat je een schitterende illustratie krijgt van Brass als blijvende herinnering.
Amber en Lisa ook gefeliciteerd.
Wel een eerbetoon aan een hele bijzondere fjord die iets heeft gedaan wat niet veel paarden, laat staan fjorden haar na
kunnen doen.
Hoop dat je een schitterende illustratie krijgt van Brass als blijvende herinnering.
Amber en Lisa ook gefeliciteerd.
Hepsie, dochter van Sjolvir (Brus x Drag) x Zortin, *14 april 2011
Sjolvir (Brusvein x Drageset) *1997, mijn ster op aarde! en aan de hemel sinds november 2016
Tobago aus der schützenden Hand, Knabstrupper *2005 Soms net een fjord!
Sjolvir (Brusvein x Drageset) *1997, mijn ster op aarde! en aan de hemel sinds november 2016
Tobago aus der schützenden Hand, Knabstrupper *2005 Soms net een fjord!
Gefeliciteerd alle winnaars! Alle stemmers bedankt 
Echt super leuk! Was een verrassing in mn inbox. Ik heb al gemaild nu nog volgrnde week hjala haar regelen leuk!
Vera toch nog beetje ''mijn'' topper!
Alinde mijn ster!!
26 mei 2009 geboren: Finn een (reinar/anton)!!!!
5 mei 2011 geboren: Hjala!!
Alinde... bedankt voor alles meissie!
Alinde mijn ster!!
26 mei 2009 geboren: Finn een (reinar/anton)!!!!
5 mei 2011 geboren: Hjala!!
Alinde... bedankt voor alles meissie!