1. Het grote voordeel van de bevroren ondergrond? Paardjes lekker de hele dag op de wei!

2. En ook in de winter groeit alles lekker door...zo ook onze Muisketieren... Plant en Zombie

3.

4. en over groeien gesproken...

5. Dit was trouwens een foto van gisteren (als je de achtergrond vergelijkt met vandaag, snappen jullie dat ik erg hoopvol gestemd ben

6. Sinds Plant en Zombie op stal zijn komen wonen, hebben wij geen (over)last meer van muizen....evenwel begin ik mij zorgen te maken over de bijverschijnselen...geeft Cos hier P.C. nou een "kopje" ?

7. Het is toch eigenlijk erg dat ik er een hele Fjord bij heb moeten kopen om eindelijk lange manen te verkrijgen

8. Foto's maken van Heros is over het algemeen erg moeilijk...."Nathalie, leg dat ding eens weg en knuffel me"......"toe nouououhououou knuffel me"

9. Cos en P.C. denken er het hunne van....

10. Toch hebben wij ook niet stilgezeten hoor...het is niet alleen maar luieren en niets doen...wij hebben de lat voor onze 'lanterfanttraingen' een flink stuk hoger gelegd....zo hebben we na hard werken...en dan bedoel ik HEEL hard werken eindelijk het niveau bereikt dat Cos kan vliegen....en geloof mij...dat gaat niet zonder slag of stoot...dat is noeste arbeid en vergt opperste concentratie!

11. En nu mijn grote bekentenis en de reden dat ik dit topic nooit op bokt zal kunnen plaatsen zonder compleet de grond ingeboord te worden....ik geef het hier maar toe aangezien jullie meestal milder gestemd zijn...."ik ben al aan het werk met mijn 1 jarige Fjord"...tja...om de lanterfantertop te bereiken..moet je er vroeg bij zijn...ik ben gezwicht voor het vooruitzicht van eeuwige roem...zo heb ik Heros al leren 'doodliggen'...toch een oefening voor gevorderden...

12. Toch valt het niet mee om al volledig met hem te trainen, want met een achterhand die hoger is dan de voorhand, vallen alle 'evenwichtsoefeningen' een beetje weg...

13. maar hij redt zich er toch prima mee

14. Nu Heros ook aan het werk is, mag hij ook met de oudere mannen mee naar de bar voor een slokje...

15. En de mooiste voor het laatst, deze foto belichaamt helemaal wat ik zo fantastisch vind aan Fjorden