Dank jullie wel allemaal
Heb jij er geen last van dat sommige jury leden geen fjord in de dressuur willen zien of heb je daar niets van gemerkt vind het wel knap hoor met je fjord tussen de grote paarden
Ik ga altijd blind de wedstrijd in. We gaan goed getraind weg van huis. Alle knoppen zitten erop. Dus wanneer ik strak een proef rij kan ik mijn zwakke punten compenseren met mijn sterke punten. Daar kan een onafhankelijke jury idd niet om heen. Natuurlijk kon je wel eens een rotte appel tegen. En die namen zijn hier op stal wel bekend. Dus dan weet ik gewoon dat ligt aan die kerel en niet aan mij als ik opeens met 15 punten minder thuis kom en ik heb niet gek gereden.
Eerst trok ik me dat wel aan hoor, maar dan kijk ik soms wat ik om me heen zie rijden en ik zou er met niet een willen wisselen qua paard.
@Dominique, Lipica laarzen
@Kristel, oh mijn kop lijkt altijd helemaal verwrongen op die foto's. Oma hangwangen terwijl ik die echt niet heb IRL
@Kelly, ik heb nog een passier banaansingen liggen. Maar daar kreeg ze toen ze ronder was singelplekken van. Dus nu dat het bolle eraf is wil ik weer die singel proberen. Het is net een fractie dat ie naar voren schuift. Heb Hulsebos er bij gehad, verder deugd het zadel helemaal op Alies maar door haar postuur wil het soms net iets naar voren komen. Wordt dus aangewerkt.
Verder Alies veranderd echt nog met de week. Voorruit gelukkig. Ze is op het moment heerlijk op 2 handen. Fijne lengtebuiging, gedragen.
Probleempje is nog dat zodra we ergens anders zijn ze soms spanningen heeft. Dat uit zich ik hard willen lopen. Waardoor ze mij net te sterk word en ik de buiging er niet goed in kan houden. Kost me nog aardig wat punten per proef. Gaat steeds beter [ik kan het beter oplossen, schoot voorheen in de stress], maar is zonde.
Liefde is..Alies Dragan Jouke