J&J bubbels en de komst van Wente!
Re: J&J bubbels en de komst van Wente!
Wat is Wente een leukie! Lekker bekkie erop en gaan!!!
En tja, nu moet je wel gaan springen als Wente je nu al vertelt dat ze later als ze groot is springpaard wil worden.
En zou wel heel leuk zijn als Bailey en Wente dikke maatjes worden, ben hier ook zo blij dat zwartje en Sjol zo super samen gaan,
niets leuker dan je paardjes samen plezier zien hebben.
En tja, nu moet je wel gaan springen als Wente je nu al vertelt dat ze later als ze groot is springpaard wil worden.
En zou wel heel leuk zijn als Bailey en Wente dikke maatjes worden, ben hier ook zo blij dat zwartje en Sjol zo super samen gaan,
niets leuker dan je paardjes samen plezier zien hebben.
Hepsie, dochter van Sjolvir (Brus x Drag) x Zortin, *14 april 2011
Sjolvir (Brusvein x Drageset) *1997, mijn ster op aarde! en aan de hemel sinds november 2016
Tobago aus der schützenden Hand, Knabstrupper *2005 Soms net een fjord!
Sjolvir (Brusvein x Drageset) *1997, mijn ster op aarde! en aan de hemel sinds november 2016
Tobago aus der schützenden Hand, Knabstrupper *2005 Soms net een fjord!
- Thessa Keizer
Wat een leuk dier!! Heel veel plezier met je nieuwe aanwinst!
Mijn enige echte grote liefde in mijn leven, AIKE!!!!!
en Blaze mijn pennypony paardje!!
en ook Elegant, alias Schimpie, mijn knappe schimmel ruin
Ennnnnn, Joost!!
en Blaze mijn pennypony paardje!!
en ook Elegant, alias Schimpie, mijn knappe schimmel ruin
Ennnnnn, Joost!!
Daar is ze dan!
Wat is ze knap!
Hopelijk blijft ze gauw achter de draad en neemt Bailey haar onder z'n hoede ipv haar zo te plagen!

Wat is ze knap!
Hopelijk blijft ze gauw achter de draad en neemt Bailey haar onder z'n hoede ipv haar zo te plagen!

A friend told me that I was delusional. I almost fell off my unicorn.
Heel mooi koppie zit erop! Lastig, zo'n uit-de-wei-springer. Wij dachten altijd dat Baranna dat ook deed, tot we een keer zagen dat ze eronder door kroop 

Baranna 13-5-2006
Kayo v. Anton m. Meline 11-4-2014
Right from the start you were a thief, you stole my heart.....
In loving memory Fatoush 26-5-2009 - 19-8-2014
Marga v. Sebastian m. Ingmar 3-5-1992 - 11-11-2015
Mijn (t)rots in de branding....
Kayo v. Anton m. Meline 11-4-2014
Right from the start you were a thief, you stole my heart.....
In loving memory Fatoush 26-5-2009 - 19-8-2014
Marga v. Sebastian m. Ingmar 3-5-1992 - 11-11-2015
Mijn (t)rots in de branding....
Wat een plaatje!
Horses are like potato-chips, you can't just have one.. 

Wat een knapperd Sterre, heel veel plezier met haar
roos schreef:Ik vind hem er goed uit zien hoor. En zijn manen staan hem goedddd

Dankjulliewel!!
Sjolvir, ja, ik ben er bang voor! Zal vast een plekje in de springles reserveren
Superfijn dat jou twee zo goed samen gaan. Hier is het nog even heel anders, Bailey vind haar niet zo tof en doet vrij lelijk vanaf de andere kant van het draadje. Dat gaan we gewoon rustig aanpakken dus.
Ivonne, hahaha, Baranna eronder door? Nee, Wente was er echt overheen, zag keurig twee hoefafdrukjes waar ze af had gezet en weer neergekomen was
Vandaag was ze een stuk rustiger. Wel nog superalert en gespannen, maar niet meer zo als gisteren. Ze was ook braaf binnen de draadjes gebleven. Vandaag haar eerste nachtje buiten, vind ik wel een beetje spannend! Maar zal vast goedgaan.
Anita, wat leuk dat Yrens in je bestand staat. Dat is 'm inderdaad. Zal eigenaresse eens vragen of ze het leuk vindt om hier lid te worden, dan kan ze zelf foto's laten zien. Is natuurlijk nog leuker
Sjolvir, ja, ik ben er bang voor! Zal vast een plekje in de springles reserveren

Superfijn dat jou twee zo goed samen gaan. Hier is het nog even heel anders, Bailey vind haar niet zo tof en doet vrij lelijk vanaf de andere kant van het draadje. Dat gaan we gewoon rustig aanpakken dus.
Ivonne, hahaha, Baranna eronder door? Nee, Wente was er echt overheen, zag keurig twee hoefafdrukjes waar ze af had gezet en weer neergekomen was

Vandaag was ze een stuk rustiger. Wel nog superalert en gespannen, maar niet meer zo als gisteren. Ze was ook braaf binnen de draadjes gebleven. Vandaag haar eerste nachtje buiten, vind ik wel een beetje spannend! Maar zal vast goedgaan.
Anita, wat leuk dat Yrens in je bestand staat. Dat is 'm inderdaad. Zal eigenaresse eens vragen of ze het leuk vindt om hier lid te worden, dan kan ze zelf foto's laten zien. Is natuurlijk nog leuker

Ik denk nu, dat van dat draadje... had het kunnen weten.
Want dat er niets mis is met haar springveren had ik al gezien.
Hier stills uit een filmpje dat ik maakte toen ik haar de 2e keer ging bekijken

Want dat er niets mis is met haar springveren had ik al gezien.
Hier stills uit een filmpje dat ik maakte toen ik haar de 2e keer ging bekijken

Haar naam is leuk en super veel plezier met Wente.
hihi leuke foto's, maar Gefeliciteerd met je nieuwe aanwinst! Dat je nog heel lang van haar mag genieten.
Giel
(Timor x Yanneke v. Sverre)
Norvyn
(Timor x Gentle v. Drafur)
(Timor x Yanneke v. Sverre)
Norvyn
(Timor x Gentle v. Drafur)
- kristelhans
* bouncer bouncer * (dat ene liedje...) 

-
Leuke pony, wel een karaktertje zo te zien, maar dat is juist leuk. Heel veel plezier en succes met Wente. 

R.I.P lieve Nirvana ik zal je nooit vergeten
Djimm v.Tsjerk x ramiro
Djimm v.Tsjerk x ramiro
- Rosantjuh(L)banjer
Echt een leukerd sterre.. Hier nog zo een die zo deed in eht begin hoor maar die rende gewoon door de draden heen.
Nu ze hier een maandje of 3 staat kan ze zelfs achter een enkel draadje zonder stroom staan. Dat opvoeden is erg lastig. Fenne bij mij kende in september ook niks. Hopen dat het jullie wat makkelijker afgaat dan mij en fenne want dat is me een draak..
Dat jaloerse had banjer ook altijd heel erg als ik wat met bella deed. En nu heeft bella dat ook als ik wat met fenne doe. Dan reageren ze gewoon een beetje verontwaardigd.
Succes met je nieuwe kleine blonde draakje.. Hoe oud is ze ook al weer?
Nu ze hier een maandje of 3 staat kan ze zelfs achter een enkel draadje zonder stroom staan. Dat opvoeden is erg lastig. Fenne bij mij kende in september ook niks. Hopen dat het jullie wat makkelijker afgaat dan mij en fenne want dat is me een draak..

Dat jaloerse had banjer ook altijd heel erg als ik wat met bella deed. En nu heeft bella dat ook als ik wat met fenne doe. Dan reageren ze gewoon een beetje verontwaardigd.
Succes met je nieuwe kleine blonde draakje.. Hoe oud is ze ook al weer?
Bella (Bijoux van de Tsjoggelberg) en Fenne van de hoenderkamp

Tot een kleine BellaX Winser G
R.I.P. 27-11-'08 Popeye.
R.I.P 17-08-'12 Banjer.

Tot een kleine BellaX Winser G
R.I.P. 27-11-'08 Popeye.
R.I.P 17-08-'12 Banjer.
Thanks 
Rosanne, ja, dat jaloerse moeten we aan gaan werken. Maar komt vast ook goed als we het de tijd geven.
Ze is ruim 2,5

Rosanne, ja, dat jaloerse moeten we aan gaan werken. Maar komt vast ook goed als we het de tijd geven.
Ze is ruim 2,5

Heel veel plezier met Wente!
Wauwww!!!!!Heel erg mooi Sterre!! Gefeliciteerd.
Weer zo'n mooi stoer paardje, ik wens jou heel veel plezier en geluk met Wente!!
En voor straks......samen met vriendlief paardrijden??? (Hi Hi)
Weer zo'n mooi stoer paardje, ik wens jou heel veel plezier en geluk met Wente!!
En voor straks......samen met vriendlief paardrijden??? (Hi Hi)
Gefeliciteerd met je mooi nieuwe paardje
dat wordt goed vasthouden als ze gaat 'bouncen'!!!

Wat spannend een nieuw paardje erbij! En wat een elegant hoofdje maar je ziet er zo al wel aan af dat het een deugniet is
....ben benieuwd naar de te komen avonturen met Wente 

Ilona schreef:skjede is piemel, maar dan vrouwelijk. Skjede wordt ook gebruikt als iets... Eeh 'skjede' is..
Haha, bouncen kan ze zeker! Echte hittepetit, maar wel heel makkelijk bij je te houden.
Gaat van vier beentjes in de lucht naar toch maar naar die levensbedreigende boom kijken. Dus wel dapper
Vandaag liep ze overigens ook weer de arabier te spelen in een stuk wei waar ze niet hoorde. Dus de dag begon met pony vangen (doet ze overigens wel heel braaf, ze komt aandraven als ik roep).
Bram, thanks! Euhm... vriendlief is 1.95, de hoop op samen óp een paard rijden hebben we maar opgegeven, al is het maar omdat we beiden niets met Grote Paarden hebben, hihi.
Wat wél kan is ik op Bailey, Wente als handpaard en hij op mountainbike. Bijvoorbeeld. Of toch een keer aangespannen gaan leren
Nathalie, je ziet het he? Dat snoetje! Tjah, ik val er gewoon voor, zij is minstens zo'n bijdehand portret als Bailey
Gaat van vier beentjes in de lucht naar toch maar naar die levensbedreigende boom kijken. Dus wel dapper

Vandaag liep ze overigens ook weer de arabier te spelen in een stuk wei waar ze niet hoorde. Dus de dag begon met pony vangen (doet ze overigens wel heel braaf, ze komt aandraven als ik roep).
Bram, thanks! Euhm... vriendlief is 1.95, de hoop op samen óp een paard rijden hebben we maar opgegeven, al is het maar omdat we beiden niets met Grote Paarden hebben, hihi.
Wat wél kan is ik op Bailey, Wente als handpaard en hij op mountainbike. Bijvoorbeeld. Of toch een keer aangespannen gaan leren

Nathalie, je ziet het he? Dat snoetje! Tjah, ik val er gewoon voor, zij is minstens zo'n bijdehand portret als Bailey