Vorig jaar had ik Unvajr gevonden en vanavond vond ik perongeluk!
Een filmpje van hem op youtube, Unfie!!!! Mijn zomerpaardje!
(filmpje is van 2011, maar kan me niet schelen, mijn Unfie!!!)
(voor diegenen die het niet weten, zomers ging Sjol op vakantie naar Limburg waar ze weg kwam
en kwam Unvajr paar maanden bij mij staan op stal vanwege zijn exceem. Eigenlijk had ik dus 2
verzorgpaarden, maar niet tegelijk

Het fjordje Goofy (daar kan ik nou ook niets meer aan doen, sorry Unf..) is Unvajr!!!
http://www.youtube.com/watch?v=UThAQCzx ... ature=plcp
Staat in Almere bij de Stek
Unvajr toen hij nog hier stond met mijn verzorgster.

Unfie, lief ventje, mallerd, die in de kinderlessen liep, die steigeren kon als de beste in een ver verleden,
die er soms bijzondere ideeen op na hield, maar een echte knuffelkont was, ik hoop dat het je goed gaat en
blijft gaan.
Hij is in 2007 verkocht, reden, fokker wou al uit de paarden, ik heb hem toen nog geprobeerd onder te brengen bij
ons op de manege.
Hij zou dan in de lessen lopen totdat Sjol Z startgerechtigd was, dan zou Sjol als les paard blijven en ik met hem
verder gaan. (wel beiden in mijn bezit uiteraard, ze mochten lenen, niet hebben))
Echter men had het geduld niet en het was niet goed en deugde niet.
Die woensdag ochtend heb ik de smid de ijzers er onder uit laten trekken en heb ik hem naar Limburg terug gereden.
Diezelfde week is hij verkocht aan een particulier vrouwtje, die heeft hem half jaar? gehad en verkocht
aan een manege bij het strand??? (zo heb ik hem eigenlijk terug gevonden, iemand anders zocht hem op bokt,
met verbasterde naam, zij kende hem van daar)
Toen kwamen we erachter dat hij in Almere stond, bij zorgboerderij....