Maar toch een update van ons beestenspul
1. Vanmorgen was het best mooi, beetje dauwig en toch opkomende zon. Fatoush komt direct naar me toe, gevolgd door mama Marga en Baranna

2. Lekker ventje

3. Met Baranna een graspolletje delen

4. Fatoush, expres tegen de zon in genomen, is niet echt geworden zoals ik hoopte

5. Baranna

6. Haan Bob heeft het koud en pakt nog net het laatste zonnestraaltje mee

7. Plof, mijn chabo-kuiken-haan. Heb hem als hen gekocht, maar na een poosje groeide zijn kam en lellen wel erg hard.....gelukkig gaat het goed samen met haan Bob, dat is zo'n sul

8. Plof, met achter hem zijn zusje Pluk

9.

10. Het zijn al haast geen kuikens meer, Pluk en Plof. Achter hun zie je Koekoek, Bob, Blauw en Janneke. Claudia mist op de foto. Bob is vernoemd naar Bob Marley, Blauw is een blauwe hen, Koekoek is een...je raadt het al...koekoekhen (zo heet die kleur), Claudia heet Claudia omdat ik een weekend weg was en Claudia (niet van FW) een weekend op mijn dieren paste en ontdekte dat ik een kuiken had. Ik heb het kuiken naar haar vernoemd. Claudia's moeder heet Janneke en de moeder van dit kuiken heb ik dus ook maa Janneke genoemd.

11. Maupie was tussen de kussens van de bank gezakt, maar reageerde echt als een kat.....net doen of er niks gebeurt, of het zo hoort, dat je zo ligt

12. Nanuk moet overal in, op of onder.....hier lekker in een doos