Er is laatst al een topic over geopend maar dit is toch net weer een iets andere vraag dus vandaar een nieuw topic. Als ik met Emy ga rijden, of we gaan samen met Elvis en Emy rijden dan raakt Imka volledig over haar touren. Als Elvis achter blijft is het niet dikke paniek maar wel constand gillen en draaien. Je word als achterblijver eigenlijk een beetje gek van Imka

Nou waren we gisteravond bij de dierenarts voor een informatie avond over vuurwerk. En daar heb je suplementen die je nu al aan je hond moet gaan geven om ze rustig te krijgen zodat ze minder gestresst zijn met oud en nieuw. Nou weet ik dat Imka ook heel bang voor vuurwerk (geworden) is. En brengt daarbij die twee kleintjes ook in de stress. Heel vervelend voor ons voor de Etjes maar ook zeker voor Imka zelf. Nou vroeg ik me af of er mensen zijn die suplementen geven aan hun paard om ze rustiger in hun koppie te krijgen...?
Imka heeft een behoorlijke tik gehad toen der tijd dat Hosta weggegaan is. Die heeft ze zien weglopen en kwam nooit meer terug. Sinds dien is het nog erger als toen Hosta er nog was. Ik snap Imka dr stress dan ook wel. Maar goed, we willen ook wel eens samen gaan rijden. En dan dacht ik ik doe Imka op het land dan heeft ze het niet door, nou mooi wel dikke paniek en aan een stuk door heen en weer rennen.
Dus brand los, hebben jullie suplementen en zo ja wat raden jullie dan aan?
Groetjes Nancy