En daar stond ze dan, een smalle droge sloot van ruim 1,5 meter diep er tussen. Links en rechts alles dicht gegroeid met bomen en struiken. De enigste optie was haar in de sloot krijgen en zo naar de weg te lopen. Echter de sloot in was iets wat Geke niet wilde, Geke dacht tijdens de reddingsoperatievaker aan eten dan aan thuis komen

Toen plan B, toch door de bush bush. Eerst een pad van ruim 20 meter moeten maken tussen de lange strengen met doornen om vervolgens zo'n 40 meter tussen de dichtbegroeide bomen en struiken haag door te lopen. Hadden we dat gehad, zit er verdorie nog een sloot met een vertakking! Geke kon niet meer achteruit dus na 10 minuten eieren voor haar geld gekozen en toch die sloot in, gelukkig was op dat punt de zijkant ook niet zo stijl. Ikke blij! Maar dat was maar voor even.......
Kom ik bij de straat, staat daar een hoog hekwerk waardoor ik dus nog niet de straat op kon..... Er was maar een optie, bij de buren het terrein op. Alles bij hun is afgezet met hoge houten heining alleen het laatste stukje gelukkig niet :-) daar was een stroomdraad gespannen. Ik kon dus niet anders als ongevraagd hun terrein op. Wat een chique bedoeling zeg, super mooie stallen en alles super netjes! Ik mijn weg gevonden, is er een grote poort naar de weg toe!
Gelukkig sloegen hun honden aan en kwam de buurman, die ik nog nooit gezien of gesproken heb verbaasd naar buiten wat ik me ook wel kan voorstellen!
Ik netjes excuses aangeboden en uitgelegd water was gebeurd maar hij leek er niet blij mee

Na bijna twee uur liep Geke weer lekker in de wei, die had er niets aan over gehouden :-) lekker rollen, een sprintje trekken en weer eten! Ze was zelf wel weer heerlijk relaxed tijdens de hele reddingsoperatie haha