Een jaar lang heb ik vooral gelezen over wat jullie allemaal meemaken en hoe de gele vriendjes zich ontwikkelen.
Gelukkig kan ik weer wat actiever worden en dus hierbij wat foto's van mijn merrie vriendin.
December vorig jaar heb ik samen met mijn vriend een supermarkt geopend in Nijmegen, helaas is Emily toen blijven staan in Groningen.
Na een heel erg druk half jaar stond ik op het punt om Emily te verkopen, gelukkig heb ik dat toen niet gedaan.
Nu het allemaal draait in de supermarkt en ik het wat rustiger aan kan doen hebben we, 2 maanden geleden, Emily EINDELIJK verhuist.
Zo stond mijn droom merrie er bij in Groningen, wat had ik haar gemist zeg!

Gelukkig heeft ze me vergeven dat ze een half jaar alleen maar heeft mogen spelen, eten en groeien.
Emily stapte netjes op de trailer en zo vertrokken we vanuit Blijham, helemaal naar Boxmeer!
Op locatie aangekomen;

Ik heb haar weer rustig opgepakt met longeren en wandelingetjes buiten.
Alles zat er nog op, de commando's, het vertrouwen en de wil om hard te werken!
En dus brak de dag aan dat er voor het eerst een zadel op ging:
Erg onder de indruk! UHUM

En een nieuwe outfit (boomloos)

Zoals waarschijnlijk heel vaak gebeurt was het totaal niet gepland om er op te stappen.
Het was savonds, had al een bosrit gemaakt op een ander paard, maar het moment was daar.
Helaas geen duidelijke foto, maar voor mij de allermooiste die ik ooit zal hebben!
Als een kind zo blij;

Inmiddels hebben we al een kleine bosrit gemaakt, een klein galopje gemaakt, wat eigenwijze bokjes gemaakt en erg van elkaar genoten!
Op de foto's heeft ze een bitje in, maar momenteel rijd ik haar bitloos.
Ze vindt een bitje totaal niet fijn en verzet zich er tegen, dus even wachten tot de tandarts is geweest!
Zo gelukkig met mijn fjordenmerrie, maar dat gevoel zullen jullie vast kennen!
Bedankt voor het lezen!