Ik vind dat zo'n leuk dier, die Ferro!!!
Gisteren weer op Isco gereden. Heb hem eerst maar uit laten razen in de bak, want dacht dat hij dat wel nodig had.... Niets leek minder waar. Hij draafde wat rond, maar ik moest hem voornamelijk aan de gang houden. Prima, dan erop. Toen werd hij wakker. Mama Anca kwam over de weg aangestapt en dat moet je toch wel goed bekijken. Hij werd meteen 2 meter hoog of zo.
Later kreeg ik ook de kans niet om op te stappen. Dus teugels weer omhoog en weer los gelaten. En toen ging hij los!!
Na een poosje weer gepakt en opgestapt. Hij was braaf, lekker aan het been. Totdat hij een vogeltje of zo in het mais hoorde. Hij schoot even weg en ik verloor mijn beugel en kon me gelukkig op tijd recht trekken en hem laten stappen. Ik moet er niet aan denken er nu af te vallen met mijn oog

. Weer even bij hetzelfde stuk wat meer aangepakt en toen ging het weer braaf. Super toch?
Ik dacht, dat ik ook wel een stukje kon galopperen. Dat hebben we aan 1 kant gedaan. Ik rijd in het gras en vindt dat wat eng. maar 1 rondje gegaloppeerd en ik was super trots en hij was zeiknat.... Lekker afgespoten en toen op stal.
Nog 1 weekje genieten van hem....