lekker bezig
lekker bezig
vandaag en morgen ben ik als toeschouwer bij de trainingen van Chris Irwin.
Vrijdag spullen inpakken en dan geef ik zaterdag en zondag een aantal workshops en clinic's in Arnhem.
Daar zijn de Mansour Paardendagen, zaterdag voor de jeugd, zondag gemengd. Diverse demo's en zaterdag avond lezing over een tevreden paard.
Daarna beurs opruimen en spullen thuis ruilen, dan direct weer terug, want
maandag t/m woensdag cursus met Cajou.
3 keer een uur les.....
nou, lekker druk, maar altijd leuk zo'n weekje (is ieder jaar zo gepland)
Thirza.
Vrijdag spullen inpakken en dan geef ik zaterdag en zondag een aantal workshops en clinic's in Arnhem.
Daar zijn de Mansour Paardendagen, zaterdag voor de jeugd, zondag gemengd. Diverse demo's en zaterdag avond lezing over een tevreden paard.
Daarna beurs opruimen en spullen thuis ruilen, dan direct weer terug, want
maandag t/m woensdag cursus met Cajou.
3 keer een uur les.....
nou, lekker druk, maar altijd leuk zo'n weekje (is ieder jaar zo gepland)
Thirza.
- kristelhans
Re: lekker bezig
Veel plezier! Daarna maar eens afspreken voor een ritje en cappuccino! 

Wat leuk! Welke lezingen/demo's doe je?
Ik ben er ook, zaterdag om te kijken en zondag om te kijken én voor een clinic rechtrichten met Bailey. Twijfel nog of we niet nóg een clinic/workshop willen doen
Ik ben er ook, zaterdag om te kijken en zondag om te kijken én voor een clinic rechtrichten met Bailey. Twijfel nog of we niet nóg een clinic/workshop willen doen

ja, gaan we zeker doen,....kristelhans schreef:Veel plezier! Daarna maar eens afspreken voor een ritje en cappuccino!
hoewel de week erop ik de 4 daagse rij......
daarna heeft cajou wel even rust verdient denk ik...
de week Daarna ga ik nieuw paardje ophalen. dan heb ik weer een man (ruin) en een even aantal. Zal het een stuk meer rust geven in de damesclub.
zaterdag; rijden zonder zadel voor beginners en een groep gevorderd ook nog voor de aller kleinste 'kriebelkroel de pony'. van die 4 jarige en dan beetje poetsen en leren dat het leeft en geen schoolbord is bij het (uit) poetsen.....Bailey schreef:Wat leuk! Welke lezingen/demo's doe je?

zondag ook rijden zonder zadel voor volwasenen en lezen van lichaamstaal
zoek me dan zeker even op.... mijn stand is in de binnen manege, daar ben ik (of ze weten wel zo'n beetje waar ik uithang)
thirza
- kristelhans
Dan kom ik lekker op 'kraamvisite' zonder Beer!Cajou schreef:ja, gaan we zeker doen,....kristelhans schreef:Veel plezier! Daarna maar eens afspreken voor een ritje en cappuccino!
hoewel de week erop ik de 4 daagse rij......
daarna heeft cajou wel even rust verdient denk ik...
de week Daarna ga ik nieuw paardje ophalen. dan heb ik weer een man (ruin) en een even aantal. Zal het een stuk meer rust geven in de damesclub.

Een hoop leuke dingen voor de boeg dus. Veel plezier!
Het nieuwe paard ook een Fjord? Zo ja, dan natuurlijk heel erg nieuwsgierig naar alle details zoals naam, afstamming e.d. haha.
Het nieuwe paard ook een Fjord? Zo ja, dan natuurlijk heel erg nieuwsgierig naar alle details zoals naam, afstamming e.d. haha.
Meline (Havstad) moeder/oma van:
Djambo, Ferro, Gino, Hindra, Indre, Jilco, Mirko, Leneke, Mara, Marinde, Nivar, Nolan
Kayo (van Ivonne)
┼Celony en Luco

Djambo, Ferro, Gino, Hindra, Indre, Jilco, Mirko, Leneke, Mara, Marinde, Nivar, Nolan
Kayo (van Ivonne)
┼Celony en Luco

nee, een spanjaard, die nu in de ardennen woont.Anita schreef:Een hoop leuke dingen voor de boeg dus. Veel plezier!