Het Boomloos-zadel topic deel 2!
Re: Het Boomloos-zadel topic deel 2!
http://www.boomlooszadelbecidor.nl/
Hier heb ik hem besteld!
Ik ben ook erg benieuwd hoe hij eruit ziet. Mijn moeder vond hem heel mooi haha, maarja
eerst zelf zien. Nog even wachten vrijdagavond ben ik weer thuis
Hier heb ik hem besteld!
Ik ben ook erg benieuwd hoe hij eruit ziet. Mijn moeder vond hem heel mooi haha, maarja
eerst zelf zien. Nog even wachten vrijdagavond ben ik weer thuis
Vera toch nog beetje ''mijn'' topper!
Alinde mijn ster!!
26 mei 2009 geboren: Finn een (reinar/anton)!!!!
5 mei 2011 geboren: Hjala!!
Alinde... bedankt voor alles meissie!
Alinde mijn ster!!
Hij is erg mooi van kleur! Hij lijkt me alleen best lang.
Ik zal hem morgen onder mijn zadel leggen en dan pas kan ik echt oordelen natuurlijk.
Jeetje wat is dat stug om de inlages in het dek te krijgen. Hij is zeker mooi in ieder geval!
Ik zal hem morgen onder mijn zadel leggen en dan pas kan ik echt oordelen natuurlijk.
Jeetje wat is dat stug om de inlages in het dek te krijgen. Hij is zeker mooi in ieder geval!
Alinde mijn ster!!
Alinde mijn ster!!
Ik heb nog steeds niets gehoord van becidor over mijn test zadel!
Zal er nog eens een mail over sturen.
Ben benieuwd Lisa, hoe die eruit ziet!
Zal er nog eens een mail over sturen.
Ben benieuwd Lisa, hoe die eruit ziet!
:¨·.·¨:
`·. Yessie & Sylvy
Geboren op 9-7-2013 Jella!
`·. Yessie & Sylvy
Even tipje om die inlages er makkelijker in te krijgen, talkpoeder op doen, dat gaat stukke makkelijker
♥Udo 08-03-1999
♥James 08-05-2010
♥Fimke 24-04-2011
♥Een goed paard heeft geen kleur, maar een aalstreep
heeft de ene de vorm en de andere de kleur, zijn ze samen een gewone fjord( Fimke en James)
♥James 08-05-2010
♥Fimke 24-04-2011
heeft de ene de vorm en de andere de kleur, zijn ze samen een gewone fjord( Fimke en James)
Hierbij een foto van zaterdag!! Hij is wat ruim, maar het staat eigenlijk wel leuk! Kan je tenminste zien dat hij rood is!
Ik ben er blij mee.

Goede tip Rowenna! Nu heb ik echt mijn knokkel opengehaald. (nou heb ik ook wel droge handen op het moment hoor) maar toch!
Ik ben er blij mee.

Goede tip Rowenna! Nu heb ik echt mijn knokkel opengehaald. (nou heb ik ook wel droge handen op het moment hoor) maar toch!
Alinde mijn ster!!
Alinde mijn ster!!
Vind het dekje niet echt ruim hoor, ligt wel netjes.
Mooie kleur dat rood, staat goed op een fjord.
Ja die inlages er weer in doen is een ramp, als ik mijn dekje in de was doe laat ik de inlages er tegenwoordig gewoon inzitten, gaat goed.
Mooie kleur dat rood, staat goed op een fjord.
Ja die inlages er weer in doen is een ramp, als ik mijn dekje in de was doe laat ik de inlages er tegenwoordig gewoon inzitten, gaat goed.
♥Udo 08-03-1999
♥James 08-05-2010
♥Fimke 24-04-2011
♥James 08-05-2010
♥Fimke 24-04-2011
Misschien vond ik hem ook wel ruim, omdat mijn andere dekje gewoon echt net onder mijn zadel past.
Dan zie je gewoon het dekje niet, maar wel ruim genoeg.
Maar ik ben er heel blij mee. Hij staat haar prima!
Dan zie je gewoon het dekje niet, maar wel ruim genoeg.
Maar ik ben er heel blij mee. Hij staat haar prima!
Alinde mijn ster!!
Alinde mijn ster!!
- margalorenz
Gisteren heb ik een trekker luxus testzadel gekregen voor een weekje. Als hij bevalt mag ik het testzadel overnemen! Gisteren heel even gereden (mijn paard had het echt te warm). Het was veel belovend! Ik zal kijken of ik tijdens deze week foto's kan maken en wat kan plaatsen.
- margalorenz
Inmiddels heb ik een aantal keer op de trekker gereden. Dat zit echt heerlijk!
Gisteren heb ik een rit van ongeveer 20 km gemaakt. Dit is een foto van in de pauze. Helaas heb ik nog geen duidelijke rijfoto. Ik heb hem nog een paar dagen voordat ik een beslissing moet nemen.

Het zadel zit heel lekker ik had gisteren na twee uur alleen wat last van de stijgbeugelophanging. Dat is natuurlijk op te lossen door de beugelriemgespen aan de onderkant bij de beugels te doen.
Op Darco lijkt het zadel behoorlijk goed te liggen. Hij vertoont geen vervelend gedrag meer bij het aansingelen en springt opeens veel makkelijker in de goede gallop aan. Het zadel lijkt wel achter en voor net iets meer druk te geven dan in het midden.
Gisteren heb ik een rit van ongeveer 20 km gemaakt. Dit is een foto van in de pauze. Helaas heb ik nog geen duidelijke rijfoto. Ik heb hem nog een paar dagen voordat ik een beslissing moet nemen.

Het zadel zit heel lekker ik had gisteren na twee uur alleen wat last van de stijgbeugelophanging. Dat is natuurlijk op te lossen door de beugelriemgespen aan de onderkant bij de beugels te doen.
Op Darco lijkt het zadel behoorlijk goed te liggen. Hij vertoont geen vervelend gedrag meer bij het aansingelen en springt opeens veel makkelijker in de goede gallop aan. Het zadel lijkt wel achter en voor net iets meer druk te geven dan in het midden.
Laatst gewijzigd door margalorenz op ma 28 mei 2012, 09:04, 1 keer totaal gewijzigd.
- pjotr_nientje
- Contacteer:
Zijn de drukplekken na het rijden wel gelijk?
Overal even gelijk bezweet?
Zou daar wel even opletten als ik jouw was.
Jammer dat ik de foto nog niet kan zien.
Heerlijk wel dat je gelijk verschil merkt tijdens het rijden.
Wij hebben dan zowat alle BF getest
maar bij 1 BF liep ze het fijnst.
Overal even gelijk bezweet?
Zou daar wel even opletten als ik jouw was.
Jammer dat ik de foto nog niet kan zien.
Heerlijk wel dat je gelijk verschil merkt tijdens het rijden.
Wij hebben dan zowat alle BF getest

Cindy....soms is het niet erg iets moois te verliezen,het is nog altijd beter dan het nooit te hebben gehad
http://www.petnanny.simpsite.nl
http://www.petnanny.simpsite.nl
Wat voor zadel heb jij Lisa?
Barrydale ligt super op Yessie, maar is niks voor mij. Nu twijfel ik tussen de Stella en de Cherokee
Barrydale ligt super op Yessie, maar is niks voor mij. Nu twijfel ik tussen de Stella en de Cherokee
`·. Yessie & Sylvy
`·. Yessie & Sylvy
Mooi nieuw dekje Lisa!
En leuke site waar ze te koop zijn
Ik ben opzoek naar een Barefoot london maat 1, als iemand nog iets goedkoops tweedehands weet..
En leuke site waar ze te koop zijn

Ik ben opzoek naar een Barefoot london maat 1, als iemand nog iets goedkoops tweedehands weet..

Do, mijn eerste eigen paard! ♥
late reactie maar het is een cherokee!!
Alinde mijn ster!!
Alinde mijn ster!!
Ik lees ook even mee. Zit er over te denken om een BF naast mijn dressuurzadel aan te schaffen en de Barrydale lijkt mij wel wat. Het ziet eruit als een fijn zadel. Kun je mij zeggen waarom dit zadel niets voor jou is? Mag evt. ook via PB.Roosjuh schreef:Wat voor zadel heb jij Lisa?
Heeft iemand anders ervaring met de Barrydale?
(Ik kan natuurlijk ook altijd een testzadel aanvragen)
Zero: Orsta x Tunar Dorinn: Ismo x Orsta
Haugeblakken 1979 - 2007
Zigrun v.Fordin 1979 - 2007
Reya v.Knud 1972 - 1998
Haugeblakken 1979 - 2007
Reya v.Knud 1972 - 1998
Ik heb de barrydale als testzadel gehad. Lag super op mijn Pluk. Zelf vond ik het zadel wel erg prettig, stevige zit. De zit is wel wat gedwongen in vergelijking met de cheyenne die ik nu heb.Megan schreef:Ik lees ook even mee. Zit er over te denken om een BF naast mijn dressuurzadel aan te schaffen en de Barrydale lijkt mij wel wat. Het ziet eruit als een fijn zadel. Kun je mij zeggen waarom dit zadel niets voor jou is? Mag evt. ook via PB.Roosjuh schreef:Wat voor zadel heb jij Lisa?
Heeft iemand anders ervaring met de Barrydale?
(Ik kan natuurlijk ook altijd een testzadel aanvragen)
Vanwege mijn heup. Hij dwingt je been echt in een bepaalde positie en mijn heup gaat dan echt zeer doen! Maar ik kan in veel dressuurzadels ook niet rijden hoor! Kwestie van testen!
Kopen van een nieuw zadel kan trouwens ook via mij
.
Ik word het nieuwe verkooppunt van oost noord brabant/noord limburg. Maar heel NL kan via mij bestellen! Gewoon voor erbij!
Kopen van een nieuw zadel kan trouwens ook via mij

Ik word het nieuwe verkooppunt van oost noord brabant/noord limburg. Maar heel NL kan via mij bestellen! Gewoon voor erbij!
`·. Yessie & Sylvy
`·. Yessie & Sylvy
oh, da's minder dat je last hebt van je heup. Ik vind een heel gedwongen zit ook niet fijn maar het gevoel alsof je alleen een dekje met beugels hebt ook niet
.
Ik zal het zadel zelf moeten uitproberen. Heb nl. nog nooit op een boomloos zadel gereden.
Eerst maar even op vakantie en dan sparen.. Vind het wel een heel leuk zadel. Ik zag hem laatst op de fjordendag in Heemserveen en hij zag er wel stevig uit.
Leuk dat je verkooppunt wordt!
groetjes,
Megan

Ik zal het zadel zelf moeten uitproberen. Heb nl. nog nooit op een boomloos zadel gereden.
Eerst maar even op vakantie en dan sparen.. Vind het wel een heel leuk zadel. Ik zag hem laatst op de fjordendag in Heemserveen en hij zag er wel stevig uit.
Leuk dat je verkooppunt wordt!
groetjes,
Megan
Zero: Orsta x Tunar Dorinn: Ismo x Orsta
Haugeblakken 1979 - 2007
Reya v.Knud 1972 - 1998
Haugeblakken 1979 - 2007
Reya v.Knud 1972 - 1998
je kunt de beugelophanging toch verstellen, misschien dat het dan beter gaat?Roosjuh schreef:Vanwege mijn heup. Hij dwingt je been echt in een bepaalde positie en mijn heup gaat dan echt zeer doen! Maar ik kan in veel dressuurzadels ook niet rijden hoor! Kwestie van testen!
Kopen van een nieuw zadel kan trouwens ook via mij.
♥Udo 08-03-1999
♥James 08-05-2010
♥Fimke 24-04-2011
♥James 08-05-2010
♥Fimke 24-04-2011
- Svenniepennie
ik heb voor Enya de stella, heerlijk zadel 

Enya mijn nieuwe topper Anton x Yarra
Svenn ook mijn topper Lenngard x Nienja
Svenn ook mijn topper Lenngard x Nienja
Ik wil mij hier ook melden
.
Ik ben zaterdag wezen kijken voor Barefoot zadels. Ik heb verschillende modellen geprobeerd maar het bleef toch de Stella, wat een heerlijk zadel
.
Ze komen hem morgen avond passen op mijn paardjes, dus ik ben heel benieuwd. Ik voorzie niet heel veel problemen
.
Vanaf dan kan ik lekker beginnen met inrijden
.

Ik ben zaterdag wezen kijken voor Barefoot zadels. Ik heb verschillende modellen geprobeerd maar het bleef toch de Stella, wat een heerlijk zadel

Ze komen hem morgen avond passen op mijn paardjes, dus ik ben heel benieuwd. Ik voorzie niet heel veel problemen

Vanaf dan kan ik lekker beginnen met inrijden

Mijn Toppers:
Blondie
Fiorano
Aiden van de Alsemgeest 
Blondie