Jilly schreef:Wat gek om Cil's naam hier zo te zien verschijnen
Welkom hier! Hoe gaat het nu met jullie?
Enne, zeker weten dat Ines héél blij is met jullie contact hoor (was mij helaas niet gegund met de verkoop van 'mijn' merrie, ze had wel schrik dat het met Cil niet zo ging verlopen)
We komen binnenkort een keer samen langs, maar agenda's matchen voorlopig niet zo goed. Moeten we het zo meteen nog maar eens over hebben

bedankt jilly
Het zal idd leuk zijn om je beide es te ontmoeten

en zal voor cilda ook leuk zijn om bekenden te zien .
Het gaat prima

cilda is nu baas over de kudde ondanks het zware protest van nadya die zich nu zwaar in de steek gelaten voelt hihi.
We zijn vorige zondag voor de 1 ste keer op stap geweest ( klein toerke door de warmte en de dazen )
Moet zeggen ze was heel braaf al gaat ze wel regelmatig op haar bit hangen ( zich beetje vastzetten om haar wil door te drijven ) maar goed ze kent mij ni en ik haar ni dus daar ga ik op werken en komt wel goed !
Verder ben ik zowat aan het lezen over welke zadels en voor fjorden in aanmerking komen

boomloos ziet er mij ook leuk uit maar heb het nog nooit gereden dus durf ik toch zo ni te kopen ( 2 de hands )
Ik mag nu een zadel lenen van een kennis op het moment en da past perfect maar is niet te koop hahahahaha.
Maar ik denk dat ik met cilda nog een hele fijne tijd zullen krijgen als we elkaar gewent zijn ! want ja is toch net iets anders dan die springkonijnen van arabieren van me

groetjes en we houden zeker contact