voorstellen...Cajou(vesta) en Thirza

Hier kun je lekker over deze gele monsters kletsen.
Megan

Re: voorstellen...Cajou(vesta) en Thirza

Bericht door Megan » zo 15 jul 2012, 20:41

Welkom hier.
Ik heb je foto's in je andere topic bekeken. Wat een prachtige omgeving daar in de Pyreneën. Lijkt Canada wel. Mooi die foto's van al je paarden.

Ik ben Megan ben 49 jaar en ben vanaf mijn 15e (samen met mijn zus) helemaal gek van fjorden.
Reya was de eerste. Zij kreeg een veulen Zigrun. Later hebben we voormalige dekhengst Haugeblakken gekocht (de vader van Faun Tor). Hij was toen al ruin. Inmiddels heb ik ze alledrie moeten laten gaan. Van Haugi en Zigrun hebben we in 2007 binnen 1 week afscheid moeten nemen. Ze zijn 26 geworden.
Inmiddels heb ik twee nieuwe liefdes! Twee ruinen. Zero van 9 en Dorinn een grablakke van inmiddels 5 jaar. Twee boefjes met heel verschillende karakters.
Verder heb ik een man, en inmiddels 4 katten... Jack, Casper, Frits en Rouss.
Veel plezier hier!
Zero: Orsta x Tunar Dorinn: Ismo x Orsta
Haugeblakken 1979 - 2007
Zigrun v.Fordin 1979 - 2007
Reya v.Knud 1972 - 1998
nina1993

Bericht door nina1993 » ma 16 jul 2012, 07:58

Welkom hier, mijn naam is Yvonne, 24 jaar en heb samen met mijn ouders de fjorden in mijn onderschrift plus nog 2 shetlanders.
Nina Orsta x Helgas Jarl Modelmerrie
Zhellie Orsta x Briggen
(Ek)Kjaere Kunar x Zhellie
Viv

Bericht door Viv » do 19 jul 2012, 09:49

Gut Pieter Baalbergen, thats a name from the past ...... welkom op FW en tot in Zorgvliet :D
Ik ben eruit, ik heb gewoon 2 superpoownies :D Tjody STERmerrie, Cadiz STERruin!!
Cadiz Ruinenkampioen 2008 + reserve ruinenkampioen 2009, 2012, 2014 :L :L
Afbeelding
Esther

Bericht door Esther » vr 20 jul 2012, 19:44

Wat een verhaal zeg, bijzonder met je paarden in de bergen!

Ik ben Esther, 28 en in bezit van 4 fjorden.
Jeskim van 23, momenteel in bruikleen bij een dagbesteding voor autistische kinderen.
Tea van 14 en haar twee kinderen, Fjella en Icarus. Momenteel is Tea drachtig van Drafur.
Ben ook vaak te vinden op de hengstenhouderij van B van den Berg, waar ik af en toe Reinar aanspan, zit momenteel helaas een beetje in tijdnood.
Fjella staat daar momenteel ook om beleerd te worden onder het zadel en aangespannen. Ook staat het in de planning om naar Hardenberg te komen met Fjella! Dus misschien treffen we elkaar nog wel!
Ik lijk op de uitzonderingen in de Duitse grammatica
Gewoon niet te begrijpen
'Loesje..'
leoensuzanne

Bericht door leoensuzanne » vr 20 jul 2012, 23:03

Welkom op FW!! Wat een indrukwekkend verhaal, met indrukwekkende foto's!

Ik ben Suzanne, 38 jaar, getrouwd met Leo en moeder van Jessie en Evi (7 en 4 jaar). Onze paardjes vind je in mijn onderschrift.
Mijn fjordenliefde is een beetje begonnen op de manege, waar ik een fjord reed, maar is veel meer geworden, doordat schoonpa fjorden had. Mijn eerste fjord komt ook van hem af, Ronan, van Marjon hier.
Ulvi kwam hier later bij, maar die is helaas op 5jarige leeftijd gestorven. We hadden toen 2e dochter Anca nog van haar en zij is gebleven. Anca heeft inmiddels haar 4e kind (3e dochter) erbij lopen.

Ik wens je veel lees- en postplezier op dit o zo verslavende forum!
Evita : Tsjerk x Anca (v. Manus)
HilgoHenro x Hikari (v. Hanibal)
Fello : Ismo x Anca (v. Manus)
Hikari v. Hannibal x Anca (v.Manus)
TinkerxWelsh kruising Liva: ouders onbekend
en Wild coulours Ultimo oftewel Mo ouders onbekend
Plaats reactie