Massimo Dealers

Stel hier je vragen m.b.t. fjorden!
Jilly

Re: Massimo Dealers

Bericht door Jilly » ma 04 jun 2012, 17:42

Lastig he, die fjordenruggen...
Denk dat er weinig fjorden zijn waar een Wintec echt op past helaas.

Ik hoop dat je een goede zadelmaker vindt en kan slagen voor een goed zadel!
A friend told me that I was delusional. I almost fell off my unicorn.
Tamara
Contacteer:

Bericht door Tamara » ma 04 jun 2012, 19:44

Ik heb de wintec wide ook, en ik kan niet zeggen dat ik dar persoonlijk veel verschil in merk. Ik heb de wide met een witte boom. Kussenkanaal is een stukje breder als het normale wintec zadel, maar verder vind ik em niet anders. Gelukkig is karev dan 1 van de weinige fjorden waar e wel op past,hihi
als het glas halfvol is, dan spuug je d'r maar in!
colunder

Bericht door colunder » ma 04 jun 2012, 20:05

Apollo heeft ook en wintec die goed past (ik geloof met witte boom) en voor Ché heb ik een extra wide,met roze ,lila en paarse boom(ik weet even niet welke boom er in zit, zadel wordt op het moment niet gebruikt.
Apollo (Timor x Gardar) 21-05-2004
foss

Bericht door foss » ma 04 jun 2012, 20:34

Volgens onze zadelmaker past er in jou zadel ook een boom van de wintec wide, bij mijn vriendin gaan ze dat vrijdag doen ik geef het wel aan je door wie weet is dit dan een optie of is het zadel te groot voor haar?
http://www.fjorkahoeve.nl
Rumex ( Kalypso)Muis (Briggen) Uzziel (Arin) Urjan (Briggen)Wieke ( Arin) Bjorna (Reitze) Freek(Briggen) Indre ( Hermansen) Oline (Tempo) Kjellwin ( Manus) Philos ( Tempo )Marlando ( Hermansen)Odalein ( Brijol)
Ilonka

Bericht door Ilonka » ma 04 jun 2012, 21:19

Op MP stond onlangs een bruine Massimo Trail te koop voor niet erg veel geld. Wie weet past die of is die passend te maken.

Ik ind het zo vreemd dat iedereen met een Fjord tegenwoordig lijkt te roepen dat het paard een korte rug heeft. Brass heeft met haar 1.38 een 18,5'' Massimo Trail op. Nu zijn dit geen heel lange zadels, denk dat het overeenkomt met de meeste 17,5'' bij andere merken. Past makkelijk en is echt niet te lang.

Succes met je zoektocht naar het juiste zadel. Ik had niet door dat het topic over zadelpassers vergelijken ging. Ik dus heel tevreden voor CM, aanrader om met paard heen te gaan en daar zadels te passen. Ze hebben ok veel tweedehands liggen. Alhoewel bruin vast een stuk lastiger is.
Ben daar zelf makkelijk net zoals een goed paard geen kleur heeft denk ik er met zadels net zo over, maar dat is ieder voor zich.
Ilonka (v. Brusvein) en Belle (v. Sebastian) it's the speed that kills the horse, not the distance.
Anouska

Bericht door Anouska » di 05 jun 2012, 21:41

colunder schreef:Bij mij is "de zadelmaker"uit Arnhem geweest,hele goede service,neemt alle tijd voor je.
Ik was 1500 euro kwijt voor mijn zadel, helemaal naar mijn wens en op maat van de pony gemaakt(2 kleurig).
Hier sluit ik me bij aan! Heb van hem een dressuur II gekocht. Service is echt top +:)+ , ondanks dat hij nauwelijks tijd had (ik was spoedje), heeft hij me vandaag weer super geholpen. Is vandaag 1,5 uur met ons bezig geweest, toen ik het zadel kocht zelfs ruim 4 uur! www.dezadelmaker.nl
Bjørn: Orsta x Havstad x Barstad
Kampioen ruinen Beekbergen 2012
Reserve kampioen ruinen Vorden 2011

www.fitenvitaaldier.nl
tottietut

Bericht door tottietut » wo 06 jun 2012, 08:37

Ik heb mijn massimo afgelopen jaar bij green distance gekocht, met mij ook nog 2 vriendinnen tegelijkertijd.
En alle drie waren we niet echt te spreken over de service.
Totally in love with my little girls ღ Charlotte,21-12-2007 ღ Jasmijn 16-07-2009 ღ
                  • walking through memory lane
Fran

Bericht door Fran » wo 06 jun 2012, 08:53

[quote="Viv"]
Helen van happy Horse ook goed ervaring mee qua opvullen, jammer genoeg kwam ze niet meer aan huis door diverse omstandigheden.
[quote]

Wat ik weet komt ze gewoon aan huis? Maar neemt ze weinig nieuwe klanten aan omdat ze het zo druk heeft.
Ik woon in de buurt, dat zal natuurlijk ook wel schelen.

Nadine: Ik ken die Linda niet, maar fijn dat ze meerdere merken heeft. Staar je niet blind op een merk, maar pas alles uitgebreid.
Succes!
Olaf :L
http://www.facebook.com/fjordenshowteam >> nieuwe leden, altijd welkom :) <<
Viv

Bericht door Viv » wo 06 jun 2012, 15:01

Fran, mijn date met Helen is alweer van 2.5-3 jaar geleden ongeveer. Toen had ze dr pols gebroken ofzo en daarna had ze een pup en kon ze niet weg. Dus helaas maar dan moet ik op zoek naar een ander, jammer want ik was zeer tevreden over haar.
Ik ben eruit, ik heb gewoon 2 superpoownies :D Tjody STERmerrie, Cadiz STERruin!!
Cadiz Ruinenkampioen 2008 + reserve ruinenkampioen 2009, 2012, 2014 :L :L
Afbeelding
Plaats reactie