sokken knippen van jullie fjorden
Re: sokken knippen van jullie fjorden
Ik denk er net zo over als Es...als het kan, blijft het zitten. Het is iets dat hoort bij het ras! Ook bij het scheren, laat ik de sokken zitten.
Geluk is de vrucht van intens werk
Hay heeft hele volle sokken. Prachtig vind ik het! Dus hier wordt er niet aan geknipt.
A friend told me that I was delusional. I almost fell off my unicorn.
Ik knip ze ook nooit.. ik scheerViv schreef:NOOIT! Sokken moet je nooit knippen, bij geen enkel ras. Sokken hebben ook een functie.

- Ilonka
Brass heeft prachtige sokken, die gaan er echt niet af.
Ik scheer of tot de knie of tot het bovenbeen. Smaken verschillen ik vind beenwarmers prima. Daarnaast staan mijn pony's 24/7 buiten en vind ik wel dat zeen functie hebben daarbij. Mocht het door mok/luis/whatever er een keer af moeten dan doe ik dat natuurlijk wel, maar dan snel weer laten aangroeien!
Ik scheer of tot de knie of tot het bovenbeen. Smaken verschillen ik vind beenwarmers prima. Daarnaast staan mijn pony's 24/7 buiten en vind ik wel dat zeen functie hebben daarbij. Mocht het door mok/luis/whatever er een keer af moeten dan doe ik dat natuurlijk wel, maar dan snel weer laten aangroeien!
Ilonka (v. Brusvein) en Belle (v. Sebastian) it's the speed that kills the horse, not the distance.
Hier worden de sokken, baard en overtollig oorhaar geknipt of geschoren.
Capone (KWPN), Beer en Grijze 

was laatst met hoeven krabben, pak zijn voet op, strijk zijn sokjes aan de kant, moest ik aan dit topic denken. Bij mij gaat er dus echt niks af. Behalve dat het een functie heeft, vindt ik het ook mooi, die mooie sokjes en vetlokjes aan de voeten. IK ben sowieso niet va die knipperige. Alleen boogje knip ik, ook overwogen om daarmee te stoppen, om een andere reden, maar volgens mij is dat veel en veel te warm als er een dikke haarbos aan de hals hangt
Rai meis, je was een kanjer die ons veel te vroeg heeft moeten verlaten. t ga je goed op de eeuwige velden.
Bink, veel plezier bij je nieuwe mens. Dat je lekker veel kilometers mag maken.
Nu paardloos.
Bink, veel plezier bij je nieuwe mens. Dat je lekker veel kilometers mag maken.
Nu paardloos.
De vraag was: knippen jullie de sokken van je fjord. En dan is mijn antwoord: NOOIT. Bij mij blijven ze er altijd aan om eerder genoemde reden. Dus niks overdreven, bij mij gaan ze er nooit af.claudia schreef:Dus om nou heel hard te roepen NOOIT is een beetje overdreven Viv.
Ik laat de sokken ook aan. Ook als Anka geschren wordt. De beenwarmers werkt mijn istructrice altijd een beetje bij zodat de overgang mooi wordt van geschoren lijf naar sok. Benen scheer ik bewust niet omdat ze in de winter ook de hele dag buiten loopt. En het hoort ook bij het ras, mag best gezien worden dat ik met een Fjord rond rij
.

Annemarie, Nisko de bos-cross Fjord en nieuwe crack Anka, B+11, L1 +11, L2+10, M1+11, M2 startgerechtigd (v. Manus).
Rust zacht Anka (v. Reitse).
Op 31 mei 2010 is Gjendra geboren, dochter van Nisko en Karant!
Rust zacht Anka (v. Reitse).
Op 31 mei 2010 is Gjendra geboren, dochter van Nisko en Karant!
Wij knippen ook niet. In de winter met scheren vind ik het wel mooier als het geschoren is, maar Paula wil dat niet.
En Olaf staat het hele jaar overdag in de wei, dus dan is het wel zo fijn als er wel sokjes zijn.
Gelukkig heeft Olaf geen dikke grote, want dat vind ik niet mooi. Maar dat is smaak.
En Olaf staat het hele jaar overdag in de wei, dus dan is het wel zo fijn als er wel sokjes zijn.
Gelukkig heeft Olaf geen dikke grote, want dat vind ik niet mooi. Maar dat is smaak.
Ik laat ze eraan zitten, maar Shadow heeft in de zomer bijna geen sokken, ze verhaart ze mee.
Blue Shadow (IncoxYerxes)
D-Gaefur (DrafurxInco)
D-Gaefur (DrafurxInco)