De Beer in Leersum. (37 km)
Re: De Beer in Leersum. (37 km)
Jullie zijn zeker toppers hoor
- kristelhans
Haha, ik dacht al, nog een topic van Beer is teveel..maar ik vind zo'n wedstrijdverslag zo leuk om te maken! Ook om te laten zien hoe het gaat op zo'n dag..het is echt een gave tak van sport!
Super Kristel! en wat heb je toch een heerlijke Beer.
Gefeliciteerd met je mooie rit.
Ik vond overigens dat stuk met de heuvels daar zo mooi.
Gefeliciteerd met je mooie rit.
Ik vond overigens dat stuk met de heuvels daar zo mooi.
Hepsie, dochter van Sjolvir (Brus x Drag) x Zortin, *14 april 2011
Sjolvir (Brusvein x Drageset) *1997, mijn ster op aarde! en aan de hemel sinds november 2016
Tobago aus der schützenden Hand, Knabstrupper *2005 Soms net een fjord!
Sjolvir (Brusvein x Drageset) *1997, mijn ster op aarde! en aan de hemel sinds november 2016
Tobago aus der schützenden Hand, Knabstrupper *2005 Soms net een fjord!
Gaat echt super met jullie

Alco, voor altijd in mijn hart!!(18 juli 2011)
Zortin Z1 KNHS.
Guuske , uber puber!!!
Obilix 8-6-2014.
Zortin Z1 KNHS.
Guuske , uber puber!!!
Obilix 8-6-2014.
Wat is het toch een mooi peerd geworden!
Succes in Renkum, gaat zeker goed komen.
Succes in Renkum, gaat zeker goed komen.
---
Leuk verslag Kristel!
En het blauwe staat erg goed
Fijn dat hij steeds sneller hersteld, volgens mij heeft hij een een beer van een conditie
Hoe doe je dat nou bijvoorbeeld met die groompunten, moet je altijd iemand meenemen op wedstrijd?
En het blauwe staat erg goed

Fijn dat hij steeds sneller hersteld, volgens mij heeft hij een een beer van een conditie

Hoe doe je dat nou bijvoorbeeld met die groompunten, moet je altijd iemand meenemen op wedstrijd?
Do, mijn eerste eigen paard! ♥
- kristelhans
Gerritje, dankjewel!
Anne, ik heb meer zonder groom gereden dan met... je krijgt van tevoren een kaart en daar staan ook groompunten op. Je groom gaat dan met de auto van punt naar punt om je op te wachten. Bij de voorbespreking wordt ook gewezen op waar wel en niet parkeren, etc. In klasse I kun je makkelijk zonder groom rijden..als je er een hebt is het wel fijn, ik ben eens afgekeurd op de PA (keuring halverwege) en ik had geen groom die ons kon ophalen. Gelukkig was er een noodtrailer met chauffeur maar je voelt je dan wel knullig.. Een groom is ook fijn met eten aangeven en koelwater als het warm weer is. Ook op de finish met dekens en water.
In klasse II heb je een vetgate, een soort pauze en op veel wedstrijden is dat terrein op het hoofdterrein, dat is wel erg fijn! IN Renkum ook. Mijn groom zet dan alles klaar voordat we daar binnenkomen, ideaal..schoon dekje, dekens, eten, droge sokken, water..ideaal!
Anne, ik heb meer zonder groom gereden dan met... je krijgt van tevoren een kaart en daar staan ook groompunten op. Je groom gaat dan met de auto van punt naar punt om je op te wachten. Bij de voorbespreking wordt ook gewezen op waar wel en niet parkeren, etc. In klasse I kun je makkelijk zonder groom rijden..als je er een hebt is het wel fijn, ik ben eens afgekeurd op de PA (keuring halverwege) en ik had geen groom die ons kon ophalen. Gelukkig was er een noodtrailer met chauffeur maar je voelt je dan wel knullig.. Een groom is ook fijn met eten aangeven en koelwater als het warm weer is. Ook op de finish met dekens en water.
In klasse II heb je een vetgate, een soort pauze en op veel wedstrijden is dat terrein op het hoofdterrein, dat is wel erg fijn! IN Renkum ook. Mijn groom zet dan alles klaar voordat we daar binnenkomen, ideaal..schoon dekje, dekens, eten, droge sokken, water..ideaal!
Oke, dankjewel voor je uitleg!
Het lijkt me erg leuk om endurance te starten maar voor nu lukt me dat hellaas nog niet.

Het lijkt me erg leuk om endurance te starten maar voor nu lukt me dat hellaas nog niet.
Do, mijn eerste eigen paard! ♥