Onze impressie van een zeer geslaagde dag!
Re: Onze impressie van een zeer geslaagde dag!
Ook weer zo'n prachtige impressie, dat veulen van Tea, wat een snoepie 

@Dennis: Zoals Desiree al zegt, nadat hij bij Jacob geweest is en daarna in Koekange was het nog niet zeker of hij het jaar er op weer in de kudde zou gaan. Om die reden hebben we het toen lang gelaten (want tja, anders had je het jaar erop weer hetzelfde). Ondanks dat dat toen niet is doorgegaan hebben we het toen wel zo gelaten...
Geluk is de vrucht van intens werk
Mag ik weten wie die Gra fjord is op deze prachtige foto serie!
Jazeker mag je datFJORDJE schreef:Mag ik weten wie die Gra fjord is op deze prachtige foto serie!

Giel
(Timor x Yanneke v. Sverre)
Norvyn
(Timor x Gentle v. Drafur)
Norvyn
Janna, wat had jij trouwens een onwijs leuk NL setje!
Moest trouwens bij de hoofdfoto van Manus ook twee keer kijken, wat lijkt hij daar op Dingo!!
Ik lijk op de uitzonderingen in de Duitse grammatica
Gewoon niet te begrijpen
'Loesje..'
Gewoon niet te begrijpen
'Loesje..'
@Marieke: Dank je wel.
Ik vond hem zelf ook erg leuk, hou wel van dat felle en Timor kan het goed hebben!

Giel
Norvyn
Norvyn
Ik vind hem geweldig ,heb op je profiel zijn foto's bekeken, hoe doen zijn nakomelingen het? ben mij aan het orienteren voor een fjord en vind deze adembenemend! Een evt nakomeling zou hoog op het verlanglijstje komen staan.janna schreef:Jazeker mag je datFJORDJE schreef:Mag ik weten wie die Gra fjord is op deze prachtige foto serie!Dit is onze Grijze hengst Drafur!
De nakomelingen van Draaf zijn hier in Nederland nog maar 2 jaar oud. Over het algemeen goede bewegers en erg braaf nmi
Ctje 

Nou wat Mieke al zegt, gemiddeld genomen zijn het goede bewegers. Mooi aan de maat en voor wat ik mee heb gekregen heel vriendelijk qua karakter. Maar dat is Drafur zelf ook, dat is echt een schat in de omgang.
Giel
Norvyn
Norvyn
De opmerkingen van de Duitse jury op de nakomelingen van Drafur was dat ze tactmatig goed konden bewegen, met genoeg ruimte. Verder fokt hij vaak groter dan de moeder.
Verder heb ik er zelf een gefokt en dat was een erg braaf dier, zo lief, echt een knuffelkont!! Maar dat is Drafur zelf ook, heel fijn on de omgang!!
Mijn merrie Tea gaat dit jaar onder Drafur!
Verder heb ik er zelf een gefokt en dat was een erg braaf dier, zo lief, echt een knuffelkont!! Maar dat is Drafur zelf ook, heel fijn on de omgang!!
Gewoon niet te begrijpen
'Loesje..'
Gewoon niet te begrijpen
'Loesje..'
Mooie foto's! Drafur blijft mijn favoriet. Wat is dat toch een knappe man! Tja toch weer twijfelen voor volgend jaar....
Blue Shadow (IncoxYerxes)
D-Gaefur (DrafurxInco)
D-Gaefur (DrafurxInco)
@Mariska: Bedankt voor de foto's via de mail!
Giel
Norvyn
Norvyn
Mooi! goeie karakter eigenschappen dus, ziet er veel belovend uit, Ik ga deze in de gaten houden! Dank jullie wel!Esther schreef:De opmerkingen van de Duitse jury op de nakomelingen van Drafur was dat ze tactmatig goed konden bewegen, met genoeg ruimte. Verder fokt hij vaak groter dan de moeder.

Leuk dat Tea dit jaar onder Drafur gaat Esther!
Ik wil, en niet alleen door de show uiteraard, nog een keer een Timor uit Do.
Ik denk dat hij wat meer front kan toevoegen
Ik heb wat foto's opgeslagen

Ik wil, en niet alleen door de show uiteraard, nog een keer een Timor uit Do.
Ik denk dat hij wat meer front kan toevoegen

Ik heb wat foto's opgeslagen

Do, mijn eerste eigen paard! ♥
Of Dingo op Manus. Die was er tenslotte eerder haha.Esther schreef:Moest trouwens bij de hoofdfoto van Manus ook twee keer kijken, wat lijkt hij daar op Dingo!!
Meline (Havstad) moeder/oma van:
Djambo, Ferro, Gino, Hindra, Indre, Jilco, Mirko, Leneke, Mara, Marinde, Nivar, Nolan
Kayo (van Ivonne)
┼Celony en Luco

Djambo, Ferro, Gino, Hindra, Indre, Jilco, Mirko, Leneke, Mara, Marinde, Nivar, Nolan
Kayo (van Ivonne)
┼Celony en Luco

Nee, want hij lijkt er voor mijn gevoel niet op Manus, maar ziet eruit als Dingo. Hihi.. 

Gewoon niet te begrijpen
'Loesje..'
Gewoon niet te begrijpen
'Loesje..'