Paarden en ezels
Paarden en ezels
Hier bij de opvang willen ze er een paar dieren bij ( nou meer voor prive ) gezien we altijd heel veel brood en groente over hebben. ze zijn een beetje aan het rondkijken voor wat schaapjes of geitjes, maar ook een ezeltje is al genoemd.
Ik vraag me alleen af of dat wel samen zou kunnen met Lindia . .
Ik vraag me alleen af of dat wel samen zou kunnen met Lindia . .
Re: Paarden en ezels
Het zou persoonlijk niet mijn keuze zijn om een ezel bij m'n paard te zetten, maar mits een strikt en goed ontwormingsschema zou dat in principe geen problemen moeten opleveren.
A friend told me that I was delusional. I almost fell off my unicorn.
Ezel en een paard, geen probleem. Alleen kan een ezel niet tegen (veel) brood en al helemaal niet tegen te dik zijn!
:¨·.·¨:
`·. Yessie & Sylvy
Geboren op 9-7-2013 Jella!
`·. Yessie & Sylvy
Geboren op 9-7-2013 Jella!
Ik zou zelf geen ezel bij een paard zetten in verband met longworm, die een ezel bij zich draagt.
♥Udo 08-03-1999
♥James 08-05-2010
♥Fimke 24-04-2011
♥Een goed paard heeft geen kleur, maar een aalstreep
heeft de ene de vorm en de andere de kleur, zijn ze samen een gewone fjord( Fimke en James)
♥James 08-05-2010
♥Fimke 24-04-2011
♥Een goed paard heeft geen kleur, maar een aalstreep
heeft de ene de vorm en de andere de kleur, zijn ze samen een gewone fjord( Fimke en James)
Oke, hier bij de zorgboerderij krijgen ze ook altijd brood en groente vandaar dat we daar aan dachten.
Dan kunnen we beter even kijken voor wat geitjes oid. ( overigens hoeven er van mij geen dieren bij heb zo al genoeg te doen ) dus het is nog ook niet 100% zeker dat er wat bij komt hoor
was gewoon even aan het rondkijken.
Dan kunnen we beter even kijken voor wat geitjes oid. ( overigens hoeven er van mij geen dieren bij heb zo al genoeg te doen ) dus het is nog ook niet 100% zeker dat er wat bij komt hoor

-
Misschien een beetje late reactie, maar ik ga met Roos mee (kinderboerderij hè?
)
er staan hier al 45 jaar pony's en ezels bij elkaar en nog nooit problemen gehad, mits
je ze inderdaad op een goede manier ontwormd!!
Ezels worden inderdaad snel dik, dus goed oppassen wat hij/zij eet. Dus alleen "zelf"
voeren en niet de bezoekers/voorbijgangers e.d. laten voeren.. Alleen is dat vaak weer
moeilijk, want al hang je een spandoek op met "verboden te voeren" zeggen mensen
nog dat ze het niet gezien hebben!!
Hebben ze inmiddels al geiten of een ezel erbij?

er staan hier al 45 jaar pony's en ezels bij elkaar en nog nooit problemen gehad, mits
je ze inderdaad op een goede manier ontwormd!!
Ezels worden inderdaad snel dik, dus goed oppassen wat hij/zij eet. Dus alleen "zelf"
voeren en niet de bezoekers/voorbijgangers e.d. laten voeren.. Alleen is dat vaak weer
moeilijk, want al hang je een spandoek op met "verboden te voeren" zeggen mensen
nog dat ze het niet gezien hebben!!
Hebben ze inmiddels al geiten of een ezel erbij?
Wat Rowenna ook zegt. De longworm vind ik ook een punt.
Unique
18-05-2001 - 02-05-2008
Mijn nieuwe topper:
Unica, Waterman X Cambridge Cole
18-05-2001 - 02-05-2008
Mijn nieuwe topper:
Unica, Waterman X Cambridge Cole
Het kan best hoor, ezels en paarden. Mits er maar goed ontwormd wordt. En daar wordt nog wel eens te makkelijk mee omgegaan.
http://www.bokt.nl/forums/viewtopic.php?f=11&t=1228801
http://www.bokt.nl/forums/viewtopic.php?f=11&t=1228801
is al niet meer nodig 
heb sinds 2e paasdag een 27 bijna 28 jarige fjord erbij

heb sinds 2e paasdag een 27 bijna 28 jarige fjord erbij