Kick-off van het endurance-seizoen.
Re: Kick-off van het endurance-seizoen.
Mooi gedaan Kris door jullie samen. Het plezier straalt er ook weer vanaf.
Meline (Havstad) moeder/oma van:
Djambo, Ferro, Gino, Hindra, Indre, Jilco, Mirko, Leneke, Mara, Marinde, Nivar, Nolan
Kayo (van Ivonne)
┼Celony en Luco

Djambo, Ferro, Gino, Hindra, Indre, Jilco, Mirko, Leneke, Mara, Marinde, Nivar, Nolan
Kayo (van Ivonne)
┼Celony en Luco

Wauw Kristel. Je had Beer beter BINK genoemd! Hij ziet er echt super uit.
Gefeliciteerd met jullie super debuut!
Gefeliciteerd met jullie super debuut!
A friend told me that I was delusional. I almost fell off my unicorn.
Gefeliciteerd. De kop is er weer af!
Morgan!! 
----------------------------------------
Rosco --> *3 april 1996 / +29 juni 2010
Cratos --> *18 mei 2004 / +9 maart 2010

----------------------------------------
Rosco --> *3 april 1996 / +29 juni 2010
Cratos --> *18 mei 2004 / +9 maart 2010
- kristelhans
Thanks! Bizar he..zouden de waardes ook te maken hebben met hoe hij zich in het algemeen voelt..? Kan dat?Ilonka schreef:Kirstel ook hier gefeliciteerd!
Beer is zo ontzettend positief veranderd sinds je hem hebt verhuisd. Jij complimenten over hoe je hem nu managed!
@Jilly, * blooosss *
De rest ook bedankt!
- Ilonka
Tuurlijk kan dat, als hij rustiger in zijn koppie is dan zal dat zeker zijn uitwerking hebben op zijn HF.
Daarnaast is hij een jaar ouder, heeft veel basiskm's gemaakt en wordt niet echt moe meer van 26 km, zijn lijf (her)kent het werken.
Het is gewoon en erg leuk paard zo! Lekker van genieten!
Daarnaast is hij een jaar ouder, heeft veel basiskm's gemaakt en wordt niet echt moe meer van 26 km, zijn lijf (her)kent het werken.
Het is gewoon en erg leuk paard zo! Lekker van genieten!
Ilonka (v. Brusvein) en Belle (v. Sebastian) it's the speed that kills the horse, not the distance.
Ik zei het op FB al, maar wat ziet ie er goed uit! Staat hem ook erg goed dat blauw, en natuurlijk gefeliciteerd met de klasse II startgerechtigdheid.
Giel
(Timor x Yanneke v. Sverre)
Norvyn
(Timor x Gentle v. Drafur)
(Timor x Yanneke v. Sverre)
Norvyn
(Timor x Gentle v. Drafur)
- SandraJimmy
Gaaf hoor
Ik hoop met Jimmy dit jaar ook een wedstrijdje te kunnen meepakken 

wat leuk weer zeg.....ooit, ooit als ik Cos eindelijk een keertje ingereden heb (maar ja, hij wordt dit jaar natuurlijk weer pas 3
) ga ik dit ook doen (tenminste, als ik een andere flierefluit-kneus vind die met me samen wil rijden
)

Ilona schreef:skjede is piemel, maar dan vrouwelijk. Skjede wordt ook gebruikt als iets... Eeh 'skjede' is..
- kristelhans
Dank, we moeten nog 1 wedstrijd goed uitrijden en dan mogen we!janna schreef:Ik zei het op FB al, maar wat ziet ie er goed uit! Staat hem ook erg goed dat blauw, en natuurlijk gefeliciteerd met de klasse II startgerechtigdheid.
Kris, ook hier gefeliciteerd.
Het dalen van de waardes heb ik zelf ook meegemaakt na 1 seizoen wedstrijden.
En ook op lange wedstrijden. Na 80 km was de hf in galop 20 slagen lager. heel bizar om mee te maken.
Het dalen van de waardes heb ik zelf ook meegemaakt na 1 seizoen wedstrijden.
En ook op lange wedstrijden. Na 80 km was de hf in galop 20 slagen lager. heel bizar om mee te maken.
---
- kristelhans
Jaa, echt he! Wel heel gaaf en een bevestiging dat onze trainingen en de tijd die je erin stopt echt lonen!
Jeetje wat lekker dat het zo goed ging!
Gefeliciteerd!
Gefeliciteerd!

Elvis:Jeskim(zidar)XTimor
Te kort op deze aarde,maar van onschatbare waarde..
Ik zal je missen mam,je blijft voor altijd in me hart

Te kort op deze aarde,maar van onschatbare waarde..
Ik zal je missen mam,je blijft voor altijd in me hart

Nee, niet Bink! Het is gewoon Beer!!!! Dat is gewoon een passende naam voor hem.
Super dat hij het zo goed gedaan heeft en jij ook natuurlijk!
Op naar nog vele mooie endurance kilometers!
Super dat hij het zo goed gedaan heeft en jij ook natuurlijk!
Op naar nog vele mooie endurance kilometers!
Hepsie, dochter van Sjolvir (Brus x Drag) x Zortin, *14 april 2011
Sjolvir (Brusvein x Drageset) *1997, mijn ster op aarde! en aan de hemel sinds november 2016
Tobago aus der schützenden Hand, Knabstrupper *2005 Soms net een fjord!
Sjolvir (Brusvein x Drageset) *1997, mijn ster op aarde! en aan de hemel sinds november 2016
Tobago aus der schützenden Hand, Knabstrupper *2005 Soms net een fjord!
gefeliciteerd
doe zo verder

doe zo verder

Gefeli Kris! Supergoed van jullie. Beer is superknap!
Gefeliciteerd Kristel! Beer zag er zeker goed uit, en hij valt op, ik heb meerdere mensen over hem gehoord op het wedstrijdterrein. Hij is ook zo knap... vertel het hem maar niet, straks gaat ie nog naast zijn schoenen lopen (of naast zn hoefijzers... da's weer lastig, moet je weer de hoefsmid bellen
).
Je staat ook leuk op de foto, Kris&Beer in volle actie, kijk maar eens op: http://www.vanessateepefotografie.nl/nl ... ?start=100 !

Je staat ook leuk op de foto, Kris&Beer in volle actie, kijk maar eens op: http://www.vanessateepefotografie.nl/nl ... ?start=100 !
Anke: we gaan nog veel samen beleven!
I.M. Orlinde: Fjordsport L-springen en LL-dressuur, landbouwproef A: Prestatiemerrie! En endurance klasse II (klasse 3 startgerechtigd), mennen FMD7 en FMV 5 en zoveel meer.
I.M. Orlinde: Fjordsport L-springen en LL-dressuur, landbouwproef A: Prestatiemerrie! En endurance klasse II (klasse 3 startgerechtigd), mennen FMD7 en FMV 5 en zoveel meer.
- kristelhans
Jowien! Jullie hebben het ook super gedaan he! Wat is Orlinde toch anders! Heel leuk om die diversiteit te zien. Ik heb de foto's gezien, supergaaf! We waren zo relaxed aan het draven, niet eens een fotograaf gezien..volgens mij was ik naar thermiekende roofvogels aan het kijken, zaten er superveel boven de bosrand verderop, prachtig!
Beer loopt wel door, baasje kan mooi rondkijken.
Echt leuk dat Beer zo opvalt! Moet ook zeggen dat ik op de foto ook wel een beetje impressed ben met hoe hij toont..en dan zie ik hem daarna een beetje sullig in de stal staan met een hanglip en dan moet ik wel lachen hoor..skeetje!
Rij jij ook in KW?

Echt leuk dat Beer zo opvalt! Moet ook zeggen dat ik op de foto ook wel een beetje impressed ben met hoe hij toont..en dan zie ik hem daarna een beetje sullig in de stal staan met een hanglip en dan moet ik wel lachen hoor..skeetje!
Rij jij ook in KW?
Oeh mooie pics, die verdienen een plekje in het boekje van het stamboek (hint hint).
- kristelhans
Haha, moet ik dat dan zelf daarheen sturen? Met een stukje erbij? Wacht ik wel even tot ik klasse II mag rijden, is net wat leuker.
Gefeliciteerd, super van lagere hartslagen. Duidelijk dat je afgelopen tijd super getraind hebt. Nog even en je kan K2 starten.