Lentenummer ligt weer op de mat
Re: Lentenummer ligt weer op de mat
Antiet gaat het met Jeroen al zo ver dat hij eerst zelf het boekje wil lezen? Tis toch wat met die mannen 

Hihihi, dat viel mij ook gelijk op.Jowien schreef:Ik heb ook beide binnen gekregen vandaag.
Orlinde staat erin als prestatiemerrie.... met een niet al te flatteuze foto(ze studeert voor ezel).
Annemarie, Nisko de bos-cross Fjord en nieuwe crack Anka, B+11, L1 +11, L2+10, M1+11, M2 startgerechtigd (v. Manus).
Rust zacht Anka (v. Reitse).
Op 31 mei 2010 is Gjendra geboren, dochter van Nisko en Karant!
Rust zacht Anka (v. Reitse).
Op 31 mei 2010 is Gjendra geboren, dochter van Nisko en Karant!
Staan trouwens wel veel schrijffouten in (ik dacht dat mijn stukje wel mee viel wat ik zelf had geschreven kwa schrijf fouten, maar het is eigenlijk wel heeel erg. Ik lijk wel een dislect)
Vera toch nog beetje ''mijn'' topper!
Alinde mijn ster!!
26 mei 2009 geboren: Finn een (reinar/anton)!!!!
5 mei 2011 geboren: Hjala!!
Alinde... bedankt voor alles meissie!
Alinde mijn ster!!
26 mei 2009 geboren: Finn een (reinar/anton)!!!!
5 mei 2011 geboren: Hjala!!
Alinde... bedankt voor alles meissie!
!!!!!!!!!!!!Vlin zijn naam staat in 3 verschillende artikeltjes!!!!!!!!!
All that we see
All that we seem
Is but a shadow of a shadow
Of a dream within a dream.
All that we seem
Is but a shadow of a shadow
Of a dream within a dream.
Neu, het interesseert hem geen fluitViv schreef:Antiet gaat het met Jeroen al zo ver dat hij eerst zelf het boekje wil lezen? Tis toch wat met die mannen

Andy pikt hem dus wel gelijk in begrijp ik, haha.
Meline (Havstad) moeder/oma van:
Djambo, Ferro, Gino, Hindra, Indre, Jilco, Mirko, Leneke, Mara, Marinde, Nivar, Nolan
Kayo (van Ivonne)
┼Celony en Luco

Djambo, Ferro, Gino, Hindra, Indre, Jilco, Mirko, Leneke, Mara, Marinde, Nivar, Nolan
Kayo (van Ivonne)
┼Celony en Luco

Mijn dochter had nog een springdiploma gehaald, maar ze staat niet vermeld. We hebben hem toch echt over de post thuis gestuurd gekregen hoor. Zou je daar nog op moeten reageren of zal het wel 'ergens' geregistreerd staan?
Ik heb m ook doorgelezen,ik was met name geintresseerd in het stukje over de keuring van Lisse,maar er stond jammer genoeg bij dat 2 van de 3 veulens een A premie hadden terwijl Hercules die ook had,wel jammer hoor........
Ravina(OrstaxBrusvein)
Hercules(Rubis d'OberxOrsta) Geboren: 17-05-2011 - † 01-08-2012
Hercules(Rubis d'OberxOrsta) Geboren: 17-05-2011 - † 01-08-2012