Vertel hier wat je vandaag met je fjord hebt gedaan.
-
Anna
Bericht
door Anna » vr 24 feb 2012, 16:41
Vandaag weer een kort rondje gereden bij ons langs de weg met Tasja en Nienke en wat was ze weer braaf zeg, wat kan je dan genieten he gelukkig was het niet zo koud vandaag.
Het is wel jammer dat ik steeds een ervaren iemand mee moet vragen, maar ik begrijp ook wel dat het alleen te gevaarlijk is om te gaan.
Zondag wil ik weer een groter rondje rijden nu maar even kijken wie er zin heeft om mee te gaan?

Op 21 april om 21.00 uur is FUGO geboren

-
Wiesje
Bericht
door Wiesje » za 25 feb 2012, 08:20
Dat vond ik het ook het grote nadeel toen Dorothea mende ... ik moest altijd mee. Puur omdat er verder niemand was uit onze direct omgeving
die wat met paarden had

Niet dat ik altijd met tegenzin meeging hoor, absoluut niet. Maar als ik met Dorothea en Oliver meeging, betekende dat
wel dat de tijd die ik op de kar zat, niet met mijn eigen paard kon besteden.
Maar goed, het plezier in de ritjes die we gemaakt hebben was groot en ik ben blij dat jij dat ook met Tasja hebt.
Rij je haar ook nog onder het zadel? Of is dit echt jullie nieuwe ding?
-
Anna
Bericht
door Anna » za 25 feb 2012, 08:33
Wiesje schreef:Dat vond ik het ook het grote nadeel toen Dorothea mende ... ik moest altijd mee. Puur omdat er verder niemand was uit onze direct omgeving
die wat met paarden had

Niet dat ik altijd met tegenzin meeging hoor, absoluut niet. Maar als ik met Dorothea en Oliver meeging, betekende dat
wel dat de tijd die ik op de kar zat, niet met mijn eigen paard kon besteden.
Maar goed, het plezier in de ritjes die we gemaakt hebben was groot en ik ben blij dat jij dat ook met Tasja hebt.
Rij je haar ook nog onder het zadel? Of is dit echt jullie nieuwe ding?
Als ik straks fysiek weer wat sterker ben door de trainingen bij Heliomare wil ik ook weer gaan rijden maar op dit moment zou ik iedere dag wel willen mennen maar ja met werk en bijrijders blijft het beperkt tot vrijdag en het weekend .

Op 21 april om 21.00 uur is FUGO geboren