Nouja tuurlijk! Voor zo'n verrassing ben ik natuurlijk altijd te porren.
Toen we aankwamen waren José en Pernille ze net aan het verhuizen dus na 1 rondje
rondrennen stond het hele spul te eten

We hebben ze geprobeerd te meten. De hoefjes zakte wat weg in het soppige gras dus het is ong.
Er kan dus wat verschil in zitten als je ze gewoon op harde grond meet, maar het is toch leuk om te weten
hoe groot ze ongeveer zijn.
Hilmar en Hugo hadden er geen zin in dus die zijn helaas niet gelukt.
Van groot naar klein:
-Heros: 1,31/1,32m (Hilmar ligt kwa maat vlakbij Heros)
-Hjala: 1,28m
-Hepsie: 1,23m (ik denk dat Hugo het dichtste kwa maat bij Hepsie komt)
-Hattrick:1,17m
-Hummer:1,15m (we hebben het gecheckt, maar hij is toch echt 1.15 meer konden we er niet van maken)
Geen hoogstandjes, maar toch weer een beeld van de Htjes in Balloo!
Jeeeeeej nieuw land

Nog meer Jeeeej GRAS!!!

Hepsie

Hattrick

Hummer

Heros

Meten is weten!! (Hjala was als eerste de sjaak

Van de rest geen meet foto's ze hadden er namelijk niet zo'n zinin dus we moesten
teamwork verrichten. De een hield het paardje bezig (en netjes in positie zetten) en de ander de
meetlat er langs.
Hjaaltje:
Touwhalster is nog wat te groot, maar daar groeit ze vanzelf wel in. Hij staat wel leuk dat blauw

Haar mooie hoofdje: Esther blijft maar zeggen dat Hjala haar hoofd toch zo anders is in het echt dan op de foto! ik zelf vind het ook wel een beetje. Haar hoofd lijkt rechter op de foto, maar in werkelijkheid valt dat best mee.

Genieten van het lekkere borstelen

en die is eng......

Totaal niet onder de indruk dus

Dat waren ze weer. We hadden niet heel veel aandacht van ze (normaal komen ze gelijk met z'n allen kijken)
maar ja het was ook logisch ze hadden net de wereld aan eten gekregen in die mooie grote weide!!
Onze Htjes doen het goed daar in Balloo!