Western kent vele disciplines; gister hebben we de rodeo getest en dat is niet ons ding

Ik was aan het werk, maar mijn baas is op vakantie en het was bovendien erg rustig. Dus ik stuurde hem een sms dat ik eerder weg ging.
Dus ik naar Sjors, hoofdstel in en ben gaan rijden. Half uurtje gereden, mijn baas stuurt nog een sms terug: fijne avond. Ik maak nog een foto, enig plaatje zo zonder zadel

Dat hield ik even vol en toen viel ik er af. En hard ook

Inmiddels hadden ze mijn vader al gebeld en de ambulance. Die hebben me eerst platgespoten, waar na ik van top tot teen werd ingepakt. Daarvan heb ik niet zo veel meer meegekregen behalve dat je echt in een andere wereld leeft. Maar die drempels en bochten deden zo zeer. In het ziekenhuis bleek inderdaad niets gebroken, maar mijn heup, onderrug, spieren en mijn zenuwen hebben een behoorlijke klap gehad. Vooral die zenuwpijn is enorm vervelend. Je kan niet gewoon staan en zitten is helemaal hel.

Ik heb uiteindelijk in mijn eigen huis geslapen, weliswaar heel kort want ik kon niet draaien oid, maar moest wel wachten tot iemand me kwam redden want ik kan niet alleen opstaan

Sjors heeft overigens niets hoor, die liet zich alleen niet vangen in eerste instantie. Misschien ook een beetje van slag

Dus zo veranderde mijn lange vrije middag een beetje en was ik uiteindelijk pas tegen tienen thuis (ik viel rond 5 uur).