Klopt, ze zijn alle vier nog erg "puppieachtig". Fjorden op deze leeftijd zijn gewoon nog niet af, ze missen allemaal nog spieren en uitstraling. Ik persoonlijk vind Goliath heel mooi. Live is ie nog knapper als op de foto en hij is zo lief. Ook heeft ie een aantrekkelijke afstamming, van moederskant de oude L-Lijn: Leon, Luchs, Lustig. Daar zijn er niet meer veel van. Goliath zal nog best wel wat zwaarder worden en dan meer hengstuitstraling krijgen.
Over de andere drie kan ik zeggen: had niet verwacht dat Lidar gekeurd zou worden... Het is zo`n typisch Deense hengst, niet zo mijn smaak.
Jettas Max is gewoon nog een baby en te klein met 1.38m (ze keuren eigenlijk geen hengst onder 1.40m). Hij was een week onderweg van Noorwegen naar Duitsland, kwam hier gestresst en dun aan en daardoor had ie zeker een ontwikkelingsstop. Deze zou er volgend jaar beter aan toe geweest zijn voor de keuring want hij is verder okee. En een heel mooi koppie heeft ie.
Voor Raik kwam dit festijn ook te vroeg en hij presenteerde zich niet mooi. Hij is wel groot maar verder nog erg slap alles.
@Reinou: ik heb geen idee of Inka Goliath nu nog gaat verkopen. Momenteel heeft ze andere zorgen want op de woensdag voor de keuring kwam haar dochtertje onverwachts, 5 weken te vroeg, ter wereld. Alles gezond en wel maar nog piepklein, 2450 gram. Ze heet Marlin