Ik het een topic geplaatst met foto's
In deel 8 komt 't voorjaar eraan, de F-jes gaan er tegenaan!
Re: In deel 8 komt 't voorjaar eraan, de F-jes gaan er tegen
Wat een heerlijke foto's weer zeg 
.
Mijn Toppers:
Blondie
Fiorano
Aiden van de Alsemgeest 
Blondie
Finn en Fenna zijn in de beginpost geplaatst. Zou wel leuk zijn als er van ieder F-je een sneeuwfoto in de beginpost komt.
Meline (Havstad) moeder/oma van:
Djambo, Ferro, Gino, Hindra, Indre, Jilco, Mirko, Leneke, Mara, Marinde, Nivar, Nolan
Kayo (van Ivonne)
┼Celony en Luco

Djambo, Ferro, Gino, Hindra, Indre, Jilco, Mirko, Leneke, Mara, Marinde, Nivar, Nolan
Kayo (van Ivonne)
┼Celony en Luco

wooooooooooo esther wat staat dat halster GAAAAF!!!
:) 
en heerlijke sneeuwfotos allemaal!
ik heb ook

hihi

en mijn 2 mannen samen

en voor de OP:

en heerlijke sneeuwfotos allemaal!
ik heb ook

hihi

en mijn 2 mannen samen

en voor de OP:

Hij staat er bij hoor Suze. Die met de liefde van je leven zijn ook hartstikke leuk trouwens. Misschien een keer een topicje met onze mannen, hihi. Grapje hoor.
Meline (Havstad) moeder/oma van:
Kayo (van Ivonne)
┼Celony en Luco

Kayo (van Ivonne)
┼Celony en Luco

mijn lieverd vanmorgen. Ik ben toch zó gek op dit dier, met zijn heerlijk kop, die ogen
Hij vond mijn muts wel interessant, heeft hem zelf even opgehad

Baranna 13-5-2006
Kayo v. Anton m. Meline 11-4-2014
Right from the start you were a thief, you stole my heart.....
In loving memory Fatoush 26-5-2009 - 19-8-2014
Marga v. Sebastian m. Ingmar 3-5-1992 - 11-11-2015
Mijn (t)rots in de branding....
- Reinou
- Beheerder
- Contacteer:
Finnea's touwhalster is iets minder fluoriserend Esther, maar het staat Fjella zeker goed! 
Lieve foto van Fatoush
Kootje ook helemaal in z'n element, de knapperd!
Wat leuk ineens weer zoveel F-jes foto's bij elkaar, ze zien er allemaal goed uit!
Ik heb weer zo gelachen om Finnea vanmiddag. Ze krijgt nog steeds slobber van me omdat ze nog moeite heeft met kuil eten, zo blijft ze mooi op gewicht. Altijd als ik bij Anne en Liesbeth binnen ben geweest voor een kopje thee, neem ik warm water mee naar stal om de slobber klaar te maken. Dan pak ik Fin haar halster en haal haar op uit de wei. Vandaag deed ik het een beetje anders, in plaats van haar gelijk mee te nemen ging ik eerst nog een rondje foto's maken. Zonder succes, want Finnea wist waar het tijd voor was dus die week geen moment van mijn zijde. Zwaan kleef aan, haha! Ging ik versnellen, deed zij het ook...mafkees. Dus maar gauw omgedraaid en terug naar stal, hoefde Finnea niet eens een halster om te doen.
Finnea in de achtervolging

Toen ik op stal kwam, lag ze lekker te dutten...

En gelukkig nog een redelijke standfoto, ook al is de achtergrond niet meer zo mooi. De sneeuw verdampte toch wel heel snel met de felle zon erop!

Lieve foto van Fatoush
Kootje ook helemaal in z'n element, de knapperd!
Wat leuk ineens weer zoveel F-jes foto's bij elkaar, ze zien er allemaal goed uit!
Ik heb weer zo gelachen om Finnea vanmiddag. Ze krijgt nog steeds slobber van me omdat ze nog moeite heeft met kuil eten, zo blijft ze mooi op gewicht. Altijd als ik bij Anne en Liesbeth binnen ben geweest voor een kopje thee, neem ik warm water mee naar stal om de slobber klaar te maken. Dan pak ik Fin haar halster en haal haar op uit de wei. Vandaag deed ik het een beetje anders, in plaats van haar gelijk mee te nemen ging ik eerst nog een rondje foto's maken. Zonder succes, want Finnea wist waar het tijd voor was dus die week geen moment van mijn zijde. Zwaan kleef aan, haha! Ging ik versnellen, deed zij het ook...mafkees. Dus maar gauw omgedraaid en terug naar stal, hoefde Finnea niet eens een halster om te doen.
Finnea in de achtervolging

Toen ik op stal kwam, lag ze lekker te dutten...

En gelukkig nog een redelijke standfoto, ook al is de achtergrond niet meer zo mooi. De sneeuw verdampte toch wel heel snel met de felle zon erop!

Finnea 
Kootje is helemaal happy met dit weer
. Hij wilt zelfs mee schaatsen
.
Kootje is helemaal happy met dit weer
Mijn Toppers:
Blondie
Fiorano
Aiden van de Alsemgeest 
Blondie
kijk Fatoush weer lief kijken dan 
en wat een lieve foto van liggende Finnea
Ja Ko vond het érg gezellig en interessant allemaal zaterdag.. vrouwtje de hele middag in het land en nog veul meer mensen met plastic zakjes en hockeysticks en sleetjes
en wat een lieve foto van liggende Finnea
Ja Ko vond het érg gezellig en interessant allemaal zaterdag.. vrouwtje de hele middag in het land en nog veul meer mensen met plastic zakjes en hockeysticks en sleetjes
Vandaag is Fio jarig!!!!
.
Alweer 3 jaar oud en 3 jaar van mij
.
Alweer 3 jaar oud en 3 jaar van mij
Mijn Toppers:
Blondie
Fiorano
Aiden van de Alsemgeest 
Blondie
Gefeliciteerd met Fio!! 
Finn; Ik zag je, ik wou je, ik heb je, ik hou je!!
Dank je wel 
Mijn Toppers:
Blondie
Fiorano
Aiden van de Alsemgeest 
Blondie
- nadinefjorden
Gefeliciteerd met Fio!
Floyd heeft deze dagen muts en sjaal training gehad
En natuurlijk lekker veel op de foto gezet hihi 
Floyd heeft deze dagen muts en sjaal training gehad
Horses are like potato-chips, you can't just have one.. 
Een weekendje geen FW bezorgd me gelijk weer heel wat bij lees en kijk werk! 
Wat leuk al die sneeuw foto's, kheb er vanmorgen een paar genomen. zal ze morgen eens plaatsen, ze staan op de camera van me stalbaas.
Wat leuk al die sneeuw foto's, kheb er vanmorgen een paar genomen. zal ze morgen eens plaatsen, ze staan op de camera van me stalbaas.
Faira (Orsta X Manus)
Mennen Dressuur B+7 L+14 M+9 Vaardigheid L+10 M+1 Districtskampioen indoor Dressuur klasse L 2014
Yoep (KWPN)
Mennen Dressuur L+4 Vaardigheid +1 SGMW klasse 1 +9
Mennen Dressuur B+7 L+14 M+9 Vaardigheid L+10 M+1 Districtskampioen indoor Dressuur klasse L 2014
Yoep (KWPN)
Mennen Dressuur L+4 Vaardigheid +1 SGMW klasse 1 +9
Gefeliciteerd met Fio!
Mooie foto's van Ko in de sneeuw. Z'n kleur past er goed bij
.
Wat een lieve foto van Finnea die ligt in de sneeuw.
Mooie foto van Fatoush z'n hoofd.
Gisteren ging ik even gauw hooi voeren bij Fenna. Ze had 's morgens al bix gehad, maar ze wilde nog wel een keer. Ze liep met d'r hoofd te zwaaien, gekke pony.
Mooie foto's van Ko in de sneeuw. Z'n kleur past er goed bij
Wat een lieve foto van Finnea die ligt in de sneeuw.
Mooie foto van Fatoush z'n hoofd.
Gisteren ging ik even gauw hooi voeren bij Fenna. Ze had 's morgens al bix gehad, maar ze wilde nog wel een keer. Ze liep met d'r hoofd te zwaaien, gekke pony.
Odette&Fenna
gefeliciteerd met de verjaardag van Fio!
Ik vind Kootje toch wel een geweldige kop hebben hoor, stoer dier...
Ik vind Kootje toch wel een geweldige kop hebben hoor, stoer dier...
Baranna 13-5-2006
Dank jullie wel!!! 
Mijn Toppers:
Blondie
Fiorano
Aiden van de Alsemgeest 
Blondie
Beetje laat maar alsnog gefeliciteerd met Fio
Ik zal van de week even wat foto's maken van Fugo in de sneeuw, ik heb het de laatste dagen erg druk gehad.
Ik zal van de week even wat foto's maken van Fugo in de sneeuw, ik heb het de laatste dagen erg druk gehad.
Dank je
.
Mijn Toppers:
Blondie
Fiorano
Aiden van de Alsemgeest 
Blondie
Vandaag Fjella wat warme slobber voorgezet.. Tja, niet echt enthousiast. De emmer omgooien, beetje in het prutje op de grond staan te snuffelen. Tea at haar emmer leeg en toen die het op had Fjella prak maar in haar emmer gegooid, tja en toen wilde ze wel ineens haar emmer uitlikken.. Snap dat beest soms niet..
Misschien moet ze er nog wat aan wennen.
Water is net zo, neust even in de emmer, geen interesse. Drinkt ze twee slokjes.. Naja, zelf weten. Wil je de emmer bijna weg halen begint ze ineens te drinken en gaat er toch nog een halve emmer in. Doe dat dan meteen!!!
Ze wordt nu ook echt wel dik zeg, oeps.. Toch krijgt ze alleen kuil, net als Tea, en ook nog niet eens heel veel, maar ze zijn allebei wel aardig aan de dikke kant. Voor Tea nog niet eens zo'n ramp, maar Fjella mag wel wat minder. Maar wil ook niet dat ze het koud krijgt nu..
Ga ze nu wel wat ponybrok bij geven, tegen de tekorten, qua omvang hebben ze het niet nodig!!
Misschien moet ze er nog wat aan wennen.
Water is net zo, neust even in de emmer, geen interesse. Drinkt ze twee slokjes.. Naja, zelf weten. Wil je de emmer bijna weg halen begint ze ineens te drinken en gaat er toch nog een halve emmer in. Doe dat dan meteen!!!
Ze wordt nu ook echt wel dik zeg, oeps.. Toch krijgt ze alleen kuil, net als Tea, en ook nog niet eens heel veel, maar ze zijn allebei wel aardig aan de dikke kant. Voor Tea nog niet eens zo'n ramp, maar Fjella mag wel wat minder. Maar wil ook niet dat ze het koud krijgt nu..
Ga ze nu wel wat ponybrok bij geven, tegen de tekorten, qua omvang hebben ze het niet nodig!!
Ik lijk op de uitzonderingen in de Duitse grammatica
Gewoon niet te begrijpen
'Loesje..'
Gewoon niet te begrijpen
'Loesje..'